2025-09-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tripple double D och jag har 3 tankar i huvudet samtidigt
Eller sex...
Citera
2025-09-01, 12:28
Medlem
Under momentet "ålning medelst hasning i myrmarken", tror ni på fullt allvar att de hade flyttat pinnen lika många gånger om det varit någon av kvinnorna eller den inkvoterade afrosvensken (ja, neger'n då, då)?
Näru, varje gång hoppades produktionen att Lamprecht skulle krokna och att någon mer tv4-mässig deltagare visa sig vara en baddare på momentet. Hade t ex kokgruppschefen Marrone kommit först till pinnen så hade allt varit klart för denna gången långt innan det var till ända för malajen Lamprecht. Tyvärr höll han ut.
"Ja, ja, vi får rigga ett annat moment istäĺlet"
Citera
2025-09-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Fast vilka kändisar står egentligen pall för sådana utmaningar? Thomas Wassberg och Ingemar Stenmark när de var i sin krafts dagar.
Det är därför det blir så löjligt. Kompani Svan hade passat den här gruppen bättre. Hade varit mycket intressantare att se riktiga elit idrottsmän prova på den här utmaningen istället för några influensers och musiker.
Citera
2025-09-01, 19:46
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinkStifelz
Jag skulle viljase Pam göra alla övningar som rekryterna gör.
Eller en armhävning🙂
Citera
2025-09-02, 19:19
Medlem
Bakarettans avatar
I kvällens avsnitt har superaset Alexander Strandberg slagit rekord i att spela "hysteriskt" rädd. Allt för att fiska sympatier.
Den som inte genomskådar honom har inte fattat vad den här skiten går ut på.
Fanskapet Strandberg är en pundare som numera är frälst och som mer än gärna prackar på sin befängda tro till andra människor.
Gamla pundare brukar göra så. Dessutom har han misslyckats 2ggr i Robinson. Så nu kör han sitt race
i det här programmet.
Vad blir nästa steg eftersom han söker uppmärksamhet som han får genom TV4?
Citera
2025-09-02, 19:21
Medlem
Bakarettans avatar
Lamprecht blev feg & ville hem till mamma.
Citera
2025-09-02, 20:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Skulle just säga det, antagligen var dynamiken att han accepterade förfrågan för att han ville, och sen var det en kul grej att hon hoppar på enbart för att han gör det, också när hon sen ledsnar eller inte pallar då drar hon med sig honom i fallet, hon skulle aldrig kommit dit

Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
och tulltjänstemannakvinnan Olivia (eftersom jag vill ligga med henne).
Det är ju hon som jag hade en crush på, jävla vad stor hon är!, henne vill man runka av som sagt https://www.instagram.com/p/DGbUaJNIEOm/?img_index=1
Vad finns det då inte för fler kvinnor i detta program som jag inte noterat ännu?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-02 kl. 20:39.
Citera
2025-09-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja, jag blev litet besviken måste jag säga, trodde att nr 13 Lamprecht var en "mean motherfucker", på nå't vis.
Men jag hade tydligen fel (och tur är väl det).
Senast redigerad av GregersWerle 2025-09-02 kl. 21:25.
Citera
2025-09-02, 20:40
Medlem
Crapmagics avatar
Vänder man på instruktör KP's namn då blir det PK, det här var årets svåraste anagram gott folk, som säkerligen påvisar hans hemliga insats i elitstyrkan
Eller KP som i K-Pist?

Nu blir det för min del screenshot bonanza på Martin Timmels badtunna som man idag har lagt ett lock över äntligen!....
Nån som vet? vem KP skjuter emot varje gång rekryterna har lyckats laddat bössan i badet, att lyckas hålla offret vid liv efter så många skott kräver sin man (levande måltavla)
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-02 kl. 20:51.
Citera
2025-09-02, 21:17
Medlem
Citat:
Vänder man på instruktör KP's namn då blir det PK, det här var årets svåraste anagram gott folk, som säkerligen påvisar hans hemliga insats i elitstyrkan
Eller KP som i K-Pist?

Nä, det här med PK är någonting som brukar dyka upp senare i ett klassiskt förhörsmoment. SOG-rekryterna blir hämtade, försedda med huva och handfängsel och släpas till bunkern. Efter sedvanlig waterboarding och Metallica i hörlurar ombeds de så av instruktörerna att svara ja eller nej på frågan om de är "PK". Vad rekryterna än svarar så kommer det dock att bli fel. Svarar de "nej" så blir de hånade och utskrattade eftersom de får reda på att de alltså svarat att de inte är "påklädda" (oerhört nesligt). Svarar de "ja" kommer de å andra sidan mötas av rungande flatskratt och få veta att de svarat att de alltså är "privatknullare" (oerhört förnedrande). Det här är SOG:s listigaste och mest infernaliska test eftersom det prövar rekryternas nerver och psykiska styrka långt bortom vad som kan begäras av en normal 8-åring på en svensk skolgård.
Senast redigerad av GregersWerle 2025-09-02 kl. 21:34.
Citera
2025-09-02, 21:40
Medlem
Förhörsmomenten fortsätter att överraska. En gambian som kommit till Sverige och velat göra rätt för sig här i landet. Det såg man inte komma!
(Ja, jag vet att det där var oerhört lågt och barnsligt och fånigt. Men jag kunde inte låta bli).
Citera
2025-09-02, 21:54
Medlem
Citat:
Det är ju hon som jag hade en crush på, jävla vad stor hon är!, henne vill man runka av som sagt https://www.instagram.com/p/DGbUaJNIEOm/?img_index=1
Vad finns det då inte för fler kvinnor i detta program som jag inte noterat ännu?
Vet inte, själv är jag svag för nr 14 Livbom på ett högst oplatonskt vis.
Men att bryskt bli kroppsvisiterad av nr 12 Karlsson i ett litet kalt rum och sedan bakom ryggen få höra ljudet av smällen när hon drar på sig gummihandsken och klicket från locket på en just öppnad vaselinburk, det är nog svårslaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in