Citat:
Tack för svaret skulle frågat någon direkt har suttit hela dagen och väntat svar då jag inte vågat chansa innan.
Var längesen som jag åt pregabalin nu många år sedan så minns inte hur länge det sitter i men det vet väl du säkert också?
Men hur underdoserade är dom tror du?
Sist när jag körde så köpte jag pulver från pregabalin.se så det var längesen
Var längesen som jag åt pregabalin nu många år sedan så minns inte hur länge det sitter i men det vet väl du säkert också?
Men hur underdoserade är dom tror du?
Sist när jag körde så köpte jag pulver från pregabalin.se så det var längesen
Jag fick lösa kapslar i en zip påse och inga märkningar men dom har slagit nujac tror att Allt amfetamin jag tagit trubbat av effekten på lyrican och nu har tjacket börjat släppa och lyrican kommet fram.
Men jac är sugen på mer tjack egentligen men får nog nöja mig med 3,5 dygn vaken och avbryta här och sova i natt och ta mer tjack när jag vaknar istället.
Skönt att lyrican slog någon gång åt 3 stycken 300mg men tror nog dom var undrrdoserade till 600mg istället för 900mg .
Egentligen skulle jag bara köpa tjack och hade beställt utkörning av tjacket och innan dom kom skrev han och frågade om jag ville lyrica också och jag blev frestad och köpte lyrica med då det var så längesen jag körde det.
Men fan skulle köpt mer tjack egentligen så mam står sig jag brukar ju ta tjack varje dag om det finns möjlighet till det.
Så det var inte så stort fel på lyrican det var bara gramvis med tjack som dominerade ruset så jag knappt kände av lyrican innan.
Så nästa gång jag rar lyrican så kommer jag vara försiktig med tjacket så jag inte förstör lyrican igen som jag gjorde idag.