2025-09-08, 08:16
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Varför skulle det vara äckligt att föräldrar umgås med andra föräldrar och deras resp barn? Det är ju det som händer i sandlådan och på jumpyard..

Inte så ofta det är fokus på "likasinnade" som ni gärna kallar äcklerierna i sandlådan och på jumpyard.
Citera
2025-09-08, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
På Darkside.se eller Diversia.social som det heter nu för tiden så skapade jag ett konto för lite mer än 2 veckor sedan och har klickar runt på diverse forum och övriga inlägg om allt möjligt.

De har gjort många förändringar på sidan för att dölja det perverterade och sjuka och vidriga saker detta "community" står för och vad det handlar om.

Jag känner mig äcklad och det gör ont i själen att ens tittat in i denna sjukliga perverterade grupp av människor som delar sina olagliga beteenden så öppet och strävar efter att göra det legitimt och accepterat!

Så fort någon har det minsta lilla problem så är det minst 3 personer som säger att det behövs hjälp från psyk pga trauma och att det är pga pappa morbror eller farbror som sexuellt utnyttjat dem eller att mamman var kontrollerad av en psykopat.

Säger man det minsta lilla som kan anses kränkande eller om man ifrågasätter någon och deras påståenden så blir inlägget/kommentaren anmält och skitstormen är igång med drev om att man är en äcklig "cis-man" och inte förstår något för att man är heterosexuell.

Unga tjejer visar upp sina blåslagna kroppar som "pappa" som är 25 år äldre har gett dem för att de varit *"olydiga" och att de är stolta att vara en ägodel och "pappas söta dotter" och hur de "avgudar marken han går på"

Transor tammefan överallt och vuxna sjukligt obesa män som älskar att vara fastbundna och bli pissade på av "mamma" medans de får höra hur äckliga och värdelösa de är som får påbackning av andra kvinnor och "undergivna" män.

BDSM Gävle är ett nätverk/forum och det kommer anordnas en picknick i stadsparken för folk som.. ja jag tror du redan vet vad det är för sjuka individer som deltar. Anordnaren har skrivit så här i evenemanget: Jag har valt att anordna barnvänlig picknick i Boulongerskogen eftersom jag har min 10åriga son hos mig i stort sett hela sommaren. 4 deltar 22 intresserade, från Gävle enbart.

Jag har redan ringt soc samt polis men jag garanterar att de inte kommer göra ett skit åt saken då det inte finns några tydliga bevis att brott kommer ske eller är skadliga för någon och alla som medverkar är vuxna och ger sitt samtycke.

Jag är så äcklad och förbannad!

Du kan trösta dig med att du antagligen gav soc och polis nåt att garva åt över eftermiddagskaffet.
Citera
2025-09-08, 10:22
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur upplevde du att det var innan namnbytet?

Reagerade bara på det visuella. Inte så mycket aktiv i communityt så vet inte hur de var generellt.

Det grafiska temat var mer dark innan
Citera
2025-09-08, 16:01
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Inte så ofta det är fokus på "likasinnade" som ni gärna kallar äcklerierna i sandlådan och på jumpyard.
Men herregud, bara för att man delar platform är det inte det enda man kan prata om. Men det kan ju vara så att man pratar med andra föräldrar om ”hur gör ni med att förklara på förskolan att barnet har flera föräldrar än två?” Eller för saken skull hur man kombinerar vardagslivet med hobbys eller dejting.
Vuxna kan ju prata saker kring barn utan att det behöver vara opassande eller för den delen prata i kod så barn inte förstår. Det gör ju vanliga Svenssons när de planerar jul eller vill prata skit om svärmor med kompisen på fika men prata i kod så att ungen inte förstår att det är farmor det handlar om.
Citera
2025-09-09, 19:30
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
På Darkside.se eller Diversia.social som det heter nu för tiden så skapade jag ett konto för lite mer än 2 veckor sedan och har klickar runt på diverse forum och övriga inlägg om allt möjligt.

De har gjort många förändringar på sidan för att dölja det perverterade och sjuka och vidriga saker detta "community" står för och vad det handlar om.

Jag känner mig äcklad och det gör ont i själen att ens tittat in i denna sjukliga perverterade grupp av människor som delar sina olagliga beteenden så öppet och strävar efter att göra det legitimt och accepterat!

Så fort någon har det minsta lilla problem så är det minst 3 personer som säger att det behövs hjälp från psyk pga trauma och att det är pga pappa morbror eller farbror som sexuellt utnyttjat dem eller att mamman var kontrollerad av en psykopat.

Säger man det minsta lilla som kan anses kränkande eller om man ifrågasätter någon och deras påståenden så blir inlägget/kommentaren anmält och skitstormen är igång med drev om att man är en äcklig "cis-man" och inte förstår något för att man är heterosexuell.

