2021-06-24, 12:56
Medlem
slakta.valpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjanist
Snälla Flashback, någon som vet när lyrica at inträder? Är det ganska direkt?
Har hört så många skräckhistorien om denna medicinen så är lite rädd men känner ingen AT alls?

Läs i tråden så får du ditt svar. Räkna ca två dagar. Användaren yournotlikeme har beskrivit det bra i tråden och är även bekant med sub och metadon AT. Det är uppfattningen jag fått när jag läst i hens inlägg i alla fall.
Citera
2021-06-24, 16:59
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Det ska annars funka super att blanda i lite kaffe/vatten om man inte har kapslar vad jag har hört, dock aldrig testat själv.

Ska pröva, låter hemskt men å andra sidan är lyrica inte världens hemskaste smak. Tack för svar annars, verkar inte som att någon annan sitter på svar angående var man skaffar 150/300mg kapslar. Funderar på att gå till nån hälsobutik och bara fråga om de har något som är i större kapslar haha.
Citera
2021-06-24, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slakta.valpar
Läs i tråden så får du ditt svar. Räkna ca två dagar. Användaren yournotlikeme har beskrivit det bra i tråden och är även bekant med sub och metadon AT. Det är uppfattningen jag fått när jag läst i hens inlägg i alla fall.

Ok tack!
Var förberedd på det mesta men måste säga att jag mår perfekt nu fortfarande 3-4 dagar efteråt.

Jag tog extremt höga doser i kanske 2v, hoppade sedan av tvärt och fick ingen avtändning. Om någon kan använda det som måttstock för framtiden
Citera
2021-06-24, 22:29
Medlem
Jag har tagit 500 mg Lyrica och imorn ska jag bärsa och antagligen kommer det bli cocs inblandat med.. Det borde inte vara någon fara även om jag har lyrre i kroppen ?
Citera
2021-06-25, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thibideaux
Ska pröva, låter hemskt men å andra sidan är lyrica inte världens hemskaste smak. Tack för svar annars, verkar inte som att någon annan sitter på svar angående var man skaffar 150/300mg kapslar. Funderar på att gå till nån hälsobutik och bara fråga om de har något som är i större kapslar haha.
Ja inga problem. hälsobutiker borde nog faktiskt ha vanliga gelatinkapslar.
Citera
2021-06-25, 06:39
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slakta.valpar

Vad får du två dagar ifrån? jag drog i mig 10 gram över en ganska kort period kanske en vecka eller så. Fick ingen AT alls.
Citera
2021-06-25, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Vad får du två dagar ifrån? jag drog i mig 10 gram över en ganska kort period kanske en vecka eller så. Fick ingen AT alls.

Drog i mig en bra större mängd en 10 gram, kanske 40 på två veckor. Också utan AT. Verkar som om man kör hårt en kort period klarar man sig
Citera
2021-06-25, 19:51
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Ja inga problem. hälsobutiker borde nog faktiskt ha vanliga gelatinkapslar.

Första gången jag har en anledning att gå till hälsobutiken i byn då
Jag lär väl kunna säga att jag ska använda dem till kratom? Det är väl inte olagligt än, och hälsobutiker brukar ju vara rätt liberala.
Citera
2021-06-26, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thibideaux
Första gången jag har en anledning att gå till hälsobutiken i byn då
Jag lär väl kunna säga att jag ska använda dem till kratom? Det är väl inte olagligt än, och hälsobutiker brukar ju vara rätt liberala.
Det ska du nog inte säga! Kratom är inte olagligt att köpa eller att inneha med däremot olagligt att bereda för konsumtion om jag inte missförstått det hela.
Citera
2021-06-26, 05:38
Medlem
Jag har kommit åt 25 styckna lyrica tabletter på 250 mg styck. Har ätit dessa innan en kortare period u två veckor dagligen. Utav alla substanser jag har tagit(tram, benzo, oxy,stess) är dessa jävlar utan tvekan mest vanebildande. Jag älskar hur skarp, social och pondus jag får av dessa, men allt har sitt pris! Av det jag läst är at:T rent helvete så jag tänker ta slut på denna bag och sen ta låååång paus. Jag drömde till och med om denna drog där en snubbe försökte sälja lyr till mig och sa du kommer älska dessa, du kommer bli bättre, snabbare, smartare, och roligare typ som Bradley Cooper på nzt. Det är sjukt hur man kan vända från håglös och deprimerad till exalterad och energisk på en tablett bara... Jag fattar hur folk torskar på dessa... Jag vet inte vad jag vill komma fram till med denna inlägg, är bara jävligt nöjd nu och har dygnat, ska väg till jobbet nu och surfa genom arbetsdan... Peace out!
Citera
2021-06-27, 21:40
Medlem
saltakissens avatar
Förstår inte varför detta preparat är så jäkla ojämnt och fungerar så olika på folk? Vissa mår som kungar på det och blir hooked direkt och monster när deras Lyrica tar slut och kan gå över lik för fler, medan det knappt funkar alls för vissa och jag upplevde ingen AT alls när jag slutade cold turkey pga graviditet. Vid dagligt intag ger de mig problem med närminnet, dock ingen eufori bara en obehaglig plötslig trötthet som kan slå till när som helst. Har inte bett om nya Lyrica efter graviditeten trots att jag blev tillfrågad- kanske dumt då de kan vara bra att ha ibland för att boosta en liten mängd alpra vid sänggående. Men effekten är ändå ojämn, ibland funkar de inte alls och ibland funkar de att sova på om man tar dem ca 2-3 timmar innan och ibland kickar de plötsligt in på morgonen trots att man tagit dem på kvällen och blir helt väck då istället!
Udda preparat som jag aldrig skulle betala en krona för men känner ett par som har det utskrivet som ibland förbarmar sig över mig vid dåliga tider då jag är desperat efter sömn och boosta den lilla alpra jag har kvar.
Citera
2021-06-28, 15:53
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

Detta, likt alla gaba-preparat stämmer.
man kan köra på stenhårt en tid, allt från veckor till månader utan att bli beroende men det är lite av en chansning.

Aldrig varit beroende av lyrica utan brukar ha det för att bota opiat AT. Däremot börjar man gå över 1-6 månader av dagligt intag är det mer eller mindre kört att sluta med alla GABA-droger (även alkohol) utan att må extremt dåligt extremt länge, det ska tydligen vara hälften av tiden man missbrukat det man är beroende av men jag vet ej om detta är sant.

Tex har man ätit stora mängder benso ett år utan att trappa ner alls lär man må dåligt nästan 4-6 månader eller liknande. Eftersom det är så olika för alla är det svårt att ge ett definitivt svar. Tror till och med läkarna har svårt att veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in