2025-09-24, 22:53
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
tar sig ut? vart det rätt det där? tar sig uttryck?
där var hon nära att erbjuda honom axelmassage med happy ending

Det där är väl vad tjejer brukar kalla för en kaninkokerska?
Ja tar sig ut är synonymt med ter sig.
Citera
2025-09-24, 22:57
Medlem
Tanken slog mig också - är hon ett troll?
Ju fulare och gubbigare brevskrivarna var desto mer till sig blev hon. Kändes som lite som en kurs för kommunpolitiker för SD med alla Torshammare mm..
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar

Men den lustigaste är helt klart tjejen, hon ser med helt klart bra ut, men sjukt lustig uppsättning män har hon valt. Hon är låååååångt över nästan alla männens liga som hon valt. "Åh, han är så sjukt sexig!", så är det typ en snubbe som garanterat aldrig fått en match på Tinder & som man märker knappast har någon erfarenhet av dating. Det är typ öppet mål där för brevbäraren. Sen på något sätt tycker jag ändå det är lite charmigt med beviset att attraktion är väldigt subjektivt, men i hennes fall undrar man nästan om hon driver med tittarna.
Citera
2025-09-24, 23:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Vem då?
Prutt! det är han https://nyheter24.se/noje/tv/1421421-bonde-christian-nara-doden-fick-chockbesked-pa-sjukhuset
Han var tydligen 46 jordsnurr som du sa

En brokig skara tjejer har sökt sig till honom, allt från 54 åriga grythundar, 39 åriga rugguglor till ett
35 årigt barn! lite snuskigt är det ifall hon inte går vidare till slut(hor)spel

Anne 43 var iaf årtusendets milf får vi väl ändå konstatera?

I artikeln får vi förklaringen till att han pratade så dåligt under speedejten i början,
en släng av "akut struplocksinflammation" han var nära döden under speeddejten!!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-24 kl. 23:17.
Citera
2025-09-24, 23:11
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:

Var exakt är det du saknar?

Jag gillar hennes lugna myndiga röst, det räknas väl till insidan av en person
För mycket tandkött.. och lite av ett gristryne.. sen är rösten bara urk.... Men om man bortser från allt det så är hon helt okej.
Citera
2025-09-24, 23:28
Medlem
Crapmagics avatar
Börjar det stå nån annan i den här tråden långt ner i halsen...denna objektifierade sexualisering av Christians lekamen, jag känner att jag behöver gå in i den här tråden å bringa jämnvikt i motsvarande unken kvinnosyn

Vad kan vi notera, att så fort karln är över medelsnitt så blir det ombytta roller, då börjar kvinnorna simpa för honom med rökelse, myrra, drejskiva med penisavgjutning hade det varit okay för tv4 om en thailändsk bärplockarbonde-kvinna hade fått en uppblåst barbara eller annan skämtartikel i present på Sundbyholms slott av en spexande karl?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-24 kl. 23:41.
Citera
2025-09-24, 23:41
Medlem
Jag har en crush. Det går inte att prata bort att Sophia är en 10:a av 10! Bland de charmigaste och läckraste tjejern någonsin. Hon är en riktig drömbrud ❤️
Citera
2025-09-24, 23:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelolsson
Jag har en crush. Det går inte att prata bort att Sophia är en 10:a av 10! Bland de charmigaste och läckraste tjejern någonsin. Hon är en riktig drömbrud ❤️
Vem fan ä Sophia? är hon med i det här tv programmet t.o.m? visa gärna bild
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-24 kl. 23:56.
Citera
2025-09-24, 23:50
Medlem
Citat:
Är det hon som ville klona Christian?
Citera
2025-09-24, 23:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Är det hon som ville klona Christian?
Det var svårt att bestämma hennes ålder, men jag bestämmer att hon var 30

Jag tror han är ute och cyklar, han åsytar egentligen Ida 24 hos flintskallen.

Livet verkar vara orättvist, varför fick inte Bonde Fredrik från säsong 1 nån fingerborg till penisavgjutning av någon av sina fräcka frillor
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-25 kl. 00:00.
Citera
2025-09-25, 00:13
Medlem
Jamen spana in kloningsklippet!

Citat:
Vem fan ä Sophia? är hon med i det här tv programmet t.o.m? visa gärna bild
Citera
2025-09-25, 00:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
För mycket tandkött.. och lite av ett gristryne.. sen är rösten bara urk.... Men om man bortser från allt det så är hon helt okej.
Urk haha, tror det kommer kännas bättre för dig när hon får dirty talka fram innehållsförteckningen på Eldorados fd Corn Flakes förpackning med sin väsande sensuella stämma i ditt öra, det är Rachel Molins röst och nylle ju, inte helt illa.

Vad tycker du om Raffes (Rasmus) tjejer då, CajsaLisa imponerade i att ta kommandot och omrikta hans Gaydar (brorsan till Rejdar)
Hon var halvsnygg, han har en modell också i sitt harem noterar jag.

Programmet har blitt 30 minuter längre, vilket innebär 30 fler kommentarer från mig, håll till godo gott folk!

Citat:
Jamen spana in kloningsklippet!
Det har jag redan sätt, du vet att folk kommer misstänka att du skriver upp hennes fantastisk-faktor för den lilla gåvan, med tanke på att hon lämnade rummet innan han fick öppna paketet hade man ju lätt kunnat misstänka annars att det var en bomb i paketet, och då hade charmfaktorn kanske dalat i dina ögon!

Men jag håller med lite, men hennes utseende skriker hollywood fru som kommer vara dyr i drift på en gård!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-25 kl. 01:09.
Citera
2025-09-25, 01:12
Medlem
Crapmagics avatar
Har Axel som f.ö verkar gjort ett browlift? fått en återkommande tupp i halsen eller? snart kanske han besegrar det där envisa målbrottet? Elins röst var betydligt manligare vilket jag tror faller honom i fatet även om hon inte inser det på ett medvetet plan, att hans fortplantningsorgan troligen inte är särskilt mastigt för Att angöra en avgjutning (SF) jag refererar nu till den enligt egen utsago talanglöse skåningen

Hennes dialekt är märklig, det är lite Göteborgsområdet korsat med Småland!

Hur många mutor (presenter) har Ernst fått nu av tjejorna kontra dom andra bönderna? men han är inte priset! och undergivenhet har inget att hämta i denna presumtiva relation

Dom lyfter fram hans ögon, rent estetiskt är dom inget speciellt, däremot har han en skarp blick och det är fan nått annat.

Citat:
Det har jag redan sätt, du vet att folk kommer misstänka att du skriver upp hennes fantastisk-faktor för den lilla gåvan, med tanke på att hon lämnade rummet innan han fick öppna paketet hade man ju lätt kunnat misstänka annars att det var en bomb i paketet, och då hade charmfaktorn kanske dalat i dina ögon!
obs! en rörbomb från Duke Nukem 3D
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-25 kl. 02:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in