Citat:
Ursprungligen postat av
LiteKonstig
På Darkside.se eller Diversia.social som det heter nu för tiden så skapade jag ett konto för lite mer än 2 veckor sedan och har klickar runt på diverse forum och övriga inlägg om allt möjligt.
De har gjort många förändringar på sidan för att dölja det perverterade och sjuka och vidriga saker detta "community" står för och vad det handlar om.
Jag känner mig äcklad och det gör ont i själen att ens tittat in i denna sjukliga perverterade grupp av människor som delar sina olagliga beteenden så öppet och strävar efter att göra det legitimt och accepterat!
Så fort någon har det minsta lilla problem så är det minst 3 personer som säger att det behövs hjälp från psyk pga trauma och att det är pga pappa morbror eller farbror som sexuellt utnyttjat dem eller att mamman var kontrollerad av en psykopat.
Säger man det minsta lilla som kan anses kränkande eller om man ifrågasätter någon och deras påståenden så blir inlägget/kommentaren anmält och skitstormen är igång med drev om att man är en äcklig "cis-man" och inte förstår något för att man är heterosexuell.
Unga tjejer visar upp sina blåslagna kroppar som "pappa" som är 25 år äldre har gett dem för att de varit *"olydiga" och att de är stolta att vara en ägodel och "pappas söta dotter" och hur de "avgudar marken han går på"
Transor tammefan överallt och vuxna sjukligt obesa män som älskar att vara fastbundna och bli pissade på av "mamma" medans de får höra hur äckliga och värdelösa de är som får påbackning av andra kvinnor och "undergivna" män.
BDSM Gävle är ett nätverk/forum och det kommer anordnas en picknick i stadsparken för folk som.. ja jag tror du redan vet vad det är för sjuka individer som deltar. Anordnaren har skrivit så här i evenemanget: Jag har valt att anordna barnvänlig picknick i Boulongerskogen eftersom jag har min 10åriga son hos mig i stort sett hela sommaren. 4 deltar 22 intresserade, från Gävle enbart.
Jag har redan ringt soc samt polis men jag garanterar att de inte kommer göra ett skit åt saken då det inte finns några tydliga bevis att brott kommer ske eller är skadliga för någon och alla som medverkar är vuxna och ger sitt samtycke.
Hur kan allt detta ens vara lagligt? Det är en grogrund för pedofili och utnyttjande av mentalt ostabila människor i behov av vård och tvångsomhändertagande samt barn!
Jag är så äcklad och förbannad!
Vad för olagligt beteende åsyftas?
Visst jag är inte ett fan av barnvänliga event men det är inte pedofilevent, för i helvete! Det är föräldrar som vill umgås med likasinnade på barnvänliga tillställningar. Vissa av dessa event är inte från kinkster-nätverken utan typ polynätverken och de kan var precis lika vanilj som du och din granne men att de är flersamma bara.