Citat:
Ursprungligen postat av
Krakatoa
Nej.
Ja. Om han hade sagt det, om det verkligen hade funnits en 15-åring.
Anjo ljög bland annat om att han kände någon som "kan en hel del om att få ut IP-adresser från Flashback" och hängde ut Sandra som en användare här. När hans mail hackade visade det sig att det var bara ett mail från nån random person som sa "Sandra är den här användaren."
Han har ljugit om att han aldrig blivit kontaktad för att ge sin syn på saken när han i själva verket i sin inkorg har ett mail från en tidning som vill prata med honom.
Jockiboi har ljugit för Bloggbevakning att skilleras och Medvikt har hackat Anjos mail bland annat.
Hur uttrycker sig en vänsterextremist och vilka paralleller finns det till hur Axel uttrycker sig?
Sätter du diskuterar på är att du får typ en fråga deflectar och ställer 5st tillbaka...Sen säger du säg 3 saker säg 5 saker. Sen kanske man missar 1 då gör du hus i helvete...Du läser inte ens det man skriver utan vinklar det till precis det du vill. Om vi ska starta om...
Skilleras skriker med sin äckliga röst "DEM LJUGER!!!" men snubben påpekar ju inte att dem som han har supportat har ljugit bra mycket mer än sekt sidan hur man än ser på det.
Kan du ge exempel på tre lögner?
Där har vi det första du skrev. LÄS vad man skriver : Jag menade typ Chrippa o Linnea. Linnea ljög att hon blivit misshandlad. Chrippa har ljugit om att Linnea slog honom där har du 2. Sen ljög Chrippa om att dokumentären handlade om honom. Så nu har du 3 din dumma jävel läs vad man skriver!!!
Han gör som alla andra vänster extremister
*vänsterextremister. Vad har du för bevis att han är vänsterextrem?
Sa att han gör som alla VA inte att han är en...Du bara vinklar saker..
Men snubben har själv sagt att han ska slita armarna av 15 åringar...hyckleriet är extremt. Jag hade iaf haft lite respekt för Rask om han vågade reagera på dokumentären.
Nej, det har han inte och det vet du också.
Att du ens förnekar när det är svart på vitt! Det är vad han säger som är det viktiga...Åter igen det går inte att diskutera med idioter som bara vinklar saker till sin egna och manipulerar o gaslightar sig fram i diskussioner. Du skriver o har typ exakt samma sätt som fru medvikt..Och jag har kollat en hel del på dem så jag vet hur dem funkar.
Man kan se det såhär.... Medviktarna är stalkers när det kommer till Rask...Skilleras fick kalla handen av Anjo vilket gjorde honom till en furious hater.
Två fel till. Eller har du bevis?
Vadå 2 fel, Att åka runt i en rullande skit tunna och göra en dokumentär, besöka tingsrätten, gå runt o fråga folk i hans stad...det där är stalking till 1000 fakking %.
Dem har samma mål dessa personer och det är clout och att växa o försöka ta över...
*de. Sen ljuger du igen. Det är inte målet.
Jag ljuger för att jag säger min åsikt! Vet du vilka som säger att folk ljuger hela tiden...jo temu. Jag anser att det är det dem gör och att dem riktar in sig på just dem stora kreatörerna o polar ihop sig med deras fiender. Man ljuger inte för att man har en subjektiv åsikt. Men om du som verkar ha så bra koll kan ju då berätta vad målet är fru medvikt så vi vet...
Måste bara fråga det är inte för o vara respektlös men har du typ borderline/narcissism/autism elr kanske alla 3 har du blivit utredd för det? Kan säga att jag blivit utredd o har ADHD. Men du behöver seriöst kolla upp vad du har. Alla indikationer på personlighetsstörning/långt ut på Au spektrat helt klart! Nästa gång LÄS! vad man skriver o sluta gaslighta o vinkla o förvirra sånt gör bara psychos!