Igår, 15:03
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Money talks - det är vad som ger views som styr Rask, men ja jag håller med det är lite ynkligt och fegt att lägga upp klipp efter klipp om någon som sitter häktad/fängslad som om inte det är straff nog utan samtidigt ha youtubers som hänger ut honom och hånar honom

Men så gör ju vanlig nyhetsmedia också som, som Aftonbladet osv, inte slutar de skriva om kändisar som åker i fängelse i det ögonblick de åker i fängelse

Absolut, jag förstår att det är det enda han kan göra för att tjäna pengar, och det är lite det som är min poäng - vilken OTROLIGT värdelös människa.

Det som kommer hända nu är att hans kanal kommer dö totalt när allt väl fastställs och Chrippa sitter i finkan. Och den här gången tror jag faktiskt inte han kommer lyckas återuppliva den. Livros kanske vill köpa den igen?
Citera
Igår, 15:08
Medlem
Finnj-vels avatar
Fan alla har väl varit med i motståndsrörelsen vid ett eller annat tillfälle??
Citera
Igår, 15:26
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Haha, hela ditt inlägg exemplifierar exakt det jag syftade på - att ni vänder exakt allt till något negativt, det spelar ingen roll för såna som dig vad Rask gör, du kommer ändå tycka att det är fel oavsett vad, om du kollar på en Rask-video så hittar du 10 fel per minut som du kritiserar och enda utfallet av det blir att din kritik blir noll och ingenting värd - helt värdelös med andra ord

Nämn istället det positiva i Baronens beteende? Familjens ekonomi ligger i botten, förståndshandikappade Therese sliter på jobbet och hemma i runbåset sitter Baronen, med sin skinande äggskalle och köper hittepå utbildningar, nya kameror och trumset i plast.
Citera
Igår, 15:43
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Money talks - det är vad som ger views som styr Rask, men ja jag håller med det är lite ynkligt och fegt att lägga upp klipp efter klipp om någon som sitter häktad/fängslad som om inte det är straff nog utan samtidigt ha youtubers som hänger ut honom och hånar honom

Men så gör ju vanlig nyhetsmedia också som, som Aftonbladet osv, inte slutar de skriva om kändisar som åker i fängelse i det ögonblick de åker i fängelse

Det är ganska talande hur Baronen fungerar. När Chrippa sitter inne och inte ens kan försvara sig längre, då passar byfånen på att dra igång ännu en runda förtal. Men så har ju Baronen alltid haft en förkärlek till att sparka på folk som redan ligger ner.

Samtidigt sitter Baronen med sitt självgoda hånleende och låtsas som att han följer någon sorts princip. Kom ihåg att byfånen högtidligt deklarerade att han skulle sluta prata om Chrippa så fort Chrippa slutade prata om honom.

Det visade sig vara ännu en lögn från den flintskalliga mytomanen. Baronen fortsätter sin maniska besatthet, video efter video, där han inte bara maler på om Chrippa utan även hans familj gång på gång.
Citera
Igår, 16:07
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Fan alla har väl varit med i motståndsrörelsen vid ett eller annat tillfälle??

Ja men exakt, till och med skilleras brukar heila ibland
Citera
Igår, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Vart får du in Dumpen i den här ekvationen?

Menar att när dem chattar med pedos så är det ju inte ett "riktigt" barn. Det gör inte att det inte är på riktigt. Personen menade att det inte var ett riktigt barn som Axel Ö hotade att slita av armarna på. Det är väldigt intressant i allt det här. Att personer tror att dem gör rätt o ställer sig på rätt persons sida..fuck vilken sida...Jag pissar på dem alla! Från Anjo till Axel Ö till Rask till herr o fru Medvikt, jag försöker se saker för vad det är. Men när jag ständigt hör "HAN LJUGER!!" "DEM LJUGER!!" men man får aldrig höra vad dem ljugit om...det är det som gör att man blir provocerad. Det är hela tiden det här att ta nåns sida för o hata...hatar dem alla mer eller mindre..Dem är av samma skrot o korn! Och dem hycklar på daglig basis. Om chock chock chock chockis Anjo gjort något fel, så har han gjort fel...ingen ska komma undan så äre bara! Sen kanske jag tycker Axel Ö är den mest tragiska o patetiska människa jag någonsin sett men det är vad det är!
Citera
Igår, 17:37
Medlem
Krakatoas avatar
Varför undviker du att svara på mina frågor?

Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Vad har Jocke sagt om bloggbevakning/axel ö ?

Jockiboi sa till Bloggbevakning att Axel och Medvikt gjort helt sjuka saker, som att ringa och trakassera Lisens föräldrar och det ska vara de som hackat Anjos mail.

Citat:
Varför försvarar du Axel Ö för?

