2025-09-18, 17:31
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Varför sitter Anjo och pratar offentligt om en annan kvinnas f*tthår, är detta ett ytterligare tecken på att han fortfarande är i en prepubertal ålder?
Det är skrämmande att en pappa kan vara så äcklad av hur en riktig kvinnas kön ser ut naturligt, men jag är mest rädd över att Anyo-ras försöker föra över sin fetisch på sina barnföljare eller tvillingarna att det bara är underliv som ser prebubertala ut (hårfria) som kåtar upp män. Sara Nilsson skulle storkna.

Låt barn vara barn.

Sen kan jag tycka att han borde respektera sin fru. Lisen känner sig förmodligen äcklig och kränkt av Anyo-ras utspel eftersom hon under större delen av deras förhållande haft så att säga fysiska hinder att kunna raka sig där nere.

Efter mitt första blöjbyte på en tjej har jag inte ens kunnat föreställa sex med nån som är slätrakad, tanken äcklar mig för mycket. Anyo-ras byter väl inte blöjor så han har väl sluppit inse likheten mellan en helt slät kvinnofitta och flickors underliv.
Senast redigerad av Pallal 2025-09-18 kl. 17:34.
Citera
2025-09-18, 17:45
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är skrämmande att en pappa kan vara så äcklad av hur en riktig kvinnas kön ser ut naturligt, men jag är mest rädd över att Anyo-ras försöker föra över sin fetisch på sina barnföljare eller tvillingarna att det bara är underliv som ser prebubertala ut (hårfria) som kåtar upp män. Sara Nilsson skulle storkna.

Låt barn vara barn.

Sen kan jag tycka att han borde respektera sin fru. Lisen känner sig förmodligen äcklig och kränkt av Anyo-ras utspel eftersom hon under större delen av deras förhållande haft så att säga fysiska hinder att kunna raka sig där nere.

Efter mitt första blöjbyte på en tjej har jag inte ens kunnat föreställa sex med nån som är slätrakad, tanken äcklar mig för mycket. Anyo-ras byter väl inte blöjor så han har väl sluppit inse likheten mellan en helt slät kvinnofitta och flickors underliv.

Alltså, det märks att du är pojke och inte har haft flickbarn. Hårlösa kvinnokön och barnkön ser väldigt annorlunda ut.

Du kan tänka dig utifrån skillnaden mellan en 35-årings penis och 7-åringens, så kanske du fattar, för du såg väl andras snoppar efter gymnastiken åtminstone?
Citera
2025-09-18, 18:45
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Låt barn vara barn.

Är riktigt äckligt att säga sånt som Anjo säger kring andras kroppsbehåring, speciellt när han har barn och nämner sin frus behåring.

Hade kunna köpa det om han hade pratat om det på en fest med sina 3 kompisar där dom kan snacka, ha en viss jargong & det inte kommer ut. Men att publicera detta på internet är långt över vad som är okej.

Sen att Medvikt kritiserar Anjo på ett skämtsamt sätt så är Anjos enda kritik tillbaka att prata om Fru Medvikts kropp? Är inte det klockrent bevis kvinnohat.

Gällande hertiginnan Lisen så har jag börja störa mig mer och mer på hon för varje dag.
1)Hon godkänner detta beteende från Pontus.
2)Hon gör inget på dagarna utan levet på veckopeng från pappa Pontus.
3) Har hon ens jobbat en dag sen dom fick tvillingarna mer än spela in deras tråkiga pod tillsammans med Ponte?
4)Hon vill inte bo i det här landet. Så flytta då men betala dina skulder till svenska staten före.

Vad hände med att hon skulle börja / hade börjat plugga till sjuksyrra 2024?
Vanliga människor jobbar på dagarna, så gissar hon bara sitter hemma framför tvn och städar lite under dagarna.

Hon är hemma hela dagarna och tycker det är för jobbigt att bo i hus! Hon framstår som latare än både Baronen och Anjo.

