Citat:
Ursprungligen postat av
Pipsi
Nej så du kan alltså bedöma om någon är med på noterna eller inte?
Jag skrev ju nyss och frågade dig om man egentligen kan vara 100% säker någonsin?
Det jag skrivit om passivitet är att min erfarenhet av kvinnor är att en stor del av dem jag varit med har gillat när jag tagit kommandot, när jag bytt position på dem, när jag tagit initiativ och "tagit för mig" och de har varit passiva och låtit det ske. Och nej jag har inte frågat hela tiden.
Jag gav också Jenny exempel på hur det varit vid oralsex där det oftast tar ett tag innan det blir effekt därnere så att säga och att många därför legat stilla och tysta ett tag, ibland ganska länge.
Några har t.o.m. förklarat att de är tvungna att "innesluta sig och koncentrera sig" för att kunna få orgasm. Det vill säga att om de legat o stönat och ålat sig hade de inte fått orgasm utan det fick dem på grund av sin passivitet och koncentration.
Det är min erfarenhet av sex med kvinnor och att passivitet säkerligen inte behöver betyda ofrivilighet.
Fast visst det skulle ju kunna vara så att jag har haft en jävla tur och alla egentligen inte deltog frivilligt men heller inte valt att anmäla.