Citat:
Ursprungligen postat av
VemSkaManTroPa
Ursäkta långt inlägg.
Den prepubertala tablettmissbrukaren, och "wannabe gangstern" från Norrköping, har nu bevisat för alla normala människor att han faktiskt saknar en hel del hjärnceller. Hans fru, den prepubertala "Orten-Lisen", verkar sakna en hel del hjärnceller hon också.
Paret tror att det är tufft att bete sig som två "wannabe gangsters", nej ingen normal människa tycker att det är varken tufft eller coolt när man försöker bete sig som någon/något man inte är.
De uttalanden som Anjo, Lisen och Joakim Lundell gör gällande andra människor, är inte ett friskt beteende. Skiter i om de var arga eller inte, de satt i en grupp och hetsade varandra och ingen av dem verkar ha något intresse av att be om ursäkt för sitt beteende. De satt (sitter fortfarande?) och hetsade varandra, den ene värre än den andre, detta trots att de troligtvis inte hade några 100% bevis på att något hade hänt barnet. När ska deras följare inse att dessa personer inte är friska i huvudet...
1. Vad finns det för bevis på att det var Linnea som ringde polisen på natten och på vilket sätt ska Linnea ha betett sig illa om det prepubertala parets barn?
Om det inte finns några bevis, vad kommer det för ursäkt från "Orten-Lisen" då?
Precis det finns ju absolut ingenting som säger att hon skulle har ringt polisen -- tvärtom faktiskt, hon skulle knappast ha lagt ut något om det om det var hon själv.
Jag är ganska övertygad om att det där samtalet kommer från en Flashbackare, för såvitt jag minns diskuterades hur "stenade" de såg ut liven här på Flashback -- och jag misstänker att den som faktiskt gjorde anmälan är en person som "bytt läger" - från anti Jocke till att ha Jocke som husgud.
Citat:
2. Förstår inte det patetiska paret att det finns något som heter "känslor" och "ånger". Kan de ens tänka tanken att det kan vara så att både Jacke, Chrippa och Gustav ångrat vad de har gjort/sagt mot Linnea och att de kanske har bett henne om ursäkt.
Detta måste väl ändå vara Sveriges mest intelligensbefriade par.
Jocke, Anjo och Rask har ingen aning om vad det innebär att ångra sig och ta ansvar.
Citat:
Videon skulle väl handla om vad Anjos patetiska fru hade skrivit, men det pratades väldigt mycket om vad andra gjort/inte gjort... ... och sen så fortsätter Anjo att förtala, förtala och återigen förtala...
Fokusförflyttning och offerkofta i storleken XXXXXL.
Jag tror det är smart av honom att inte prata för mycket om Lisen. I det lilla han sagt så har han redan lyckats framställa henne som ett Two-faced monster, med fruktansvärt beteende, aggressioner och grovt språk bakom kameran när hon är med honom och barnen .. och påklistrad fin fasad som hon visar upp utåt.
För Lisens skulle bör han nog inte prata mer om henne faktiskt.
Citat:
En sista grej, Anjo påstod att han får tics när han är trött. Är det då inte j*vl*gt underligt att han inte hade samma tics när han intervjuade Leo Carmona och Per Öberg??? För visst var det väl så att Anjo ursäktade sitt beteende i videon med att han var trött...
Det där med tics och sånt är något som är bra att påstå när han vill dölja andra underliggande orsaker helt enkelt.