Skriv VARNING! nästa gång du postar en länk där en video med något slags Shrek-liknande person direkt börjar spela. Detta var inte vad jag önskade mig strax före sänggåendet.
Skriv VARNING! nästa gång du postar en länk där en video med något slags Shrek-liknande person direkt börjar spela. Detta var inte vad jag önskade mig strax före sänggåendet.
Jag skrev "någon i programmet" vem hade du hoppats på då istället som du inte tycker är ful.
Jag fick en liten kräkattack när han miljöpartidvärgen, som är gift med Jannicke, klagade över att Jannicke tappat sexlusten under graviditeten och inte ville ställa upp när han ville, och att han därför fick lösa det genom att gå in på toaletten.
Behöver vi verkligen veta detta?
Vad får en vuxen man att säga sådana saker i tv och intervjuer?
Jag fick en liten kräkattack när han miljöpartidvärgen, som är gift med Jannicke, klagade över att Jannicke tappat sexlusten under graviditeten och inte ville ställa upp när han ville, och att han därför fick lösa det genom att gå in på toaletten.
Ja sådant skiter man också i...
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-18 kl. 22:02.
Nej, men garderobsbögar dras till den här programiden. Har varit mängder av garderobsbögar i GVFÖ både i svenska och utomlands. Nicklas i vinterskrud var en sån t.ex.
Han är en bortskämd jättebebis som ska få som han vill hela tiden