Citat:
Ursprungligen postat av
denied
Föga förvånande faktiskt att Skilleras har uppsökt Motvikt på Motvikts arbetsplats. Det är hans modus operandi att försöka skrämmas. Funderar på vad som har gjort Skilleras så trängd helt plötsligt? Motvikt har inte gjort honom något speciellt, vad jag vet. Man börjar ju ana att det har att göra med Anjos grävande i Skilleras psykopatiska metoder, tillsammans med Acta Publica-Martin, mot diverse privatpersoner. Det finns ju en hel del om det, så Acta Publica-Martin har skickat ut sin hund Skilleras för att försöka skrämma diverse humor- och drama-kreatörer till tystnad, enligt vanlig ordning. Skilleras följer samma manus som han alltid har gjort i sina konflikter, när det inte bär "åt rätt håll" för honom så tar han till de obehagligaste metoderna att tillgå. Motvikt gör humor och vanlig, ofarlig och rumsren mys-Youtube och så kommer en våldsextremist som Skilleras och uppsöker hans arbetsplats?
Nä, det här framstår inte som särskilt rumsrent gjort. Man undrar ju hur han tänker egentligen? Och man undrar ju hur han mår på äldre dar, den 46-åriga gubben från Vega. Han kan ju må allt annat än bra i alla fall.
Antar att Skilleras kompis Brott och Blandat-Tojje tycker att det är bra gjort av Skilleras att göra hotfulla fysiska närmanden i syfte att skrämmas. Fruktansvärt obehagliga och labila människor det där.
Det här är ett inlägg som är bland det bästa jag har läst.
Jag är enig i allt och du beskriver precis det jag tycker!
Det är att ta det för långt när det blir fysiskt och för att skrämmas.