2025-08-27, 10:28
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukharin
Håller med. Men tvivlar på PTSD eftersom det förutsätter att han varit med om riktiga trauman i sin karriär. Han är uppenbarligen erfaren av militär träning och att arbeta i högriskmiljöer men inte har han väl varit ute i väpnade konflikter alls?

Jag tror mer att han har lite psykopatdrag och att det passar perfekt på en elitsoldat, och att samma drag lockade honom till TV när militära karriären började ta slut.
Ett kännetecken för psykopater är att dom blinkar mycket sällan precis som den där "Bella". Dom jag träffat med sådana ögon som "Bella" har. Liksom reptil och predator-ögon har varit mycket elaka människor.

Dom flesta med ptsd har inte ens varit i krig. Att det endast är människor som varit i krig som får ptsd är en myt. Jag har själv c-ptsd och jag har varit med om mycket dock ej krig. Men jag tror inte "Bella" har ptsd. Däremot kanske psykopatdrag och definitivt yrkesskadad. Han har nämligen "scannat" Sverige efter hus innan han flyttade. Vem säger ens så.
Citera
2025-08-27, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
jag förstår inte vad sex har med saken att göra...
Vet ej, det är du som tolkar det så.
Citera
2025-08-27, 12:23
Medlem
Bukharins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Dom flesta med ptsd har inte ens varit i krig. Att det endast är människor som varit i krig som får ptsd är en myt. Jag har själv c-ptsd och jag har varit med om mycket dock ej krig. Men jag tror inte "Bella" har ptsd. Däremot kanske psykopatdrag och definitivt yrkesskadad. Han har nämligen "scannat" Sverige efter hus innan han flyttade. Vem säger ens så.

Håller så klart med. Jag associerar militärers PTSD med krig, men det kan de så klart få efter händelser i deras privata liv också, eller i samband med träning.
Citera
2025-08-27, 15:05
Medlem
Att Simon och Kristin skulle ge upp snabbt var rätt väntat. Skådespelaren som gav upp minns jag inte namnet på.
Citera
2025-08-27, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Ryttaren Carl har faktiskt varit bäst hittills (jag har just sett armgången i #2). Han är smidig, modig, intelligent och har balanssinne. En bra kombination som kompenserar för en viss fysisk svaghet.

PS: Jag blev lite rörd när den svarte mannen ropade "Hjälp mig. Gud!", när han föll från repet i Tännforsen.

Tufft av honom att fortsättningsvis vara kvar i programmet trots uppenbara problem i tävlingarna.
Citera
2025-08-27, 18:15
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Tufft av honom att fortsättningsvis vara kvar i programmet trots uppenbara problem i tävlingarna.

Håller faktiskt med. Jag håller lite på honom från och med nu. Annars håller jag på Hedin (eftersom jag sysslade med hästhoppning själv när jag yngre) och tulltjänstemannakvinnan Olivia (eftersom jag vill ligga med henne).
Citera
2025-08-27, 20:23
Medlem
Hörru, Bög-Bella, du är medveten om att du är med i Cirkus Scott, va?
Citera
2025-08-27, 21:05
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Är han bög? Han har blick som en riktig psykopat.
Citera
2025-08-27, 23:12
Medlem
Crapmagics avatar
Kodnamn Gary

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
När dom är ute på vägarna ja, men annars är det Hotell Scott, nu med tama franska & litauiska djur i sängen (FB) Cirkus Scott, är de igång igen? för alla gäster som vågar krypa ner under täcket med bar underkropp
(FB) Cirkus Scott, är de igång igen? dom är oförskämt stolta över sina trauman i denna elitstyrke föreställning, vore gaNSKa befriande om någon deltagare vägrade delta i gäster med gester-förhörens dramaturgi, och svara att man inte vet varför man är rädd för kranvatten eller totalt förneka! det under förhöret & skylla på en dåligt dag som alla andra!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-27 kl. 23:37.
Citera
2025-08-28, 09:55
Medlem
Gv1875s avatar
Starkt av Alice att vara kvar!
Citera
2025-08-28, 10:36
Medlem
stayboosteds avatar
Pinsamt att en f.d MMA fighter anmäler sig till detta, åker hela vägen dit för att sen frivilligt lämna innan Alice Stenlöf.

Hade nog aldrig psykiskt återhämtat mig från det om jag var Simon. "Jag pallade mindre än Alice Stenlöf"
Citera
2025-08-28, 12:07
Medlem
Black.Panthers avatar
Såg lite av programmet där kristin kasperssen var med och sprang. Blev lite imponerad faktiskt, hon är 55 år och ingen fd elitidrottare men tycks vara i bra form. Inte många 55 åringar som skulle orka springa sådär.

Man kan se programmet från start på tv4 plus? fattar att hon inte lär vinna men ja blev lite imponerad över hennes kondition.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in