2025-09-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Absolut. Men det var du som skrev att du kunde belägga något du inte kan belägga. Som en välutbildad person borde du veta bättre.

Jo jag kan belägga det. Men givetvis kommer jag inte röja min identitet. Om du anser att man inte har belagt något såvida man inte visar namn så är det märkligt av dig att be mig göra något som du anser att jag inte är förmögen att göra.

Du själv är en bekräftad idiot och du ignorerar mina frågor. Dessutom ska du inte kräva mer än vad du själv är villig att göra.

Du kan läsa igenom alla mina diskussioner med feminister, så kommer du snabbt inse att de har förlorat varenda diskussion.

Upp till dig att pm:a ifall du vill veta mer.
2025-09-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ok då är vi åtminstone överens om att pellefant ljuger när han påstår sig ha högskoleutbildning!

Och du är psykiskt sjuk och har ett iq på 70.

Källa: ”Trust me”.

Det finns ingen enskild bok som du kan köpa som matchar min breda kompetens.

Jag ljuger inte alls? Men givetvis kommer jag inte att röja min identitet för din skull.
2025-09-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Du är inte heller högskoleutbildad vilket märks på att du inte förstår sammanhang och komplexitet, utan hoppar in i nån irrelevant detalj istället, du använder ord och begrepp som du tycker låter fina men utan att förstå hur de ska användas korrekt, du uttrycker dig tvärsäkert som om du vet hur det ligger till men har svårt att resonera på djupet eller använda nyanser och när du möts av kritik kan du inte besvara kritiken sakligt utan börjar med personangrepp istället.

Fast skillnaden är att jag är det.
2025-09-05, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Och du är psykiskt sjuk och har ett iq på 70.

Källa: ”Trust me”.

Det finns ingen enskild bok som du kan köpa som matchar min breda kompetens.

Jag ljuger inte alls? Men givetvis kommer jag inte att röja min identitet för din skull.
Du röjer dig själv hela tiden. Senast genom att kalla andra för efterblivna för att de inte höll med om att du hade rätt när du inte ens förstod skillnaden på induktion och deduktion.
2025-09-05, 19:18
Medlem
Citat:
Jo jag kan belägga det. Men givetvis kommer jag inte röja min identitet. Om du anser att man inte har belagt något såvida man inte visar namn så är det märkligt av dig att be mig göra något som du anser att jag inte är förmögen att göra.

Du själv är en bekräftad idiot och du ignorerar mina frågor. Dessutom ska du inte kräva mer än vad du själv är villig att göra.

Du kan läsa igenom alla mina diskussioner med feminister, så kommer du snabbt inse att de har förlorat varenda diskussion.

Upp till dig att pm:a ifall du vill veta mer.

Jag är rätt redo att släpa detta nu. Och upprepar att jag aldrig har skrivit att du ljuger om din utbildningsnivå. Det var bara det där med att kunna belägga jag hade frågor kring. Men på det stora hela är det ju rätt ointressant och inte vad tråden handlar om.
2025-09-05, 19:29
Avslutad
Citat:
Fast skillnaden är att jag är det.
Du ser, inte ens den dumma Joe88 lyckas du lura.
2025-09-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag är rätt redo att släpa detta nu. Och upprepar att jag aldrig har skrivit att du ljuger om din utbildningsnivå. Det var bara det där med att kunna belägga jag hade frågor kring. Men på det stora hela är det ju rätt ointressant och inte vad tråden handlar om.

Resonemangen står på egna ben. Så är det.
2025-09-05, 19:34
Medlem
Citat:
Du röjer dig själv hela tiden. Senast genom att kalla andra för efterblivna för att de inte höll med om att du hade rätt när du inte ens förstod skillnaden på induktion och deduktion.

Genom att resonera korrekt röjde jag mig? Vi säger så.

Det var ett kausalt påstående som gjordes. Det är redan bekräftat och mitt resonemang var korrekt vilket bekräftas av logik. Men du sprider massa falska rykten om mig på det här forumet och hittar på saker så jag kommer tyvärr inte diskutera med dig mer.

Jag bryr mig inte om du eller andra feministidioter inte tror på det. Kompetensen ses i mina resonemang. Adjö.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-09-05 kl. 19:37.
2025-09-05, 19:43
Avslutad
Citat:
Det var ett kausalt påstående som gjordes. Det är redan bekräftat och mitt resonemang var korrekt vilket bekräftas av logik. Men du sprider massa falska rykten om mig på det här forumet och hittar på saker så jag kommer tyvärr inte diskutera med dig mer.

Jag bryr mig inte om du eller andra feministidioter inte tror på det. Kompetensen ses i mina resonemang. Adjö.
Du kände förmodligen inte ens till begreppet induktion eftersom det inte står i den bok du pluggat in, ungefär som du inte kände till att det finns olika logiksystem eller att all forskning inte är kvalitativ.

Och det är helt ok för en outbildad person att inte veta detta, men det blir så konstigt när du ändå är tvärsäker och påstår dig veta bättre än alla andra.

Eller när du inte förstår och kan följa ett resonemang utan börjar rätta från 0 till 0 och 39 till 39.
2025-09-05, 20:15
Medlem
Citat:
Du kände förmodligen inte ens till begreppet induktion eftersom det inte står i den bok du pluggat in, ungefär som du inte kände till att det finns olika logiksystem eller att all forskning inte är kvalitativ.

Och det är helt ok för en outbildad person att inte veta detta, men det blir så konstigt när du ändå är tvärsäker och påstår dig veta bättre än alla andra.

Eller när du inte förstår och kan följa ett resonemang utan börjar rätta från 0 till 0 och 39 till 39.

1) Påhittat. Jag vet visst vad kvalitativ forskning är. Det där är en lösryckt anklagelse som du inte har några belägg för. Du har inte heller några belägg för att jag skulle ljuga om att jag har högskoleutbildning. Så det är bara att lägga ner.

2) Mitt ordförråd är större än ditt, Ipsi. Alla gånger.

3) Jag känner visst till det där med logik.

Skillnaden mellan dig och mig Ipsi är att du har ingen grund för dina anklagelser mot mig, jag har extrem grund för mina anklagelser mot dig. Kan du exempel påvisa att jag inte vet vad kvalitativ forskning är? Skicka i sådana fall ett PM.
2025-09-05, 21:17
Medlem
TS har inte varit aktiv sedan 2010, TS är sannolikt en man som försöker trolla.
Men jag gillar smarta kvinnor, kvinnor som säger att män är rädda för deras intelligens är ofta inte vidare intelligenta.
Jag skulle gärna ha en smart kvinna som kunde försörja mig.
2025-09-05, 23:17
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Tycker jag inte...det div. antifeminister kallar för manshat, är inte manshat.

Vad är manshat då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in