Sen det hon yttrat sig om att unga män borde spela in samlag i smyg för att inte bli anmälda för våldtäkt är djupt problematiskt.

Arbetsskygga hertiginnan av Norrköping.
Citera
2025-09-18, 18:48
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitesOfPassageOF
Nu valde du att ifrågasätta detaljer där jag beskrev det principiella problemet, det är otroligt tröttsamt.

Axel har inte slagit någon på käften, men om man predikar att det är fel att slå folk på käften, så kan det vara dumt att faktiskt gå och slå någon på käften för att visa på problemet med det beteende. Fattaru?

Axel har gjort och gör det han gör, ni som inte har sett eller helt enkelt inte vill se det får leva kvar i eran bubbla om ni föredrar det, jag tänker inte göra det jobbet åt er. Men jag kommer fortsätta hävda att han är en bajskorv.

Men om han inte har det, predikar om att det är fel, varför skulle han då gå och göra det?
Syftar du på Medvikts infantila utmaning till Anjo?
Om du gör det och Skilleras hetsar om den nu förstår jag honom. Ett bröd och skådespel med beskyllningar om ozempic-missbruk, veckolånga tjackrace för att döda hungern, självspärr på foodora.
Citera
2025-09-18, 20:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det finns för foto så jag tror det finns för film också.
Vad sjukt, han kan alltså fortfarande ha 80kg övervikt.
Citera
2025-09-18, 20:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Så vi håller alla med om att Anjo har en mikropenis?

Du vet, en sån där som är ingrävt i hans grava övervikt.
Hur skulle han inte kunna ha? Testa kleta på 50kg fett runt midjan så får vi se hur mycket som syns.

Lisen har nog inte blivit knullat sedan grabben föddes.
Citera
2025-09-18, 20:31
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur skulle han inte kunna ha? Testa kleta på 50kg fett runt midjan så får vi se hur mycket som syns.

Lisen har nog inte blivit knullat sedan grabben föddes.

Stackars Lisen. Hon får nog nöja sig med att bli petad av en nubbe lite då och då. Tragiskt.
Citera
2025-09-18, 22:52
Medlem
Vad är det för fel på Anjos följare? Alla verkar ju vara helt jävla rubbade. Han måste ju blockat alla utan de största retardsen i hela Sverige typ.
Riktigt intressant att läsa kommentarsfältet. Hade varit intressant att prata med dessa eller typ se en dokumentär om dem.
Citera
2025-09-18, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitesOfPassageOF
Hallå, om man framför en åsikt som t.ex. att det är fel med svordomar och framför den åsikten med en massa otrevliga svordomar som mammaknullarsvinarslegris så faller det platt.

Samma sak här, Gnälleras är toxisk som fan och kritiken mot Anjo tappar trovärdighet av att Medvikt är pinsamt förtjusta i Gnälleras.

Anjo suger, precis så som du skriver, hans drevande mot Bumbi var mycket osmakligt. Men tycker man samtidigt att Gnälleras är toppen, klart som fan att det påverkar ens trovärdighet?!

Det handlar inte om att Gnälleras har ett och annat lik i garderoben, det handlar om att han idag och nu beter sig som en mammaknullarsvinarselgris.
Ingen bryr sig om Anjos ordval. Det är ju vad man förmedlar med sina ord.. kallar jag alla horunge så betyder det ju inte mer än idiot eller "jag gillar inte dig" formaterat till horunge.. deet anjo gör är ju att indikera att folk är psykopater, knulldockor osv... två skillda saker
Citera
2025-09-18, 23:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Är riktigt äckligt att säga sånt som Anjo säger kring andras kroppsbehåring, speciellt när han har barn och nämner sin frus behåring.

Hade kunna köpa det om han hade pratat om det på en fest med sina 3 kompisar där dom kan snacka, ha en viss jargong & det inte kommer ut. Men att publicera detta på internet är långt över vad som är okej.

