2025-09-23, 23:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Ja, Sverige behöver ett krig för att få rätsida på mjölkiga pojkar som vägrar mogna.
För att citera Gunvald "men hon då!" med tydlig adress till Anneli Pompe som gråter för mycket i största hemlighet!, hon ryker nästa vecka, även allas vår crush Olivia vacklar, 2 av tjejerna kommer vinna samt 2 killar, vi vet vilka som åsnyftas
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-23 kl. 23:45.
Citera
2025-09-24, 00:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför måste de ha huva på skallen för att kallas till förhör? Hela förhörsgrejen känns krystad, är det så i verkligheten?
Är inte det uppenbart? att huvan sätter dom dit i hopp om att rekryten ska uppvisa ett nytt ansikte under förhöret & kasta av sig den gamla fula nunan som uppvisats hittills, men instruktörerna har fått se sig besvikna varje gång huvan ryckts av med showig Joe Labero energi innan magitricket sedan inte visat sig funkat

Alternativt svar: När man förhör en fiende så ska den inte ges möjlighet att kunna se att HQ (headquarters) inte befinner sig där dom tror att HQ befinner sig så att HQ kan befinna sig på samma plats som vi förväntar oss att fienden inte förväntat sig att vi förväntas förlägga HQ vägg i vägg med fiendens HQ men utan att ha gjort det! utan förlagt HQ till allas förväntade plats, på så vis blir man aldrig bombad av fienden.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-24 kl. 01:09.
Citera
2025-09-24, 01:16
Medlem
Alltså vad gör stephan wilson i programmet? Beter sig helt hysteriskt.
Människan skulle dö efter 5 min i krig.
Åter t bolibompa och genusparader.
Psykiskt svag i alla delar.
Citera
2025-09-24, 06:37
Medlem
CharliesLolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbywee
Alltså vad gör stephan wilson i programmet? Beter sig helt hysteriskt.
Människan skulle dö efter 5 min i krig.
Åter t bolibompa och genusparader.
Psykiskt svag i alla delar.

Jag tycker tvärtom.
Han är både fysiskt stark, och fysiskt och psykiskt modig; definitionen av mod är att göra saker man är rädd för.
Att vara emotionell och känslomässigt öppen offentligt på TV är också riktigt modigt.
Citera
2025-09-24, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharliesLola
Jag tycker tvärtom.
Han är både fysiskt stark, och fysiskt och psykiskt modig; definitionen av mod är att göra saker man är rädd för.
Att vara emotionell och känslomässigt öppen offentligt på TV är också riktigt modigt.

Sin terapi som han uppenbarligen behöver kanske han inte ska utföra genom att genomgå övningar som han tydligt får panik av att utföra.
Jag förstår att det är bra tv och att han får bra betalt när man ser honom bryta ihop men återigen hade han inte klarat 5 min i en riktig situation. Det är inte att utmana sig själv att vara chanslös utan vittnar om att han inte har vad som krävs. Dessa övningar är ingenting jmf med en riktig situation och skrikgråtande karlar är sällan balanserade eller särskilt självmedvetna vare sig i det militära eller i övrigt.
Det är väl därför han får fortsätta i alla tvprogram då medelsvensson kan identifiera sig med honom oavsett om han åker vasaloppet på 15 timmar eller får panik av att simma 7 m under vatten.
Han är beredd att göra vad som helst för att synas i media och för mig blir han en dramaqueen utan självinsikt och absolut ingen jag skulle vilja ha jämte mig eller litar på i strid.
Citera
2025-09-24, 13:10
Medlem
Den där Karl som de pratar om, är han månne ryttare tro?
Citera
2025-09-25, 13:46
Medlem
Alexanders historia va rätt gripande ändå,måste va svårt när mamman till sitt lilla barn dör hastigt 🥲
Fast har han suttit inne med eller?
Citera
2025-09-25, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Alexanders historia va rätt gripande ändå,måste va svårt när mamman till sitt lilla barn dör hastigt 🥲
Ja, onekligen en tuff historia som han kommer att dras med resten av livet. Men frågan är ju varför han skall sitta och berätta den för instruktörerna och hela svenska folket? Till vilken nytta? För vem?

Borde inte de där "förhören" låta så här:
"Hur tycker du att det går?"
"Strandberg, Alexander, nummer 10, rekryt"
"Är det någonting du vill dela med dig av?"
"Strandberg, Alexander, nummer 10, rekryt"
Senast redigerad av GregersWerle 2025-09-25 kl. 15:26.
Citera
2025-09-25, 15:38
Medlem
Det var bättre på telefonkatalogernas tid.
"Är det någonting du vill dela med dig av?"
"Ja, intruktörn! När jag var liten så blev jag lämnad i en varm bil på parkeringen utanför B&.. "
TJOFF!
Citera
2025-09-26, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1

Han sa att han skulle ha velat göra lumpen men inte kunde därför att han satt på Kronoberg. Därför ville han nu vara med i det här programmet.
Senast redigerad av klorin287 2025-09-26 kl. 11:47.
Citera
2025-09-26, 19:28
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Den där Karl som de pratar om, är han månne ryttare tro?

Carl är elitryttare i både hoppning och dressyr, ja.
Citera
2025-09-26, 20:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Han sa att han skulle ha velat göra lumpen men inte kunde därför att han satt på Kronoberg. Därför ville han nu vara med i det här programmet.
Vad var han dömd för, fortkörning? eller bloddoping? det ena förutsätter det andra.

Han är ganska lik en tysk nazist på nått vis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in