Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparsulfatet
Ja det bör vara lugnt, du sitter säkert förutsatt att du har riktig pregabalin vilket dem flesta innehåller. Lyr är ju nedåt (kan ge uppåt effekt men inte som tjack som ger ångest hos många. Pregabalin är verkligen en one of a kind) så du lär kunna dämpa tjack ångesten och stirrigheten med Lyrica, är yrots allt en gaba substans. Är riktigt jävla svängd nu och känner mig som på apotekslyrica. Det enda du har att besvära dig över är ost kapslarna ofta är undrrdoserade men 600mg är en bra start
Litar på dig körde 3x300 mg då vill inte ha för lite.
Men minns när jag tog 900mg och två folköl och rökte hasch på det så kunde jag inte gå och kröp nästan hem.
Men när man blandar med alkohol och hasch så blir balansen riktigt dålig blandade med whisky och hasch en annan gång och fick också problem att gå.
Men röker inte hasch längre och dricker knappt heller så hoppas det blir en bra kombination med amfetamin har varit vaken 3,5 dygn redan och tagit gramvis med amfetamin så hoppas det funkar bra ihop så man bryter av amfetaminet lite med för att sedan gå på det igen senare