2025-09-15, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Men lille Holger!

Vad är det du uppskattar hos Rask?

Inget.

Edit: Eller jo, han gör knäppa saker som gör att han hamnar i trubbel. Det uppskattar jag.
Citera
2025-09-15, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag har ett otroligt uppmärksamhetsbehov, jag älskar att prata, apa mig och hålla på, lära känna följare och nya bekantskaper över nätet, det ger mig utlopp för något jag annars inte hade fått utlopp för, men behöver få utlopp för.
Som sädesvätska? Seriöst varför inte byta ut Therese istället för att förlöjliga henne år efter år?
Citera
2025-09-15, 12:54
Medlem
Tänk om allt egentligen är något socialt experiment och Baronen + familjen inte alls lever i fattigdom utan undanhåller alla pengarna och Baronen är bara en karaktär som han spelar?
Citera
2025-09-15, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Om Carl Fredrik döms för förtal så hoppas jag att åklagaren yrkar på samhällstjänst. Att få utföra ett fysiskt arbete verkar vara Baronens värsta mardröm, så samhällstjänst skulle förmodligen svida mer än att sitta på kåken. Förmodligen kommer han böna och be i rätten om att få fängelse istället för samhällstjänst.
Det värsta straffet för honom är det straffet där han inte kan ha tillgång till sin mobil/kamera.
Citera
2025-09-15, 13:24
Bannlyst
Hahah vänta, har Medviktarna fått en kula på posten? Så det är klarlagt med andra ord att Rask skickade kulorna till sig själv förut, för kåntent. Vilken sinnessjukt dålig farsa han är.
Citera
2025-09-15, 15:29
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Lyssnade lite på Rask igår. Håller med.. Reagerat på det. VARFÖR fett-shamar den där *grilla* Anjo?
Han är ju lika fet själv?
Anjo startade det genom att försöka fett-shama skilleras. Skilleras brydde sig inte. Skilleras fett-shama Anjo tillbaka, Anjo började gråta som ett litet barn och blev jätte kränkt.
Jag tror de har något smeknamn för Rask också, typ masken eller liknande.
Citera
2025-09-15, 15:31
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Hahah vänta, har Medviktarna fått en kula på posten? Så det är klarlagt med andra ord att Rask skickade kulorna till sig själv förut, för kåntent. Vilken sinnessjukt dålig farsa han är.
Så jävla sjukt att få kulor på posten.
Så som Rask grät och skrek när han fick kulor på posten, så borde han verkligen gå ut och göra en video, och markera att det inte är okej att skicka kulor med posten till folk. För Rask är väl ingen hycklare?
Citera
2025-09-15, 15:35
Medlem
RaskPatrasks avatar
Citat:
Om Carl Fredrik skickar kulor till sig själv så måste det ju vara det slutliga beviset för att han är sinnessjuk! Han fick ju knark med posten för en tid sedan. Han anklagade direkt Chrippa men vem som helst fattar ju att det är han själv som beställt knarket hem till sig.
Citera
2025-09-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Så jävla sjukt att få kulor på posten.
Så som Rask grät och skrek när han fick kulor på posten, så borde han verkligen gå ut och göra en video, och markera att det inte är okej att skicka kulor med posten till folk. För Rask är väl ingen hycklare?

Han skrev om det igår på sin Instagram hur sjukt det är att skicka såna saker lär ju komma en video om det.
Citera
2025-09-15, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han skrev om det igår på sin Instagram hur sjukt det är att skicka såna saker lär ju komma en video om det.
Jag satsar mitt liv på att han bad sin polare skicka kulor till sig själv och samma polare att skicka kulor till Medvikt. Så jävla cuckigt!!
Citera
2025-09-15, 16:12
Medlem
Citat:
Jag satsar mitt liv på att han bad sin polare skicka kulor till sig själv och samma polare att skicka kulor till Medvikt. Så jävla cuckigt!!

Nej det tror jag inte, nog gör han en del märkliga saker men detta tror jag faktiskt inte att han gör men man kan ju hoppas att det finns DNA på kulorna så man kan hitta vem som gjort det, sjukt är det iaf.
Citera
2025-09-15, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej det tror jag inte, nog gör han en del märkliga saker men detta tror jag faktiskt inte att han gör men man kan ju hoppas att det finns DNA på kulorna så man kan hitta vem som gjort det, sjukt är det iaf.
Hittills pekar allt på att han gjort det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in