2025-09-14, 20:26
Avslutad
Live 21:30
Citera
2025-09-14, 20:40
Medlem
denieds avatar
Föga förvånande faktiskt att Skilleras har uppsökt Motvikt på Motvikts arbetsplats. Det är hans modus operandi att försöka skrämmas. Funderar på vad som har gjort Skilleras så trängd helt plötsligt? Motvikt har inte gjort honom något speciellt, vad jag vet. Man börjar ju ana att det har att göra med Anjos grävande i Skilleras psykopatiska metoder, tillsammans med Acta Publica-Martin, mot diverse privatpersoner. Det finns ju en hel del om det, så Acta Publica-Martin har skickat ut sin hund Skilleras för att försöka skrämma diverse humor- och drama-kreatörer till tystnad, enligt vanlig ordning. Skilleras följer samma manus som han alltid har gjort i sina konflikter, när det inte bär "åt rätt håll" för honom så tar han till de obehagligaste metoderna att tillgå. Motvikt gör humor och vanlig, ofarlig och rumsren mys-Youtube och så kommer en våldsextremist som Skilleras och uppsöker hans arbetsplats?
Nä, det här framstår inte som särskilt rumsrent gjort. Man undrar ju hur han tänker egentligen? Och man undrar ju hur han mår på äldre dar, den 46-åriga gubben från Vega. Han kan ju må allt annat än bra i alla fall.
Antar att Skilleras kompis Brott och Blandat-Tojje tycker att det är bra gjort av Skilleras att göra hotfulla fysiska närmanden i syfte att skrämmas. Fruktansvärt obehagliga och labila människor det där.
Citera
2025-09-14, 22:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Föga förvånande faktiskt att Skilleras har uppsökt Motvikt på Motvikts arbetsplats. Det är hans modus operandi att försöka skrämmas. Funderar på vad som har gjort Skilleras så trängd helt plötsligt? Motvikt har inte gjort honom något speciellt, vad jag vet. Man börjar ju ana att det har att göra med Anjos grävande i Skilleras psykopatiska metoder, tillsammans med Acta Publica-Martin, mot diverse privatpersoner. Det finns ju en hel del om det, så Acta Publica-Martin har skickat ut sin hund Skilleras för att försöka skrämma diverse humor- och drama-kreatörer till tystnad, enligt vanlig ordning. Skilleras följer samma manus som han alltid har gjort i sina konflikter, när det inte bär "åt rätt håll" för honom så tar han till de obehagligaste metoderna att tillgå. Motvikt gör humor och vanlig, ofarlig och rumsren mys-Youtube och så kommer en våldsextremist som Skilleras och uppsöker hans arbetsplats?
Nä, det här framstår inte som särskilt rumsrent gjort. Man undrar ju hur han tänker egentligen? Och man undrar ju hur han mår på äldre dar, den 46-åriga gubben från Vega. Han kan ju må allt annat än bra i alla fall.
Antar att Skilleras kompis Brott och Blandat-Tojje tycker att det är bra gjort av Skilleras att göra hotfulla fysiska närmanden i syfte att skrämmas. Fruktansvärt obehagliga och labila människor det där.

Det här är ett inlägg som är bland det bästa jag har läst.
Jag är enig i allt och du beskriver precis det jag tycker!
Det är att ta det för långt när det blir fysiskt och för att skrämmas.
Citera
2025-09-14, 22:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det här är ett inlägg som är bland det bästa jag har läst.
Jag är enig i allt och du beskriver precis det jag tycker!
Det är att ta det för långt när det blir fysiskt och för att skrämmas.
Och hur vet du att han inte var där för att köpa skor? Det är trots allt en butik.
Citera
2025-09-15, 00:06
Medlem
Vad för arbetsplats var det Motvikt la ut adress till som man borde besöka? Var inte det någon lärare av något slag? Det går som runt bara.
Citera
2025-09-15, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Och hur vet du att han inte var där för att köpa skor? Det är trots allt en butik.

