2025-09-19, 16:39
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Man måste va skapligt vänsterbliven om man kallar Hitler för vår fuhrer.

Men det här är så jävla vanligt förekommande hos våra antagonister i sitt räknande att SM-guldens status tydligen steg när Hitler sköt skallen av sig för efter andra världskriget är tydligen en måttstock.

Vet du vad? Jag tycker vi börjar räkna SM-guld efter OS i Barcelona 1992 istället.
Eller varför inte efter Anna Lindh mördades?
Eller vi kan ju räkna era SM-guld efter flodvågskatastrofen i Asien?

Känns ju mer aktuellt än nåt daterat guld från 2001.

Du är en väldigt sympatisk skribent

Ibland behöver man kommentera sådana självklarheter i en verklighetsfrånvänd tillvaro.

En där någon som valt sitt användarnamn och avatar efter en äkta nazist. Inte skojnazist eller smygrasse som en annan.

En där klubben han följer leds av en vd som var nynazze som kid.

Utan att palla kolla har han säkert också haft schizofreniska åsikter om Kims studier i ledarskap.

Bajen som alltid.
Citera
2025-09-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Måttstocken borde vara när alla fick delta i ALLSVENSKAN inte bara AIK 1 och AIK 2 och 1-2 andra lag. Du hade känt samma sak om det var Bajen som hade ett par lotteri guld och guld från slutspel med 3 olika lag.

Don’t hate the player, hate the game
Citera
2025-09-19, 17:12
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London

Ibland behöver man kommentera sådana självklarheter i en verklighetsfrånvänd tillvaro.

En där någon som valt sitt användarnamn och avatar efter en äkta nazist. Inte skojnazist eller smygrasse som en annan.

Utan att palla kolla har han säkert också haft schizofreniska åsikter om Kims studier i ledarskap.

Bajen som alltid.
Ganska låg nivå att avsluta med ”Bajen som alltid”. *kränkt*
Citera
2025-09-19, 17:25
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Måttstocken borde vara när alla fick delta i ALLSVENSKAN inte bara AIK 1 och AIK 2 och 1-2 andra lag. Du hade känt samma sak om det var Bajen som hade ett par lotteri guld och guld från slutspel med 3 olika lag.
Bryr mig ungefär lika mycket om det som debatten om Bajen grundades 1889 eller 1897. Bara intressant att SM-gulden blev mer värda efter efter Hitlers död tydligen. Enligt våra rivaler dårå.

Citat:

Bajen som alltid.
Citera
2025-09-19, 17:25
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ganska låg nivå att avsluta med ”Bajen som alltid”. *kränkt*

Slänga ”Kränkt-kortet” är förmodligen det enda mer värdelösa än Nazze-kortet.

Du är bättre än så.
Citera
2025-09-19, 18:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Slänga ”Kränkt-kortet” är förmodligen det enda mer värdelösa än Nazze-kortet.

Du är bättre än så.
Trodde ”” skulle ge bort det men redigerade in *kränkt* med stjärnor för att accentuera att jag ej var allvarlig.
Citera
2025-09-19, 18:46
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Man måste va skapligt vänsterbliven om man kallar Hitler för vår fuhrer.

Men det här är så jävla vanligt förekommande hos våra antagonister i sitt räknande att SM-guldens status tydligen steg när Hitler sköt skallen av sig för efter andra världskriget är tydligen en måttstock.

Vet du vad? Jag tycker vi börjar räkna SM-guld efter OS i Barcelona 1992 istället.
Eller varför inte efter Anna Lindh mördades?
Eller vi kan ju räkna era SM-guld efter flodvågskatastrofen i Asien?

Känns ju mer aktuellt än nåt daterat guld från 2001.
Eller så gör vi som jag gjorde från början och räknar titlar det här decenniet. Helvete vad illa ett inlägg kan ta när till och med London kommer in och börjar böla å dina vägnar. Det är bara åsikter på ett anonymt forum..
Citera
2025-09-19, 19:09
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Trodde ”” skulle ge bort det men redigerade in *kränkt* med stjärnor för att accentuera att jag ej var allvarlig.

Uppfattat mig själv som duglig i att förstå ironi och sarkasm i skrift men tydligen inte.
Citera
2025-09-19, 20:57
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Uppfattat mig själv som duglig i att förstå ironi och sarkasm i skrift men tydligen inte.

Fredagsfylla är fortfarande en grej, alltså?
Citera
2025-09-19, 21:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Eller så gör vi som jag gjorde från början och räknar titlar det här decenniet. Helvete vad illa ett inlägg kan ta när till och med London kommer in och börjar böla å dina vägnar. Det är bara åsikter på ett anonymt forum..
Första gången på länge som ni faktiskt hade en reell chans på en titel och ni väljer hellre att bli fistade av atleterna x2.

Right in the shitter
Citera
2025-09-19, 22:42
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Första gången på länge som ni faktiskt hade en reell chans på en titel och ni väljer hellre att bli fistade av atleterna x2.

Right in the shitter
Att bli fistade på titeln är ju annars erat expertområde, så ni borde veta. Nu blir ni inte ens det.
Nya tider...
Citera
2025-09-19, 22:56
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Att bli fistade på titeln är ju annars erat expertområde, så ni borde veta. Nu blir ni inte ens det.
Nya tider...
Du ska nog se att bolåneräntorna rör sig uppåt inom kort och halva ert överbelånade supporterunderlag tvingas flytta hem till Mamma och Pappa i Mora.

Apropå nya tider..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in