2025-09-21, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Jag vill inte skriva ut grannens namn här men du ser ju på bilden.

Nej jag gör ju inte det! Jag ser inte att det nämns nånting om grannens barn alls.
Citera
2025-09-21, 13:17
Medlem
Citat:
Grannen har kommenterat och skrivit på andra bilder.

1. Skrev personen hälsningar från grannen, så att du vet därför att det är en granne?

2. Jag ser fortfarande inga kommentarer om att dessa grannar har barn. Så hur vet du vad vi andra inte vet?
Citera
2025-09-21, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Precis som det skrivs om att grannen med barn ofta kommer på besök på altanen 😂 Man behöver ju inte överdriva, skriva att "vi får inte se allt" - problemet med HT är ju att det hon väl visar är ju det som ska influera enligt hennes jobb. Och då vill man väl vara säker på att det man visar är bra?
Eller hur! 😅 Det blir så löjligt att försvara Hannas beteende in i absurdum haha. Exakt, det är ju liksom det hennes yrke går ut på. Och jag blir då fasen inte influerad iallafall 😅
Citera
2025-09-21, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hashtagsen säger utemöbler så jag antar hon gör reklam för möblerna igen? Men det har hon ju redan gjort en gång. Så oklart. Kanske kontraktet säger hon ska göra reklam för samma möbler olika årstider? Det såg bara grått och trist och dassigt ut. Jag hade inte haft lust att sätta mig ute i det gråa. Sorgligt också att duka med sex vinglas när hon inte känner fyra personer att bjuda in.
Har hon väl?! Hon har sin mamma och hennes gubbe, bror med familj, kusin med familj
Citera
2025-09-21, 13:46
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Eller hur! 😅 Det blir så löjligt att försvara Hannas beteende in i absurdum haha. Exakt, det är ju liksom det hennes yrke går ut på. Och jag blir då fasen inte influerad iallafall 😅
Inte bara försvara HT utan även överfylla tråden med kommentarer om enskilda personers "felaktiga" åsikter.

ALLA här vet att HTs jobb går ut på att influera andra människor. Att HT då har en "stor plattform" gör att även det hon lägger upp som inte är jobb - är ju en del av influenser"jobbet". Och hon är inte där. Hon är konstig, säger/skriver fel, gör ett minst sagt dåligt intryck i mycket av det hon ändå VÄLJER att visa.
Citera
2025-09-21, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Inte bara försvara HT utan även överfylla tråden med kommentarer om enskilda personers "felaktiga" åsikter.

ALLA här vet att HTs jobb går ut på att influera andra människor. Att HT då har en "stor plattform" gör att även det hon lägger upp som inte är jobb - är ju en del av influenser"jobbet". Och hon är inte där. Hon är konstig, säger/skriver fel, gör ett minst sagt dåligt intryck i mycket av det hon ändå VÄLJER att visa.
Det gör ju ni med. Ni vill ju vi ska tycka som ni. Men att hon skriver och säger saker som hon lägger ut tyder bara på att hon inte vill att allt ska vara så perfekt. Det får bli som det blir. Exakt som livet är. Och det är detta folk gillar.
Citera
2025-09-21, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MKAO
Fyfan vad denna stackare får skit. Att hon ens orkar med livet men denna tråd ekande i huvudet hade gjort mig så fruktansvärt ledsen och deprimerad.
Ja jag håller med dig….det är groteskt hur vuxna människor (många med egna barn) kan få sån näring av att vara så elaka mot henne. Man känner verkligen med Hanna. Den som inte gör det måste ju ha någon empatistörning ….
Citera
2025-09-21, 14:06
Medlem
Jag tänker bara att så länge man besvarar deras löjliga försvarande av allt som är minsta kritik så tar det aldrig slut med detta ot svammel.
Man får bara nonchalera det och gå vidare med det som tråden handlar om. Att diskutera influencandet som Hanna gör.
Synd att det inte finns någon knapp där man själv kan slå av vissa medlemmars inlägg så hade man sluppit se dem.

Jag tyckte videon var fint gjord. Hon dukade fint och det såg trevligt ut. Om det sen var grejer från chilli vet jag inte. Men jag gillade videon i alla fall
Citera
2025-09-21, 14:08
Medlem
Jättekonstigt att duka upp med massa textilier på en altan i september när det regnat stup i ett senaste veckan. Om hon hade haft ett uterum så dukningen varit mer logiskt. Men nu?
Citera
2025-09-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag tänker bara att så länge man besvarar deras löjliga försvarande av allt som är minsta kritik så tar det aldrig slut med detta ot svammel.
Man får bara nonchalera det och gå vidare med det som tråden handlar om. Att diskutera influencandet som Hanna gör.
Synd att det inte finns någon knapp där man själv kan slå av vissa medlemmars inlägg så hade man sluppit se dem.

Jag tyckte videon var fint gjord. Hon dukade fint och det såg trevligt ut. Om det sen var grejer från chilli vet jag inte. Men jag gillade videon i alla fall
Du skriver att det är löjligt försvarande men du försvarar henne genom att gilla hennes samarbete. Men jag håller med dig. Det var väldigt bra gjort. Jag hade kunnat duka så själv.
Citera
2025-09-21, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Jättekonstigt att duka upp med massa textilier på en altan i september när det regnat stup i ett senaste veckan. Om hon hade haft ett uterum så dukningen varit mer logiskt. Men nu?
Det blev ju sol efteråt och hon gjorde tumme ner på regnet och det sprack upp sedan. Jag tror att företaget ville ha med olika väder.
Citera
2025-09-21, 14:30
Medlem
Citat:
Du skriver att det är löjligt försvarande men du försvarar henne genom att gilla hennes samarbete. Men jag håller med dig. Det var väldigt bra gjort. Jag hade kunnat duka så själv.
Detta är enda gången jag kommer att bemöta vad du skriver. Stackars dig som inte begriper något folk skriver.

Jag försvarar ingenting. Jag diskuterar Hannas arbete.
Jag skriver vad jag tycker om hennes senaste arbete. Jag tyckte det var bra.
Jag har inte svarat på någon annans inlägg som du gör. Då försvarar man ingenting. Jag skrev ett eget tyckande.

Du SVARAR på vad andra tycker och FÖRSVARAR Hanna. Du slutar aldrig att citera och fortsätta hacka samma om och om igen.
Varenda en som skriver något negativt här får ett svar från dig. Det är så tröttsamt.
Ja man kan diskutera och tycka olika men kära nån....det blir bara så löjligt. Ser du inte det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in