Citat:
Ursprungligen postat av
offerkoftan08
Har du verkligen ingen åsikt om Motvikt ..
Jag har väldigt många åsikter om Motvikt. Vet inte var jag ska börja. Jag tyckte t.ex. att hans Livestream i natt, med Anjo, när de hade tekniska strul att få ihop ett gruppsamtal så att alla tittare skulle kunna höra Motvikt, Anjo och Rask (med dammsugaren) samtidigt var riktigt roligt. Jag skrattade högt och mös och hade det trevligt, det kändes nästan som att man var där, tillsammans med dem, och umgicks med dem, det var ett nöje och det var underhållande, har du någonsin roligt och mår bra i ditt liv?
I sociala gemenskaper där man förenas runt gemensamma intressen som hobbys, humor, frågesport och sånt - som vi t.ex. gör i Motvikts lördagsskålar - så trivs normala människor och de känner glädje. I sociala gemenskaper som till exempel i Skilleras och Medvikt så förenas misslyckade människor i sitt hat mot andra människor. De förstnämnda sociala gemenskaperna göder ett trevligt samhälle, medan i de sistnämnda göds hat och exempelvis hatiska stalkers. Detta är allmänkunskap och är något som arbetas hårt med ända från lågstadiet till vuxenlivet på arbetsplatser, har du någonsin gått i skola så skulle du veta detta?
Skilleras har 715 st. videor på sin youtube där en liten klick människor samlas och det enda gemensamma intresset de har är att de hatar andra människor. Det den "gemenskapen" hatar mest av allt är normala människors normala social gemenskaper där man har roligt tillsammans och delar glädje med varandra där man har en social gemenskap som bygger på det som en social gemenskap bör bygga på. Det är inget märkvärdigt att hela (eller åtminstone minst 95%) Sveriges befolkning, som ingår i den senare kategorin, tycker att hatiska människor som dyker upp på deras arbetsplatser är mycket konstiga människor som är omöjliga att förstå sig på. Det är inte konstigt alls att gemenskapen runt Motvikt och andra lika trevliga och jordnära människor tycker att stalkers som Skilleras och Medvikt är skrattretande, för Skilleras och Medvikt representerar så konstiga och udda människor som har hamnat så långt utanför det normala samhället att de framstår som komna från en annan planet.