Alla som blir ljugna om förtäjnar att bli försvarade.

Citat:
Vadå så bara för säg att dumpen skriver till en pedofil så räknas det inte...sluta med det där efterblivna tänket.

Va?

Citat:
Anjo har väll bett om ursäkt o tagit ansvar för det?

Han har absolut inte bett om ursäkt för att han ljög om att aldrig blivit kontaktad av media för att ge sin syn på saken. Han bad om "ursäkt" till Sandra men tog sedermera tillbaka ursäkten. Ursäkten bestod mest av vinklingar till hur dåligt han själv mått.

Citat:
Kan säga att sättet Axel Ö pratar på har lyssnat en del på podden han hade...Han resonerar exakt som en "VE".

Då frågar jag återigen, hur resonerar en sådan och vilka paralleller finns det till Axels resonemang. Kan du ge tre exempel?

Citat:
Hela temu sekten har ett speciellt sätt o bemöta frågor...dem letar efter ett sätt att avleda genom att bara rycka på axlarna eller peka på vad nån annan gör.

Mja, jag tror du tänker på exempelvis Rask som absolut inte kan bemöta kritik utan att ljuga, förtala och misskreditera. Ett strålande exempel är när han skickat runt bilder på kuken till folk och varit otrogen mot Therese. Den kritiken kunde han inte bemöta från Medviktarna innan han fick reda på att de hade haft Onlyfans. Först då kunde han vrida narrativet till att de också gjort porr, fast det var ju inte riktigt det som var kritiken

Citat:
Dem är definitionen av loosers som bara sitter o e bittra o hatar på folk som har fler följare än dem!

*losers
Citera
Igår, 18:27
Medlem
Citat:
Haha, hela ditt inlägg exemplifierar exakt det jag syftade på - att ni vänder exakt allt till något negativt, det spelar ingen roll för såna som dig vad Rask gör, du kommer ändå tycka att det är fel oavsett vad, om du kollar på en Rask-video så hittar du 10 fel per minut som du kritiserar och enda utfallet av det blir att din kritik blir noll och ingenting värd - helt värdelös med andra ord

Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nämn istället det positiva i Baronens beteende? Familjens ekonomi ligger i botten, förståndshandikappade Therese sliter på jobbet och hemma i runbåset sitter Baronen, med sin skinande äggskalle och köper hittepå utbildningar, nya kameror och trumset i plast.

Kan vi få höra en positiv egenskap hos Baronen i Trosa? Snälla, nämn en enda positiv egenskap hos honom!
Senast redigerad av Ralfhead Igår kl. 18:30.
Citera
Igår, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Kan vi få höra en positiv egenskap hos Baronen i Trosa? Snälla, nämn en enda positiv egenskap hos honom!

Han går att använda som dåligt exempel.
Citera
Igår, 19:00
Medlem
Fru Medvikt

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nej.

Ja. Om han hade sagt det, om det verkligen hade funnits en 15-åring.

Anjo ljög bland annat om att han kände någon som "kan en hel del om att få ut IP-adresser från Flashback" och hängde ut Sandra som en användare här. När hans mail hackade visade det sig att det var bara ett mail från nån random person som sa "Sandra är den här användaren."

Han har ljugit om att han aldrig blivit kontaktad för att ge sin syn på saken när han i själva verket i sin inkorg har ett mail från en tidning som vill prata med honom.

Jockiboi har ljugit för Bloggbevakning att skilleras och Medvikt har hackat Anjos mail bland annat.

Hur uttrycker sig en vänsterextremist och vilka paralleller finns det till hur Axel uttrycker sig?

Sätter du diskuterar på är att du får typ en fråga deflectar och ställer 5st tillbaka...Sen säger du säg 3 saker säg 5 saker. Sen kanske man missar 1 då gör du hus i helvete...Du läser inte ens det man skriver utan vinklar det till precis det du vill. Om vi ska starta om...

Skilleras skriker med sin äckliga röst "DEM LJUGER!!!" men snubben påpekar ju inte att dem som han har supportat har ljugit bra mycket mer än sekt sidan hur man än ser på det.

Kan du ge exempel på tre lögner?

Där har vi det första du skrev. LÄS vad man skriver : Jag menade typ Chrippa o Linnea. Linnea ljög att hon blivit misshandlad. Chrippa har ljugit om att Linnea slog honom där har du 2. Sen ljög Chrippa om att dokumentären handlade om honom. Så nu har du 3 din dumma jävel läs vad man skriver!!!

Han gör som alla andra vänster extremister

*vänsterextremister. Vad har du för bevis att han är vänsterextrem?

Sa att han gör som alla VA inte att han är en...Du bara vinklar saker..

