2025-09-18, 21:24
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Guidetti har väl fler ungar än mål den här säsongen. Och mig veterligen finns det bara ett Stockholmslag med titel under 20-talet. Och då är jag generös och räknar storstockholm så det innefattar även er i Solna.
Varför cherry-picka och bara räkna det här årtiondet? Kan det vara så att du vinklar argumentet bara för att det ska passa ditt narrativ?
Citera
2025-09-18, 21:28
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Varför cherry-picka och bara räkna det här årtiondet?
Har han ännu fler bastarder säger du??
Citera
2025-09-18, 21:52
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Varför cherry-picka och bara räkna det här årtiondet? Kan det vara så att du vinklar argumentet bara för att det ska passa ditt narrativ?
Skulle aldrig falla mig in. Men med tanke på att vi är halvvägs in i decenniet så känns det väl mest aktuellt? Ni kan räkna era guld innan er führer dog 1945 så räknar vi lite mer aktuella titlar.
Citera
2025-09-18, 22:02
Medlem
Citat:
Skulle aldrig falla mig in. Men med tanke på att vi är halvvägs in i decenniet så känns det väl mest aktuellt? Ni kan räkna era guld innan er führer dog 1945 så räknar vi lite mer aktuella titlar.

Führern gillar din profilbild väldigt mycket
Citera
2025-09-18, 22:46
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Führern gillar din profilbild väldigt mycket
Och Tony gillar Asptuna.
Citera
2025-09-19, 05:58
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Guidetti har väl fler ungar än mål den här säsongen. Och mig veterligen finns det bara ett Stockholmslag med titel under 20-talet. Och då är jag generös och räknar storstockholm så det innefattar även er i Solna.

Det här är Bajen för mig
Citera
2025-09-19, 08:37
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Börjar komma på fötterna efter den nesliga derbyförlusten som gjorde att vi missade en enorm guldchans och serverade diffen en europaplats på guldfat.

Nu är det upp med tuttarna och att krossa Häcken som gäller!

Citat:
För er är väl den här derbysäsongen en enorm framgång som ni firat alla derbykryss och obesegrade mot Mordor.

När vi besegrar mörkret i höst så står vi återigen som ensamma kungar i staden.

Älskar era små gråtrunkande inlägg som dryper av sarkasm så det inte syns hur jävla butthurt ni är för att ni ännu en gång sedan 1889, eller 1897, eller 1915 missar ett guld.. En gång är ingen gång, fråga Fässberg~
Citera
2025-09-19, 09:10
Medlem
bananjuices avatar
Tror inte det räknas som miss om ett annat lag tar poängrekord
Citera
2025-09-19, 12:53
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Man måste va skapligt vänsterbliven om man kallar Hitler för vår fuhrer.

Men det här är så jävla vanligt förekommande hos våra antagonister i sitt räknande att SM-guldens status tydligen steg när Hitler sköt skallen av sig för efter andra världskriget är tydligen en måttstock.

Vet du vad? Jag tycker vi börjar räkna SM-guld efter OS i Barcelona 1992 istället.
Eller varför inte efter Anna Lindh mördades?
Eller vi kan ju räkna era SM-guld efter flodvågskatastrofen i Asien?

Känns ju mer aktuellt än nåt daterat guld från 2001.
Citera
2025-09-19, 14:35
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:

Men det här är så jävla vanligt förekommande hos våra antagonister i sitt räknande att SM-guldens status tydligen steg när Hitler sköt skallen av sig för efter andra världskriget är tydligen en måttstock.

Vet du vad? Jag tycker vi börjar räkna SM-guld efter OS i Barcelona 1992 istället.

Bajarnas loosermentalitet är underhållande emellanåt

OnT: läste från träningsrapporten idag att Csongvai spelat wingback och gjort det bra. Vore intressant att testa honom där och bänka Mads. Det skulle fria upp en plats på mittfältet för t ex Kouame eller Yohanna
Citera
2025-09-19, 14:37
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Bara för att dra ner hybrisen lite. Mjällby kommer som sämst 8:a i år.
Citera
2025-09-19, 16:15
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

Måttstocken borde vara när alla fick delta i ALLSVENSKAN inte bara AIK 1 och AIK 2 och 1-2 andra lag. Du hade känt samma sak om det var Bajen som hade ett par lotteri guld och guld från slutspel med 3 olika lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in