Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-23, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
I nya vloggen inspelad igår kväll efter hon kom från sjukhuset sitter hon och river sig på kroppen hela tiden! Lätt speedad. Svårt att tro att hon var nästan döende dagen innan!
Och säger att det är TSW hon har i ansiktet inte nåt av det som står i journal utdraget hon la ut igår! Ljuger och hittar på.

Just det, hon såg ju definitivt gladare och piggare ut idag. Igår var hon döende. Fy fan vad hon ljuger hela jävla tiden.
Citera
2025-09-23, 21:19
Medlem
Jag vet inte. Men när man har tittat på videos och ser baksidan på husväggen. Där är det svart. Är det mögel? Någon som vet?
Citera
2025-09-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Jag vet inte. Men när man har tittat på videos och ser baksidan på husväggen. Där är det svart. Är det mögel? Någon som vet?
Hon är sjuk och skulle behöva psykolog hjälp, lever i någon konstig värld där lögnerna är vardagsmat. Läste att något följare i frågade vad hon menade om att hon önskade Kennedy skulle komma till Sverige, för att han hade förbjudit något vaccin i Usa. Följaren fick som svar det hade hon inte sagt. Men det jag hörde också det inlägget. Hon är mytoman en farlig person med tanke på hur hon påverkar sina Följare. Snart kommer hon att gnälla på vården hur fel dom har behandlat henne och förstört hennes liv. Jo hon är emot medicin tills hon själv väljer att ta medicinen då är det ok. Sen har hon ljugit för tidningen. För Guds skull Ell*ie sök hjälp. Det kan mycket väl vara huset dom gjort dej sämre.
Citera
2025-09-23, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figgaro39
Hon är sjuk och skulle behöva psykolog hjälp, lever i någon konstig värld där lögnerna är vardagsmat. Läste att något följare i frågade vad hon menade om att hon önskade Kennedy skulle komma till Sverige, för att han hade förbjudit något vaccin i Usa. Följaren fick som svar det hade hon inte sagt. Men det jag hörde också det inlägget. Hon är mytoman en farlig person med tanke på hur hon påverkar sina Följare. Snart kommer hon att gnälla på vården hur fel dom har behandlat henne och förstört hennes liv. Jo hon är emot medicin tills hon själv väljer att ta medicinen då är det ok. Sen har hon ljugit för tidningen. För Guds skull Ell*ie sök hjälp. Det kan mycket väl vara huset dom gjort dej sämre.

Jag ser direkt när hon ljuger. Hon ljuger jättemycket. Det stör mig så in i helvete. Hon lurar så många där ute. Tänk att folk är så lättlurade.

Och det här med frågorna om att vara intim. Jag tror inte ett dugg på att de är så intima. Men det ska låta så. Där tror jag de ljög båda två.

Nej fy fan så falsk!
Ellie, läser du det här då ska du veta att du är väldigt falsk. Sluta ljug.
Citera
2025-09-23, 22:34
Medlem
Så klart att det är någon nu som skriver att hon ska starta en ny go found me
Jag visste det. Det är säkert hon själv som har fler konton och skriver. Fy fan vad äckligt.

Hon sa ju att sprutorna kommer att vara dyra.
Citera
2025-09-23, 23:03
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Så klart att det är någon nu som skriver att hon ska starta en ny go found me
Jag visste det. Det är säkert hon själv som har fler konton och skriver. Fy fan vad äckligt.

Hon sa ju att sprutorna kommer att vara dyra.

Hon betalar lika mkt som alla andra som får medicin på recept.. högkostnadsskyddet gäller.
Alltså betalar hon max 3800kr på 1 år.

Tillägg: hon ska få ebglyss o en sån förpackning kostar va 18500kr alltså kommer hon upp i högkostnadsskyddet direkt.
Senast redigerad av Eg0x3 2025-09-23 kl. 23:15. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-23, 23:46
Medlem
Har de G&A för att få lägga fram
”go found me”….?????
Citera
2025-09-24, 04:56
Medlem
Ellie är försökskanin på några nya sprutor som hon ska ta nu.
Säger hon i en Reel.
Citera
2025-09-24, 07:47
Medlem
Hon säger i vloggen att hon inte ska tigga mer, utan betala resan själv till Stockholm och att hon då inte behöver sova på hotell, utan ska köra hem efter behandlingen. Nu, kl 7.30 så lägger hon ut tiggeri sidan och säger att man gärna får skänka pengar.

Hon är så fräck alltså.
Citera
2025-09-24, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon säger i vloggen att hon inte ska tigga mer, utan betala resan själv till Stockholm och att hon då inte behöver sova på hotell, utan ska köra hem efter behandlingen. Nu, kl 7.30 så lägger hon ut tiggeri sidan och säger att man gärna får skänka pengar.

Hon är så fräck alltså.

Fy fan vad äckliga det är! Både hon och Stefan. Det här var så jävla planerat med den hära QA vloggen.

Nu ska hon dra ska dra in mera pengar så hon kan köpa chips och godis och massor med jävla Fucking dricka till ungarna.
Senast redigerad av Mammi37 2025-09-24 kl. 08:10.
Citera
2025-09-24, 08:08
Medlem
Citat:

Hon är så fräck alltså.
Hon är äcklig och uträknad! Så jävla Fucking äcklig!
Citera
2025-09-24, 08:29
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:

Hon är så fräck alltså.

Såg det.. det var droppen som fick mig att sluta följa den där hycklerskan… en del har ingen skam i kroppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in