Men snubben har själv sagt att han ska slita armarna av 15 åringar...hyckleriet är extremt. Jag hade iaf haft lite respekt för Rask om han vågade reagera på dokumentären.

Nej, det har han inte och det vet du också.

Att du ens förnekar när det är svart på vitt! Det är vad han säger som är det viktiga...Åter igen det går inte att diskutera med idioter som bara vinklar saker till sin egna och manipulerar o gaslightar sig fram i diskussioner. Du skriver o har typ exakt samma sätt som fru medvikt..Och jag har kollat en hel del på dem så jag vet hur dem funkar.

Man kan se det såhär.... Medviktarna är stalkers när det kommer till Rask...Skilleras fick kalla handen av Anjo vilket gjorde honom till en furious hater.

Två fel till. Eller har du bevis?

Vadå 2 fel, Att åka runt i en rullande skit tunna och göra en dokumentär, besöka tingsrätten, gå runt o fråga folk i hans stad...det där är stalking till 1000 fakking %.

Dem har samma mål dessa personer och det är clout och att växa o försöka ta över...

*de. Sen ljuger du igen. Det är inte målet.

Jag ljuger för att jag säger min åsikt! Vet du vilka som säger att folk ljuger hela tiden...jo temu. Jag anser att det är det dem gör och att dem riktar in sig på just dem stora kreatörerna o polar ihop sig med deras fiender. Man ljuger inte för att man har en subjektiv åsikt. Men om du som verkar ha så bra koll kan ju då berätta vad målet är fru medvikt så vi vet...

Måste bara fråga det är inte för o vara respektlös men har du typ borderline/narcissism/autism elr kanske alla 3 har du blivit utredd för det? Kan säga att jag blivit utredd o har ADHD. Men du behöver seriöst kolla upp vad du har. Alla indikationer på personlighetsstörning/långt ut på Au spektrat helt klart! Nästa gång LÄS! vad man skriver o sluta gaslighta o vinkla o förvirra sånt gör bara psychos!
Senast redigerad av ImovaneKungen Igår kl. 19:03. Anledning: Fru Medvikt
Citera
Igår, 19:04
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Varför undviker du att svara på mina frågor?

Jockiboi sa till Bloggbevakning att Axel och Medvikt gjort helt sjuka saker, som att ringa och trakassera Lisens föräldrar och det ska vara de som hackat Anjos mail.

Alla som blir ljugna om förtäjnar att bli försvarade.

Va?

Han har absolut inte bett om ursäkt för att han ljög om att aldrig blivit kontaktad av media för att ge sin syn på saken. Han bad om "ursäkt" till Sandra men tog sedermera tillbaka ursäkten. Ursäkten bestod mest av vinklingar till hur dåligt han själv mått.

Då frågar jag återigen, hur resonerar en sådan och vilka paralleller finns det till Axels resonemang. Kan du ge tre exempel?

Mja, jag tror du tänker på exempelvis Rask som absolut inte kan bemöta kritik utan att ljuga, förtala och misskreditera. Ett strålande exempel är när han skickat runt bilder på kuken till folk och varit otrogen mot Therese. Den kritiken kunde han inte bemöta från Medviktarna innan han fick reda på att de hade haft Onlyfans. Först då kunde han vrida narrativet till att de också gjort porr, fast det var ju inte riktigt det som var kritiken

*losers

Du har en ängels tålamod!
Citera
Igår, 19:18
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Hade, låg tydligen ute på någon lokal säljgrupp på facebook i sommras.

Äldsta grabben har en gamingdator. Rask filmade hans skivbord under en housetour. Och han fick ett Apex pro mini (keyboard för gaming) när han senast fyllde år. Även om det går använda kbm till konsoll får du input delay om du inte spelar på handkontroll, han skulle inte ha önskat sig keyboard + mouse om han inte hade dator? Så, hur mycket jag än tycker det är hål i huvudet sälja barnens saker och köpa trummor och andra leksaker till sig själv så tror jag bägge pojkarna har datorer att spela på.

De PlayStation jag minns han sålt är det PS4 barnen fick av Tomas & Carina när barnens PS4 gick sönder, sen har de sålt ett PS5 som var påstått defekt. När Rasks egna trogna följare sade det är smutsigt lura köparen köpa något trasigt sade Rask på insta att han bara trodde att det var fel på det, för i själva verket var det felfritt. Svårt att tro på det, men om inte en lurad köpare träder fram går det inte bevisa att han ljuger.

Edit: hans försvar när de sålde PS5 var "det stängs av utan förvarning, vi har köpt ett nytt". När folk "så du säljer ett trasigt PS5 utan att nämna något om att det inte fungerar" så "nej det gör jag inte, är klantiga jag som bara TRODDE det hade dolda fel".
Senast redigerad av Spritnota Igår kl. 19:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in