2025-09-07, 08:37
Medlem
Det skulle ju också kunna vara så att VL krävt giftermål för att om man är gifta blir faderskap fastställt automatiskt. Han kanske inte är så lurad ändå? Bara en tanke…
Citera
2025-09-07, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Det positiva i allt detta är ju att hon äntligen kan frigöra sig från sin mamma och vara lycklig och ansvarstagande mamma själv med en uppenbart fin person som tar på sig föräldrarollen också.
Vad Andreas tycker och tänker är ju ointressant för han har uppenbarligen inget intresse av att vara pappa. Då hade han satt hårt mot hårt. Löjligt att dalta med honom när han faktiskt kan växa upp han med och steppa upp. När han inte gör det så är det något som han gjort bort sig med som är oförlåtligt.
Chiara är en ursöt liten tjej och kommer att växa av det här äktenskapet också och förhoppningsvis må jättebra av att hennes mamma är mer stabil nu.
Att gifta sig är ett mindre åtagande än att bli föräldrar.
Håller detta är det jättebra. Håller det inte så blir det katastrof för alla inblandade.

Verkar som att hon ska bo kvar på Ekerö & vara i Karlstad så ofta som möjligt enligt intervju med VL
Citera
2025-09-07, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
En till liten tjej alltså, hur fort har det gått? Hon vill bara sätta barn till världen o mamma får ta hand om de jobbiga delarna

Såg klippet när V sköt en puck oxå kom det rosa färg. Såg ut att vara filmat i familjen H trädgård.
Inte för att jag har med det att göra, men undrar om V familj var där? Lite nyfiken är man ju. Jag hoppas av hela mitt hjärta att N svärföräldrar får ta stor del av deras barnbarn.
Citera
2025-09-07, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Såg klippet när V sköt en puck oxå kom det rosa färg. Såg ut att vara filmat i familjen H trädgård.
Inte för att jag har med det att göra, men undrar om V familj var där? Lite nyfiken är man ju. Jag hoppas av hela mitt hjärta att N svärföräldrar får ta stor del av deras barnbarn.

Precis min tanke och likaså som jag undrar i tidigare inlägg ifall VL föräldrar var med på C dop o trädgården när han blev gudfar för redan då borde väl N varit gravid? Jag hade ju haft med mina svärföräldrar vid alla sådana tillfällen.

Får hoppas VL ordentliga äktenskapsförord dessutom. Hade inte litat på N.
Antar han har bra med pengar?
Citera
2025-09-07, 12:27
Medlem
Ja, nu får nog A passa på att skynda sig med att säga utåt han också IGEN om han nu redan gjort det, och låta det stå kvar, om han vill va en del i C liv. Så N får det svårare, iaf inför allmänhetens ögon. Hon måste få fler skeptiska blickar och kritik riktat mot sig.

Att de är gifta förvånar mig inte, hon bryr sig bara om kändisskap och pengar. Lär nog inte dröja alltför länge innan cirkusen börjar mellan dom två. Men om det hela är för att han ska bli laglig pappa även till C, så dröjer det nog till dess.
Men efter det dras det nog igång drama på högväxel som med alla andra offentliga relationer hon haft.

SÅ skynda på A, säg ngt utåt igen! Gör det svårare för N att ta ifrån dig C helt! På något sätt!
Citera
2025-09-07, 13:19
Medlem
Intervju med VL när han nyss flyttat till Karlstad.

https://share.google/ShFQPtwB72JY6Yyc7
Citera
2025-09-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
Ja, nu får nog A passa på att skynda sig med att säga utåt han också IGEN om han nu redan gjort det, och låta det stå kvar, om han vill va en del i C liv. Så N får det svårare, iaf inför allmänhetens ögon. Hon måste få fler skeptiska blickar och kritik riktat mot sig.

Att de är gifta förvånar mig inte, hon bryr sig bara om kändisskap och pengar. Lär nog inte dröja alltför länge innan cirkusen börjar mellan dom två. Men om det hela är för att han ska bli laglig pappa även till C, så dröjer det nog till dess.
Men efter det dras det nog igång drama på högväxel som med alla andra offentliga relationer hon haft.

SÅ skynda på A, säg ngt utåt igen! Gör det svårare för N att ta ifrån dig C helt! På något sätt!

Håller med att det är dags om inget annat så för C:s skull i framtiden. Hans ord till henne är viktiga och att inte låta säg tystas av sekten utan som ett "öppet brev" till dottern (oavsett om hans eller inte) som du säger ett bevis på att N ljuger, igen!

Även om jag tycker att hans tysnad är bra, för det gör sekten maktlösa, när de inte vet vad som sker, det juridiska tycker jag han ska fortsätta vara tyst om!!!
Citera
2025-09-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Håller med att det är dags om inget annat så för C:s skull i framtiden. Hans ord till henne är viktiga och att inte låta säg tystas av sekten utan som ett "öppet brev" till dottern (oavsett om hans eller inte) som du säger ett bevis på att N ljuger, igen!

Även om jag tycker att hans tysnad är bra, för det gör sekten maktlösa, när de inte vet vad som sker, det juridiska tycker jag han ska fortsätta vara tyst om!!!

Exakt! Det är precis så jag menar!
Citera
2025-09-07, 17:22
Medlem
amiliasharborstes avatar
Hur vet vi att A inte helt enkelt skiter i C?
”Pappan” till min tvååring har inte förmått sig att höra av sig alls senaste året. Så jag menar, hur vet vi om A vill eller inte vill ha en relation till sitt barn?
Citera
2025-09-07, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hur vet vi att A inte helt enkelt skiter i C?
”Pappan” till min tvååring har inte förmått sig att höra av sig alls senaste året. Så jag menar, hur vet vi om A vill eller inte vill ha en relation till sitt barn?

Det har jag också undrat eftersom man aldrig hör / ser att han säger något rakt ut, på riktigt. Mig veterligen har han väl aldrig skrivit hennes namn eller så i sina texter, bara ngt om att han kämpar och bryr sig. Men vad kämpar han för och bryr sig om. Det skulle jag vilja veta.
Citera
2025-09-07, 17:57
Medlem
Vi får hoppas N och J är snäll mot VL med tanke på att han mått dåligt och haft mörka tankar som han säger i sin intervju…

En sådan person är ju också oftast lättast att köra över/manipulera..
Citera
2025-09-07, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus
Vi får hoppas N och J är snäll mot VL med tanke på att han mått dåligt och haft mörka tankar som han säger i sin intervju…

En sådan person är ju också oftast lättast att köra över/manipulera..

Ja man hoppas verkligen att VL och hans familj är starkare. Giftermålet kanske är för att barnet inte ska kunnas tas ifrån honom? En tanke god som någon, hoppas att han har haft vett nog med äktenskapsförord, annars är han rätt körd om han hamnar i klinch med N och J.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in