2025-09-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Vad har du då bidragit med själv? Har du gjort nåt inlägg som enbart bygger på din åsikt om något av Hannas innehåll eller du går bara in och svarar på andras åsikter som är motsatsen till din egen för att du har svårt för att vi inte gillar allt?
Ja, jag har skrivit att samarbetet var bra. Och att hon gjorde samarbetet med Ellos bra. Jag gillade jackan tex. Jag tycker även att det var roligt att få se lite bilder från deras lilla utflykt vid havet igår.
Citera
2025-09-21, 16:40
Medlem
Kladdkakan såg god ut också.
Citera
2025-09-21, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Verkar onekligen så eftersom du försvarar allt som inte är hyllningar.

Du får gärna gilla Hannas content men du måste också respektera att alla inte gör det och låt oss ha våra åsikter. Du får ha din, men du behöver inte attackera så fort någon inte tycker som du.

Du kan ju göra egna inlägg om vad du tycker om hennes inlägg/stories.

Jag tror egentligen att allt handlar om att du gillar att tjafsa lite med andra som inte tycker som du...
Jag respekterar det men detta är inte bara åsikter. Detta kan nog klassas som mobbning. Och att man skriver rakt ut tex ”Hennes hus är fult”. Det är inte ens hennes arbete huset. Att man kommenterar saker hon lägger ut samarbeten osv är en sak men när det disikeras så reagerar man.
Citera
2025-09-21, 16:42
Medlem
Men en sak jag inte har kommenterat men kan göra nu. Hon skrev att hon bakade bullarna. Så då vet vi det.
Citera
2025-09-21, 16:50
Medlem
[quote=Backflashlash|93023466]
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans

Verkligen. Första man får lära sig, eller märker om man dukar ett bord som faktiskt sen används - ställ inte höga saker mitt i mellan tallrikarna där folk ska sitta. Då ser man inte personen mitt emot… så himla basic.
Har du tur så flyttar hon på dom höga sakerna när aktuell person slår sig ner . Just nu sitter ju ingen där och då blir det bara som att klaga bara för att 😉
Citera
2025-09-21, 17:04
Medlem
[quote=Josefsmaria66|93023803]
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

Har du tur så flyttar hon på dom höga sakerna när aktuell person slår sig ner . Just nu sitter ju ingen där och då blir det bara som att klaga bara för att 😉
Det var så klart aldrig meningen att någon skulle sitta där, utan detta dukades upp mitt i veckan enbart för detta samarbete! 😁
Citera
2025-09-21, 17:11
Medlem
[quote=MissDolphin|93023947]
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66

Det var så klart aldrig meningen att någon skulle sitta där, utan detta dukades upp mitt i veckan enbart för detta samarbete! 😁
Så tänkte jag också och därför ser jag det som ännu fånigare att klaga på nåt som inte finns 😁
Citera
2025-09-21, 17:42
Medlem
Fin uteplats tycker jag.
Citera
2025-09-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Fin uteplats tycker jag.
Håller med, jag tycker också det
Citera
2025-09-21, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Det var inte svar på min fråga.
I övrigt håller jag med om att det är en influensers jobb att svara på frågor om detaljer. Däremot tycker jag inte det är någons jobb att ha en hattråd mot sig, där hon inte har chansen att varken besvara eller försvara sig, där vuxna människor inte ens kan stå för det man skriver med att använda sitt namn. Men återigen, min fråga var enbart- vad är skillnaden på att lägga massa tid på att totalt nedvärdera en människa, och varenda liten detalj, eller att försvara densamma? Hittills aldrig fått svar på den frågan, man babblar bara om massa annat, varje gång.

Jag har svårt att förstå vad du menar, rörig text. Du verkar delvis hålla med men ogillar detaljkritiken. Då får du väl göra det.

Skillnaden är att kritik granska det innehåll hon själv väljer att lägga ut och försvarandet är någon form av persondyrkan(?).Det ena hör till jobbet som influencer och det andra kanske till känslomässig lojalitet(?). Sätter punkt för mig och kommer inte svara på ot mer.
Citera
2025-09-21, 18:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Fin uteplats tycker jag.

Tycker jag också, superfin. Dock har jag svårt att förstå det här med dynor, och andra textilier på uteplatser utan tak, tycker det regnar för ofta för det i vårt Sverige, men det är ju nåt annat 🙂
Citera
2025-09-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Tycker jag också, superfin. Dock har jag svårt att förstå det här med dynor, och andra textilier på uteplatser utan tak, tycker det regnar för ofta för det i vårt Sverige, men det är ju nåt annat 🙂
Det finns dynor som tål en del regn och man kan ha en dynbox att förvara dom i. Jag hade aldrig velat sitta på hennes hårda stolar utan dyna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in