Sen att Medvikt kritiserar Anjo på ett skämtsamt sätt så är Anjos enda kritik tillbaka att prata om Fru Medvikts kropp? Är inte det klockrent bevis kvinnohat.

Gällande hertiginnan Lisen så har jag börja störa mig mer och mer på hon för varje dag.
1)Hon godkänner detta beteende från Pontus.
2)Hon gör inget på dagarna utan levet på veckopeng från pappa Pontus.
3) Har hon ens jobbat en dag sen dom fick tvillingarna mer än spela in deras tråkiga pod tillsammans med Ponte?
4)Hon vill inte bo i det här landet. Så flytta då men betala dina skulder till svenska staten före.

Vad hände med att hon skulle börja / hade börjat plugga till sjuksyrra 2024?
Vanliga människor jobbar på dagarna, så gissar hon bara sitter hemma framför tvn och städar lite under dagarna.

Hon är hemma hela dagarna och tycker det är för jobbigt att bo i hus! Hon framstår som latare än både Baronen och Anjo.

Sen det hon yttrat sig om att unga män borde spela in samlag i smyg för att inte bli anmälda för våldtäkt är djupt problematiskt.

Arbetsskygga hertiginnan av Norrköping.
Det är svårt att flytta när man inte har några cash och är beroende av en man vars inkomst hänger på en väldigt skör tråd.

Flytta utomlands pfft, det enda stället hon kommer flytta till är hem till flickrummet med barnen när familjens ekonomi kraschar ihop en andra gång.

Hur kan man som mamma till 3 småbarn vara så ansvarslös? Vara beroende av en fitta som begår brott på nätet för att kunna betala räkningarna, hon är en riktig skitmorsa, uppvaknandet kommer bli tufft, tur för henne att det redan finns lugnande i Anjos nattduksbord.
Citera
2025-09-18, 23:31
Medlem
moralhoras avatar
Om nu Anjo ser ut som en valross, är det zoofili om han har sex med en annan människa med sin mikropenis?
Citera
2025-09-18, 23:38
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är svårt att flytta när man inte har några cash och är beroende av en man vars inkomst hänger på en väldigt skör tråd.

Flytta utomlands pfft, det enda stället hon kommer flytta till är hem till flickrummet med barnen när familjens ekonomi kraschar ihop en andra gång.

Hur kan man som mamma till 3 småbarn vara så ansvarslös? Vara beroende av en fitta som begår brott på nätet för att kunna betala räkningarna, hon är en riktig skitmorsa, uppvaknandet kommer bli tufft, tur för henne att det redan finns lugnande i Anjos nattduksbord.
Är så otroligt ansvarslöst att vara över 30 med 3 barn och ens enda egna inkomst är barnbidrag och under 3000kr från instagram.

Troligtvis inga sparpengar, inget cv eller utbildning.
Hon är ingen bra förebild för barnen.
Lever i någon dröm att gifta sig rik och raka muttan så är alla lyckliga.

Har förstående att man är hemma pga olika problem så som psykiska eller fysiska men då tar man ut en sjukpenning, akassa eller socialbidrag.

Men att gå hemma enbart för lättja ser jag ner på. Ingen mår bra av detta och hon kan jobba! Även om hon skulle jobba 25-50% så hade det varit bra för en sån som hon med matproblem och shoppingberoende. Eööer handlar detta enbart att hon inte vill betala sin skatteskuld?

Vill inte folk vara självständiga idag?
Har kollat av hertiginnan av Norrköpings instagram senaste tiden lite mer aktivt och hon lägger aldrig upp något vettigt hon sysslar med. Hon är ju inte ens med barnen på dagarna.

Gissar det var för stora krav när hon pluggade för att hon skulle orka med.

När veckopengen ryker så sitter hon på nästa tåg till familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in