2025-09-07, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag tror man måste komma ihåg att hon, eller de (om maken fungerat som hallick), frivilligt spridit enorma mängder bilder helt utan betalvägg. Precis som jag antog har hon/de har haft reddit- och instagramkonton dedikerade för att nå största möjliga spridning på materialet. Den största samlingen jag sett hade nästan 3000 unika bilder, producerade och spridda över mer än ett år. Kontona på Reddit och IG raderades först när sexköp på distans kriminaliserades tidigare i år.

Det är troligt att både Anjo och Rask bidragit till en ökad spridning av bilderna, men att det skulle röra sig om olaga integritetsbrott har jag svårt att se när materialet frivilligt både i stor mängd och över tid publicerats av producenterna själva. Vissa av bilderna har kanske legat bakom betalvägg, de kan således ha stulits och upphovsrätten kan ha skadats, men då återstår att klargöra om Anjo och Rask isåfall bär skuld i just det fallet.

Jag har inte följt dramat mellan sekten och temu i nån större utsträckning så vet inte vilka stenar man vänt på, men i det fall bilderna har legat bakom betalvägg och inte bara spridits fritt som reklam på Reddit och IG, så vore det intressant att veta i vilken utsträckning de kommersiella bilderna har skapat några inkomster att ta om. Det bör synas i hennes deklaration om inkomsterna varit större än de som en mer blygsam hobbyverksamhet tillåter.

Hennes deklarerade inkomst ligger på nästan Rask-låg nivå.

Hahahah, jasså reklam på Reddit också... men grattis.

Rask kontrade idiotierna med att ansöka om kontaktförbud mot Medviktarna, det var rätt komiskt.

Kan förstå Medvikt att det känns snopet att betala det sociala priset för porren när man inte fick några inkomster att tala om. Det är väl paretodistributionen som gäller där, 20% av aktörerna tar 80% av inkomsterna. Övriga 80% får slåss om de 20% som blir kvar.
Senast redigerad av RitesOfPassage 2025-09-07 kl. 12:31.
Citera
2025-09-07, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Mig veterligen så är det Rask och Anjo som har pratat om chrippas barn? Eller hur ligger det till?

Folk här inne skriver ju att dom har så smaskig info om att Anjo inte är pappa till flickorna och att det kommer komma ut och då kan man väl anta att det kommer ut via Temu, det finns ju bevis sägs det och vem kommer det skada? jo barnen.
Citera
2025-09-07, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Folk här inne skriver ju att dom har så smaskig info om att Anjo inte är pappa till flickorna och att det kommer komma ut och då kan man väl anta att det kommer ut via Temu, det finns ju bevis sägs det och vem kommer det skada? jo barnen.
Okej, men har Rask och Anjo pratat om chrippas barn?
Citera
2025-09-07, 12:54
Avslutad
Citat:

Det vet du väl själv.
Jag vet inte om Rask har pratat om flickan men Anjo har berättat vad flickan var utsatt för ja vilket även hennes föräldrar gjorde samt Linnea som var duktig på att spela in saker.

Men egentligen varför ska Anjos barn utsättas?
Jag tycker inte några barn ska bli indragna.
Citera
2025-09-07, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitesOfPassage
Haha, ok så han anmäler någon som skickar hans egna porrbilder till honom? Hahahaha

Inte till dig, men alla andra som vill se porren och lite suttande på en spliff kan googla:
adultphotosets ritesofpassage onlyfans

Googlade på det där men det enda resultatet jag fick var en musikvideo om att man inte ska googla på det där? https://www.youtube.com/watch?v=ImA8pgSzOiU

Känns som att porrviktarna arbetar febrilt för att försöka radera fru OF's alla bilder från internet, men det blir nog svårt.

Är det adultphotosets-länken som Anjo och Rask fick skickade till sig av någon? Har inte hört varken Anjo eller Rask nämna vilken webbsida de fått som alla bilder fanns publika på, för OF-kontot var som jag har förstått det redan borttaget när Anjo och Rask blev upplysta på att bilderna fortfarande cirkulerade på nätet - eller har jag fel?
Citera
2025-09-07, 13:34
Medlem
Citat:
Det vet du väl själv.
Jag vet inte om Rask har pratat om flickan men Anjo har berättat vad flickan var utsatt för ja vilket även hennes föräldrar gjorde samt Linnea som var duktig på att spela in saker.

Men egentligen varför ska Anjos barn utsättas?
Jag tycker inte några barn ska bli indragna.
Jag håller helt med dig om att inte några barn ska bli indragna, men jag svarade på det här ursprungligen "Nu var det CHRIPPA själv som drog in sin dotter.". Som att det var chrippas fel att Anjo pratade om chrippas barn.

Sen får Anjo vara självkritisk, han pratar om andras barn, så vad förväntar han sig?
Citera
2025-09-07, 19:56
Medlem
I det stora hela är väl dom alla förlorare. Ingen av alla dessa inblandade skulle orka med ett "vanligt" jobb, tex. knega på fabrik 5 dagar i veckan..
Och det jag då menar med förlorare är att dom gärna gärna framställer sig som hederliga vanliga medborgare, men i själva verket aldrig skulle orka kliva upp på morgonen och åka till ett riktigt arbete. Enda dom kan o orkar med är att snacka en massa skit om varandra. I den bästa av världar skulle alla sluta kolla på alla dessa "kreatörer" så dom inte får in en krona
Citera
2025-09-07, 20:42
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du hör så mycket du och du är alltid superobjektiv och allt du hör är alltid negativt mot den du avskyr.

Du som vet allt om de du avskyr, tror eller vet du om Temu tänker skada Anjo, Rask och Sandra? Det jag har hört är att de går extremt hårt åt Sandra nu dvs lika hårt som mot de andra två.
Nu har Tojje rent fysiskt träffat dessa över lite alkohol. Alkohol gör ju folk så smarta. Det märks inte minst på Skilleras när han livar full som en alika.

Du ser, det där fantastiska extermt laglydiga personerna som inte förtalar någon har startat en kampanj mot Sandra för att hon hade mage att säga emot dom och godta Anjos utsäkt. På tal om sekt.
Du har missuppfattat mig, jag är inget fan av någon av dessa skräpmänniskor.

Men om dom träffas och planerar att sätta dit Baronen är det givetvis positivt.
Citera
2025-09-07, 20:51
Medlem
Citat:
Hur skulle det inte vara anjos barn?
Dum fan. Lisen har aldrig i sitt liv varit otrogen
Citera
2025-09-07, 20:52
Medlem
Citat:
Chrippa har pratat om sitt barn
Chrippa har inte vårdnaden om henne mer
Julia kommer inte anmäla någon
Citera
2025-09-07, 21:23
Avslutad
Citat:

Vad tycker du om Anjos barnförhör med Chrippas unge om hur hon blivit slagen? Eller vad tycker du om tröjan som Anjo tryckte på Cluees barn? Anjo har ingenting att säga till om andra får för sig att prata om hans barn.
Citera
2025-09-07, 23:01
Avslutad
Citat:
Jag håller helt med dig om att inte några barn ska bli indragna, men jag svarade på det här ursprungligen "Nu var det CHRIPPA själv som drog in sin dotter.". Som att det var chrippas fel att Anjo pratade om chrippas barn.

Sen får Anjo vara självkritisk, han pratar om andras barn, så vad förväntar han sig?

Det gjorde Chrippa men det betyder inte att Anjo eller någon annan ska prata om henne.
Det gäller alla barn anser jag.
Här måste dom vuxna tänka några varv till innan man börjar dra in barn vilka det än är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in