Citat:
Ursprungligen postat av
Snacki
Ja, nu får nog A passa på att skynda sig med att säga utåt han också IGEN om han nu redan gjort det, och låta det stå kvar, om han vill va en del i C liv. Så N får det svårare, iaf inför allmänhetens ögon. Hon måste få fler skeptiska blickar och kritik riktat mot sig.
Att de är gifta förvånar mig inte, hon bryr sig bara om kändisskap och pengar. Lär nog inte dröja alltför länge innan cirkusen börjar mellan dom två. Men om det hela är för att han ska bli laglig pappa även till C, så dröjer det nog till dess.
Men efter det dras det nog igång drama på högväxel som med alla andra offentliga relationer hon haft.
SÅ skynda på A, säg ngt utåt igen! Gör det svårare för N att ta ifrån dig C helt! På något sätt!
Håller med att det är dags om inget annat så för C:s skull i framtiden. Hans ord till henne är viktiga och att inte låta säg tystas av sekten utan som ett "öppet brev" till dottern (oavsett om hans eller inte) som du säger ett bevis på att N ljuger, igen!
Även om jag tycker att hans tysnad är bra, för det gör sekten maktlösa, när de inte vet vad som sker, det juridiska tycker jag han ska fortsätta vara tyst om!!!