2025-09-25, 01:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Nån garderobsbög blir det nog.
Kan inte sahib kulturstrateg berätta mer om Elins dekadenta perversion?, hon säger sig uttryckligen måsta sitta i knät på en ful gubbe nämligen, det var ju det du hävda var asexuell-avvänjningsterapi (R) för baddies, men hon verkar samtidigt vara extremt sexuell i sitt uttryck som hon försöker hålla tillbaka, men rösten avslöjar henne, och den har satt klorna i mig åså!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-25 kl. 02:14.
Citera
2025-09-25, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kan inte saib kulturstrateg berätta mer om Elins dekadenta perversion?, hon säger sig uttryckligen måsta sitta i knät på en ful gubbe nämligen, det var ju det du hävda var asexuell avvänjningsterapi för baddies, men hon verkar samtidigt vara extremt sexuell i sitt uttryck som hon försöker hålla tillbaka, men rösten avslöjar henne, och den har satt klorna i mig åså!
Ja hon verkade extremt kåt! Ska bli spännande och följa, kanske gör hon en Siri med.
Citera
2025-09-25, 02:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Ja hon verkade extremt kåt! Ska bli spännande och följa, kanske gör hon en Siri med.
Vad gjorde hon nu igen?
Citera
2025-09-25, 06:01
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Elin var rätt söt men hennes val av killar var ju lite speciellt.
Det får man verkligen säga, riktiga lunsar till en pingla.
Som vanligt förvånas jag över klädseln. Komma i en 79-kronors t-shirt liksom..
Men jag bor på landet, många snygga tjejer här har såna där "fula karlar".
Anledningen är att dom fula har nåt förutom utseendet som tjejen vill ha som hon kommer ha nytta av. Det kan vara att dom äger en gård, mycket skog, är väldigt händiga (och kan komma att bygga det där stallet..) eller liknande som kan ge tjejerna den livsstil dom vill ha.

Men nog borde Elin fått lite snyggare karlar, och framför allt lite mer intelligenta. Många av hennes brevskrivare såg ju ut som såna som äger gårdar som ser ut som skit med massa trasiga maskiner och uselt skött jordbruk..
Citera
2025-09-25, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Men jag bor på landet, många snygga tjejer här har såna där "fula karlar".
Anledningen är att dom fula har nåt förutom utseendet som tjejen vill ha som hon kommer ha nytta av. Det kan vara att dom äger en gård, mycket skog, är väldigt händiga (och kan komma att bygga det där stallet..) eller liknande som kan ge tjejerna den livsstil dom vill ha.

Men nog borde Elin fått lite snyggare karlar, och framför allt lite mer intelligenta. Många av hennes brevskrivare såg ju ut som såna som äger gårdar som ser ut som skit med massa trasiga maskiner och uselt skött jordbruk..

Intelligens tror jag inte hon letar efter
Citera
2025-09-25, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Urk haha, tror det kommer kännas bättre för dig när hon får dirty talka fram innehållsförteckningen på Eldorados fd Corn Flakes förpackning med sin väsande sensuella stämma i ditt öra, det är Rachel Molins röst och nylle ju, inte helt illa.

Vad tycker du om Raffes (Rasmus) tjejer då, CajsaLisa imponerade i att ta kommandot och omrikta hans Gaydar (brorsan till Rejdar)
Hon var halvsnygg, han har en modell också i sitt harem noterar jag.

Programmet har blitt 30 minuter längre, vilket innebär 30 fler kommentarer från mig, håll till godo gott folk!

Det har jag redan sätt, du vet att folk kommer misstänka att du skriver upp hennes fantastisk-faktor för den lilla gåvan, med tanke på att hon lämnade rummet innan han fick öppna paketet hade man ju lätt kunnat misstänka annars att det var en bomb i paketet, och då hade charmfaktorn kanske dalat i dina ögon!

Men jag håller med lite, men hennes utseende skriker hollywood fru som kommer vara dyr i drift på en gård!

Inte en chans att han väljer henne
Citera
2025-09-25, 08:36
Medlem
NiccoJs avatar
Mycket fokus på Cristian vackra utseende, hade han varit 55år som jag trodde då jag först såg honom hade han varit en riktigt silverräv. Nu är han jämngammal med mig o jag tycker han ser gammal ut.
Dejterna med denna snyggbonde framstår som ett besök hos en äldre läkare, försöker man skoja eller småprata blir man helt ignorerad.
Citera
2025-09-25, 10:32
Medlem
Blackeneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Mycket fokus på Cristian vackra utseende, hade han varit 55år som jag trodde då jag först såg honom hade han varit en riktigt silverräv. Nu är han jämngammal med mig o jag tycker han ser gammal ut.
Dejterna med denna snyggbonde framstår som ett besök hos en äldre läkare, försöker man skoja eller småprata blir man helt ignorerad.

Haha, spot on med liknelsen med läkarbesök.
Citera
2025-09-25, 12:16
Medlem
Ser ut som Linda fått sig ett face lift.

Eller så kanske hon slutat åldras?

Tjejen som gav presenten clone a Willy, hur tänkte hon?
Citera
2025-09-25, 14:30
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ

Som sagt så hade han varit Dressmann-snygg om han var 55-60 år, men han är blott 45 och har åldrats i förtid i likhet med de flesta bönder.
Citera
2025-09-25, 14:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3

Tjejen som gav presenten clone a Willy, hur tänkte hon?

Hon ville sticka ut och få uppmärksamhet och toppa de andra 39 åringarna.

Den överåriga björnjägerskan borde han dumpa direkt. Hon utstrålar självsäker manlighet. Finns ju bättre alternativ för den 45 årige silverräven.
Citera
2025-09-25, 14:40
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra

Nervösa bonn-drular med handsvett, lustiga dialekter och begränsat ordförråd. Men de är säkert händiga och kan meka med traktorer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in