Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Det är skrämmande att en pappa kan vara så äcklad av hur en riktig kvinnas kön ser ut naturligt, men jag är mest rädd över att Anyo-ras försöker föra över sin fetisch på sina barnföljare eller tvillingarna att det bara är underliv som ser prebubertala ut (hårfria) som kåtar upp män. Sara Nilsson skulle storkna.
Låt barn vara barn.
Sen kan jag tycka att han borde respektera sin fru. Lisen känner sig förmodligen äcklig och kränkt av Anyo-ras utspel eftersom hon under större delen av deras förhållande haft så att säga fysiska hinder att kunna raka sig där nere.
Efter mitt första blöjbyte på en tjej har jag inte ens kunnat föreställa sex med nån som är slätrakad, tanken äcklar mig för mycket. Anyo-ras byter väl inte blöjor så han har väl sluppit inse likheten mellan en helt slät kvinnofitta och flickors underliv.
Är riktigt äckligt att säga sånt som Anjo säger kring andras kroppsbehåring, speciellt när han har barn och nämner sin frus behåring.
Hade kunna köpa det om han hade pratat om det på en fest med sina 3 kompisar där dom kan snacka, ha en viss jargong & det inte kommer ut. Men att publicera detta på internet är långt över vad som är okej.
Sen att Medvikt kritiserar Anjo på ett skämtsamt sätt så är Anjos enda kritik tillbaka att prata om Fru Medvikts kropp? Är inte det klockrent bevis kvinnohat.
Gällande hertiginnan Lisen så har jag börja störa mig mer och mer på hon för varje dag.
1)Hon godkänner detta beteende från Pontus.
2)Hon gör inget på dagarna utan levet på veckopeng från pappa Pontus.
3) Har hon ens jobbat en dag sen dom fick tvillingarna mer än spela in deras tråkiga pod tillsammans med Ponte?
4)Hon vill inte bo i det här landet. Så flytta då men betala dina skulder till svenska staten före.
Vad hände med att hon skulle börja / hade börjat plugga till sjuksyrra 2024?
Vanliga människor jobbar på dagarna, så gissar hon bara sitter hemma framför tvn och städar lite under dagarna.
Hon är hemma hela dagarna och tycker det är för jobbigt att bo i hus! Hon framstår som latare än både Baronen och Anjo.
Sen det hon yttrat sig om att unga män borde spela in samlag i smyg för att inte bli anmälda för våldtäkt är djupt problematiskt.
Arbetsskygga hertiginnan av Norrköping.