2025-08-05, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanne
Tack för svaret skulle frågat någon direkt har suttit hela dagen och väntat svar då jag inte vågat chansa innan.
Var längesen som jag åt pregabalin nu många år sedan så minns inte hur länge det sitter i men det vet väl du säkert också?

Men hur underdoserade är dom tror du?

Sist när jag körde så köpte jag pulver från pregabalin.se så det var längesen

Jag fick lösa kapslar i en zip påse och inga märkningar men dom har slagit nujac tror att Allt amfetamin jag tagit trubbat av effekten på lyrican och nu har tjacket börjat släppa och lyrican kommet fram.
Men jac är sugen på mer tjack egentligen men får nog nöja mig med 3,5 dygn vaken och avbryta här och sova i natt och ta mer tjack när jag vaknar istället.

Skönt att lyrican slog någon gång åt 3 stycken 300mg men tror nog dom var undrrdoserade till 600mg istället för 900mg .
Egentligen skulle jag bara köpa tjack och hade beställt utkörning av tjacket och innan dom kom skrev han och frågade om jag ville lyrica också och jag blev frestad och köpte lyrica med då det var så längesen jag körde det.
Men fan skulle köpt mer tjack egentligen så mam står sig jag brukar ju ta tjack varje dag om det finns möjlighet till det.

Så det var inte så stort fel på lyrican det var bara gramvis med tjack som dominerade ruset så jag knappt kände av lyrican innan.

Så nästa gång jag rar lyrican så kommer jag vara försiktig med tjacket så jag inte förstör lyrican igen som jag gjorde idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Update? Och vilket märke har du? Är det pregacare eller..
Citera
2025-08-05, 03:28
Medlem
Det är röd vita kapslar helt utan stämpel fick inte
Äns ett blister utan alla låg i en zip påse löst så kanske hemgjord eller något.
Nu när jag timmar senare när tjacket släppt så ska jag inte klaga
Citera
2025-08-05, 04:23
Medlem
Har ätit 4 stycken 300mg idag först 3 stycken senare den 4 till mig.
För jag missade lyrica ruset pga att vi skulle ut bollen.
Jag hoppas att det händer någon skulle varderas
Citera
2025-08-08, 15:23
Medlem
Kommer jag få avtändning efter 4 dagar av hög dos lyrica?
Citera
2025-08-13, 14:26
Medlem
Citat:
Update? Och vilket märke har du? Är det pregacare eller..

Pregacare -300 är bästa indiska jag har testat! Slår riktigt bra!
Citera
2025-08-13, 14:32
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izza23
Kommer jag få avtändning efter 4 dagar av hög dos lyrica?
Nej, minst 2 veckor tar det innan du riskerar at och då är ändå 2 veckor väääldigt kort till och med jämfört med Xanor. Du sitter säkert mano🫡
Citera
2025-08-13, 14:37
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagitale778
Pregacare -300 är bästa indiska jag har testat! Slår riktigt bra!
Ah fan det måste vara skillnad på batcherna asså, när jag kört pregagesic signature eller vad den heter så har det känts som vanlig apoteksvara (har tuggat mig igenom hela fass inkl Lyr) jag blir helt svängd men när jag tuggat 5st care så blir jag jäkligt vinglig som på vanlig Lyr men det är nåt annat dem lägger i också det kan jag svära på, frånsett pregabalinet så blir jag stirrig på ett rätt obehagligt sätt men kul att du fick riktigt iaf
Citera
2025-08-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ah fan det måste vara skillnad på batcherna asså, när jag kört pregagesic signature eller vad den heter så har det känts som vanlig apoteksvara (har tuggat mig igenom hela fass inkl Lyr) jag blir helt svängd men när jag tuggat 5st care så blir jag jäkligt vinglig som på vanlig Lyr men det är nåt annat dem lägger i också det kan jag svära på, frånsett pregabalinet så blir jag stirrig på ett rätt obehagligt sätt men kul att du fick riktigt iaf

Oo ja , inget slår orginal pfizer och EQL generiskt pregabalin , indiskt litar jag aldrig till 100% på , ingen vet hur rent kemikalierna blandas och vad dom lägger i! , hört att indier blandar prega med skiten phenibut vilket skapar onormal stark avtänding efter man slutat med det! Även om lyricas AT är vidrig men phenibut AT är livsfarlig.
Citera
2025-08-13, 21:39
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanne
Har ätit 4 stycken 300mg idag först 3 stycken senare den 4 till mig.
För jag missade lyrica ruset pga att vi skulle ut bollen.
Jag hoppas att det händer någon skulle varderas

Så det är ungefär 3-4 300mg tabletter man bör ta för att bli dåsig?
Har tagit 1, känner mig ganska avslappnad.
Citera
2025-08-18, 20:14
Medlem
Hej, jag har fått in en råsa tonad lyrica pulver (inte krisstaller), som jag först nu inser är råsa efter jag har tagit 600mg iförrgår och 1g igår. Sägs att det är bankat med himalaya salt ca 8%. Vad jag tror det kan vara avfärging av lila lampor då det var massa hemma hos hen, men skulle det kunna färga av sig på själva pulvert?
Citera
2025-09-03, 21:32
Medlem
SunshineSobotkas avatar
Jag har tagit lyrica i doser på 900 mg/dag, 1200mg några få dagar sedan i söndags.
Vill inte trilla ner i träsket igen. Tror att jag har tagit 1500 eller 1800mg idag utan anledning, det bara blev så.
Har 300 mg kvar. Tänker inte köpa mer. Hur dåligt kommer jag må kommande dagar? givetvis individuellt. Jag mådde fruktansvärt när jag klippte ct eft efter höga doser under flera år (2-4g). Avgiftning på psyket i ca 3 veckor, går knappt att beskriva hur dåligt jag mådde då.

Men detta är helt annat, har aldrig haft en sån här lite bender tidigare.
Citera
2025-09-12, 01:43
Medlem
SunshineSobotkas avatar
råkade ta 2400 mg- mmår skevt. kan jag vara lugn eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in