Unga tjejer visar upp sina blåslagna kroppar som "pappa" som är 25 år äldre har gett dem för att de varit *"olydiga" och att de är stolta att vara en ägodel och "pappas söta dotter" och hur de "avgudar marken han går på"

Transor tammefan överallt och vuxna sjukligt obesa män som älskar att vara fastbundna och bli pissade på av "mamma" medans de får höra hur äckliga och värdelösa de är som får påbackning av andra kvinnor och "undergivna" män.

BDSM Gävle är ett nätverk/forum och det kommer anordnas en picknick i stadsparken för folk som.. ja jag tror du redan vet vad det är för sjuka individer som deltar. Anordnaren har skrivit så här i evenemanget: Jag har valt att anordna barnvänlig picknick i Boulongerskogen eftersom jag har min 10åriga son hos mig i stort sett hela sommaren. 4 deltar 22 intresserade, från Gävle enbart.

Jag har redan ringt soc samt polis men jag garanterar att de inte kommer göra ett skit åt saken då det inte finns några tydliga bevis att brott kommer ske eller är skadliga för någon och alla som medverkar är vuxna och ger sitt samtycke.

Hur kan allt detta ens vara lagligt? Det är en grogrund för pedofili och utnyttjande av mentalt ostabila människor i behov av vård och tvångsomhändertagande samt barn!

Jag är så äcklad och förbannad!

olagliga beteenden typ som vadå ? Jag har då aldrig sett något olagligt där …..Vad syftar du på ?
Citera
2025-09-24, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Varför skulle det vara äckligt att föräldrar umgås med andra föräldrar och deras resp barn? Det är ju det som händer i sandlådan och på jumpyard..

Det här är problemet med sexradikaler. Allt är så naturligt och härligt och frigjort för dem att de inte förstår varför det t.ex. är helt olämpligt att blanda in barn någonstans i en sådan kontext. En "barnvänlig" picknick med BDSM-människor är helt sinnessjukt, oavsett om picknicken inte är inriktad på sex alls. Det är ett faktum att relativt många inom den miljön har varit med om olika trauman och blivit utsatta för övergrepp och liknande som barn, det är också sannolikt att mängden pedofiler är större i en sådan mer gränslös miljö. Om man vill sina barn väl utsätter man dem inte för den risken. Hur kan man vara oförstående för den aspekten?
Citera
2025-09-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Det här är problemet med sexradikaler. Allt är så naturligt och härligt och frigjort för dem att de inte förstår varför det t.ex. är helt olämpligt att blanda in barn någonstans i en sådan kontext. En "barnvänlig" picknick med BDSM-människor är helt sinnessjukt, oavsett om picknicken inte är inriktad på sex alls. Det är ett faktum att relativt många inom den miljön har varit med om olika trauman och blivit utsatta för övergrepp och liknande som barn, det är också sannolikt att mängden pedofiler är större i en sådan mer gränslös miljö. Om man vill sina barn väl utsätter man dem inte för den risken. Hur kan man vara oförstående för den aspekten?

Jag tror nog att du har fel i ditt påståenden
bdsm handlar mycket om regler och gränser.jag själv är inte speciellt insatt i ämnet med jag vet en del om det och när det gäller barn och bdsm så finns det grå zone bdsm är det när det när två vuxna utför en smärtsam sexuell akt med varandra .men om du skulle slå ett barn på samma sätt så är det nog aga och i vissa fall också i uppfostran sak som inte har med sex att göra . det finns även regler i bdsm som måste följas och det är den som piskas styr allt och har rätt att säga stopp om det blir för mycket. Ett barn kan inte /har inte den rätt att säga stopp. Och bdsm är också vanliga människor i dagsläget även din närmaste grannar eller vän gilla att smiska sin partner eller blir smiskad du vet ju aldrig
Citera
2025-09-25, 21:00
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet

Med din logik så kan ju BDSM-utövare aldrig umgås där barn återfinns.

Varför skulle BDSM-utövare vara mer utsatta för trauman än vaniljisar?
Varför skulle pedofiler vara välkomna i någon miljö? BDSM-utövare har ju noll intresse av att ha sexbrottslingar i sitt umgänge när en central punkt i utövande är lämna över kontroll och ha full tillit, vilket sexbrottslingar uppenbart inte kan ges.

Varesig man är vanilj eller kinkster så kutym att gömma sina sexleksaker och redskap, så även för BDSM-utövare.

Jag skulle vilja påstå att du aldrig hade kunnat identifiera mig och många av mina kinkstervänner på stan. Vi sticker inte ut och våra samtalsämnen är precis lika vanliga som alla andra. Vi har mjukiskläder och ovårdat hår när vi står i kön på ICA för att köpa något som saknades hemma eller kontorsdressen på jobbet gamnackad framför en dator. Du hade inte ens vetat vårt gemensamma intresse om du så satt på filten bredvid en picknick. Vi har dessutom blandat umgänge där en del är pryda, andra nyfikna och vissa exhibitioner. Vi är inte en homogen kult.
Citera
2025-10-05, 17:41
Medlem
liten.igelkotts avatar
Darkside är hiss för mig. Det var där jag träffade min fru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in