2025-07-22, 21:27
Medlem
Fortfarande ingen som har testat pregabalin sunset?
Citera
2025-07-22, 21:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Jag brukar slänga i mig 300 gånger 5 och uppnå det jag vill. Men dagen efter och jag kan slänga i mig 300 gånger 10 utan att känna något alls. Använder lyrica kanske en gång var tredje månad.
Citera
2025-07-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriusbastardo
Är det bara jag som upplever Lyrica som mer ”aktiverande” jämfört med Gabapentin? Typ som att Lyrica drar åt det uppåt hållet medan Gabapentin är mer dämpande. När jag tar höga doser Gabapentin blir jag mest lugn, mjuk i kroppen och nästan lite seg – på ett ganska behagligt sätt. Men med Lyrica räcker det med en enda 300 mg kapsel och pulsen sticker iväg, jag blir nästan skakig och känner mig överstimulerad. Någon annan som upplever liknande skillnad mellan de två?

Ja, det är normalt. Lyrica är stimulerande för många.
Citera
2025-08-04, 11:23
Medlem
Kan man ta samtidigt som amfetamin om man ät ingådd på amfetamin och har tidigare erfarenhet av lyrica
Citera
2025-08-04, 18:13
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Fan lägger dom egentligen i den här pregacare? Känner mig lyrad som fan efter 4st 300mg men det är inte som vanligt pregabalin där jag blir euforisk, känner mig snarare dysforisk och en aning illamående också. Nån annan som har liknande erfarenheter av detta märke? Signature är som vanliga apoteksvaror det är jag helt hundra på har haft både pfizer brandet och generiskt på recept så man vet ju vad för effekter man bör kunna förvänta sig
Citera
2025-08-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Fan lägger dom egentligen i den här pregacare? Känner mig lyrad som fan efter 4st 300mg men det är inte som vanligt pregabalin där jag blir euforisk, känner mig snarare dysforisk och en aning illamående också. Nån annan som har liknande erfarenheter av detta märke? Signature är som vanliga apoteksvaror det är jag helt hundra på har haft både pfizer brandet och generiskt på recept så man vet ju vad för effekter man bör kunna förvänta sig

Tror du det är lugnt att ta 600mg trotts man tagit rejält med tjack senaste dagarna?
Citera
2025-08-04, 21:15
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanne
Tror du det är lugnt att ta 600mg trotts man tagit rejält med tjack senaste dagarna?
Ja det bör vara lugnt, du sitter säkert förutsatt att du har riktig pregabalin vilket dem flesta innehåller. Lyr är ju nedåt (kan ge uppåt effekt men inte som tjack som ger ångest hos många. Pregabalin är verkligen en one of a kind) så du lär kunna dämpa tjack ångesten och stirrigheten med Lyrica, är yrots allt en gaba substans. Är riktigt jävla svängd nu och känner mig som på apotekslyrica. Det enda du har att besvära dig över är ost kapslarna ofta är undrrdoserade men 600mg är en bra start
Citera
2025-08-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ja det bör vara lugnt, du sitter säkert förutsatt att du har riktig pregabalin vilket dem flesta innehåller. Lyr är ju nedåt (kan ge uppåt effekt men inte som tjack som ger ångest hos många. Pregabalin är verkligen en one of a kind) så du lär kunna dämpa tjack ångesten och stirrigheten med Lyrica, är yrots allt en gaba substans. Är riktigt jävla svängd nu och känner mig som på apotekslyrica. Det enda du har att besvära dig över är ost kapslarna ofta är undrrdoserade men 600mg är en bra start

Tack för svaret skulle frågat någon direkt har suttit hela dagen och väntat svar då jag inte vågat chansa innan.
Var längesen som jag åt pregabalin nu många år sedan så minns inte hur länge det sitter i men det vet väl du säkert också?

Men hur underdoserade är dom tror du?

Sist när jag körde så köpte jag pulver från pregabalin.se så det var längesen
Citera
2025-08-04, 22:23
Medlem
Citat:

Litar på dig körde 3x300 mg då vill inte ha för lite.
Men minns när jag tog 900mg och två folköl och rökte hasch på det så kunde jag inte gå och kröp nästan hem.
Men när man blandar med alkohol och hasch så blir balansen riktigt dålig blandade med whisky och hasch en annan gång och fick också problem att gå.
Men röker inte hasch längre och dricker knappt heller så hoppas det blir en bra kombination med amfetamin har varit vaken 3,5 dygn redan och tagit gramvis med amfetamin så hoppas det funkar bra ihop så man bryter av amfetaminet lite med för att sedan gå på det igen senare
Citera
2025-08-04, 23:57
Medlem
Jag tror jag fått undrrdoserade pregabalinkapslar åt 3 stycken 300mg för 1,5 timma sedan utan tolerans så händer inget alls nästan kanske lite lugnare eller om det beror på attjag tog lite mer tjack när jag ändå var igång och tog grejer.
Så jag har köpt en karta för 350kr med verkningslösa pregabalinkapslar.
Vill ju inte vräka i mig alla bara för att men jag gör ett nytt försök imorgon med 3 stycken 300mg fast då utan tjack om det har betydelse och funkar dom inte så är jag så fräck att jag sparar dom som är kvar och ber om rabatt nästa gång jag köper tjack av honom så kan han dra av den kostnaden
Citera
2025-08-05, 02:17
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Tack för svaret skulle frågat någon direkt har suttit hela dagen och väntat svar då jag inte vågat chansa innan.
Var längesen som jag åt pregabalin nu många år sedan så minns inte hur länge det sitter i men det vet väl du säkert också?

Men hur underdoserade är dom tror du?

Sist när jag körde så köpte jag pulver från pregabalin.se så det var längesen
Tjabba, jo jag skulle nog estimera att dom ligger på ca 150-200mg, iallafall pregacare som jag starkt avråder från att köpa i nuläget. Jag vet inte vad det är dom lägger i men det är helt klart prega men sen är det även nån helt annan, mycket obehaglig substans. Känner mig spänd och stirrig vilket man ju givetvis inte gör på rent pregabalin men signature är som vanlig apoteks
Citera
2025-08-05, 02:18
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Jag tror jag fått undrrdoserade pregabalinkapslar åt 3 stycken 300mg för 1,5 timma sedan utan tolerans så händer inget alls nästan kanske lite lugnare eller om det beror på attjag tog lite mer tjack när jag ändå var igång och tog grejer.
Så jag har köpt en karta för 350kr med verkningslösa pregabalinkapslar.
Vill ju inte vräka i mig alla bara för att men jag gör ett nytt försök imorgon med 3 stycken 300mg fast då utan tjack om det har betydelse och funkar dom inte så är jag så fräck att jag sparar dom som är kvar och ber om rabatt nästa gång jag köper tjack av honom så kan han dra av den kostnaden
Update? Och vilket märke har du? Är det pregacare eller..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in