Jag tror han var där för att bajsa på golvet, men fegade ur
Citera
2025-09-15, 08:16
Medlem
Ägnar man minst 8h om dagen åt att att sitta isolerad hemma och prata om en handfull grupp människor och plötsligt ser en chans att ta sig ut i verkliga livet, så förstår jag att man längtar efter att bli närgången med någon av dem man senaste året tänkt på 24h om dygnet. Axel ville väl bara vidareutveckla sitt överintresse? och hade tröttnat på att stå och stampa utan att komma någon vart, i hans huvud så har Motvikt en stor plats. Motvikt utger en stor del av Axels liv, så för honom var det nog bara helt naturligt att lägga några timmar utanför sitt hem på att åka till Motvikts affär och sitta där och bara titta.

Det är väl egentligen ganska naturligt, det är så stalkers utvecklas, det som börjar med stalkning via internet slutar alltid med fysisk närgångenhet när stalkern väl vågar sig utanför sitt tangentbord.

Det är lite som de där Madonna-fansen som i flera år har lyssnat på Madonna, och pratat om Madonna, som är helt besatta av Madonna, och som bygger hela sin värld runt Madonna, och så får de reda på att Madonna besöker Sverige och var hon befinner sig så då släpper de allt de har och kastar sig i en taxi och sätter sig någonstans i närheten av där de tror att Madonna befinner sig, och så sitter de där i flera timmar och inväntar att Madonna ska dyka upp - och skulle hon faktiskt göra det så vet de inte vad de ska göra, de tappar hakan och står helt handfallna och överväldigade över att Madonna faktiskt existerar i verkligheten och dem själva befinner sig i närheten av sin största idol.

Men det är ju lite sorgligt att Axel har suttit i sin lgh och pratat så länge nu att han har blivit så socialt awkward att han har glömt av hur man beter sig ute i samhället i det verkliga livet bland främmande folk.
Citera
2025-09-15, 08:31
Avslutad
Jösses vad jag hade velat se den lille fege fule fan springa. Synd att det inte filmades!
Citera
2025-09-15, 08:47
Medlem
GreenBatterys avatar
Som vanligt silar sekten mygg och sväljer kameler.
Har Axel kontaktat Danne Deltidsskoförsäljares arbetsplats? Nej.
Har han försökt kontakta honom på det enda sätt som han kan utifrån att han inte vill stalka honom eller åka hem till honom? Ja.

Danne Deltidsskoförsäljare har blockat Axel överallt och han vågar inte komma in och surra om det. Då är ju det enda säkra stället att få tag på honom på hans arbetsplats.

Nu vet vi att Danne Deltidsskoförsäljare alltså verkligen inte vill ta ansvar för vad han sagt och svara på frågor om det.så pass att han till och med flyr och gömmer sig. Sluta snacka på sociala medier om du inte kan stå för det.

Fegt Danne. Fegt.
Citera
2025-09-15, 09:32
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Som vanligt silar sekten mygg och sväljer kameler.
Har Axel kontaktat Danne Deltidsskoförsäljares arbetsplats? Nej.
Har han försökt kontakta honom på det enda sätt som han kan utifrån att han inte vill stalka honom eller åka hem till honom? Ja.

Danne Deltidsskoförsäljare har blockat Axel överallt och han vågar inte komma in och surra om det. Då är ju det enda säkra stället att få tag på honom på hans arbetsplats.

Nu vet vi att Danne Deltidsskoförsäljare alltså verkligen inte vill ta ansvar för vad han sagt och svara på frågor om det.så pass att han till och med flyr och gömmer sig. Sluta snacka på sociala medier om du inte kan stå för det.

Fegt Danne. Fegt.

undra hur han sätter gränser för sina kids. eller om det är frugan som gör det oxå.
Citera
2025-09-15, 09:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Jösses vad jag hade velat se den lille fege fule fan springa. Synd att det inte filmades!
Glöm inte heller att vi pratar om en 46-årig familjefar som har en jävla massa att säga på nätet men så fort någon vill diskutera med honom så blir han räddast i stan.

Givetvis så går han live efter att ha flytt för att vara tuffa killen och prata oemotsagd igen.

Sån jävla feg loser!
Citera
2025-09-15, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stalkningsexpert
Skilleras och Medvikt gör verkligen sitt yttersta för att bevisa för hela Sverige att de är tvättäkta stalkers.

Tycker du det?

Vad har du då för åsikt om Motvikt som digitalt stalkat och förtalat människor sedan våren 2024?

Innan dess har han varit sjukligt fixerad vid unga tjejer och deras utseende. Ett tvättäkta äckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in