2025-09-01, 11:31
Medlem
Och det slutar inte med att Ciara tränger sig in i offentligheten för att få uppmärksamhet kring skilsmässan, försöker gå upp helt i sin roll som offer och nu avsiktligt vill visa sorg? Den omtalade videon som denna artikel refererar till är medvetet klippt av henne. Om det inte fanns någon baktanke med att visa just denna scen? Alla andra scener visar tillverkningen, hur hon klipper, river sönder och draperar slöjan på bilden. Den här scenen verkar mycket placerad där, eftersom den inte visar något verkligt tillverkningssteg. Jag säger bara...

https://nojeslivet.se/kandisar/ciara-jansons-tarar-efter-att-ha-klippt-sonder-brudslojan/
Citera
2025-09-01, 18:54
Medlem
Free Måns, Zelmerlöw, han är ju bara dragit ett par streck. Det är väl inte så farligt
Citera
2025-09-01, 19:11
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Momobling163
Free Måns, Zelmerlöw, han är ju bara dragit ett par streck. Det är väl inte så farligt

Jag håller med dej, vad fan är det för fel att ta lite Kokain i 15-20 år, vad fan är det för fel att vara Otrogen i varje förhållande man har, gnäller ngn av tjejerna får han väl trycka upp de mot väggen och visa vem som är Boss, sen ett och annat Transknull vad fan är väl det, nej jag håller med, låt honom vara.
Citera
2025-09-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Åh, tror du det? Det är nog mer troligt att Måns visade lite goodwill och ville ge Ciara en chans att etablera sig som artist i Sverige.

Måns har nämligen uppenbarligen goda kontakter med Petter Stordalen, som som bekant står bakom Strawberry. MZ ledde och modererade deras stora årliga interna event det året. Det fanns också några inlägg på Instagram. Och At Six är... ett Strawberry hotell. Det verkar snarare som om de två har pratat om det så att hon kan ställa ut sin konst där...
Det var nog snarare så att det var en del av MZ:s plan att försöka förflytta barnen permanent till Sverige. Om barnens mamma hade inkomst och försörjningsförmåga i Sverige skulle bli lättare att hävda att barnens hemvist var Sverige, och hindra dem att bo med sin bror i England.
Citera
2025-09-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Det var nog snarare så att det var en del av MZ:s plan att försöka förflytta barnen permanent till Sverige. Om barnens mamma hade inkomst och försörjningsförmåga i Sverige skulle bli lättare att hävda att barnens hemvist var Sverige, och hindra dem att bo med sin bror i England.
Åh, så du menar att han bara stödde henne för att locka henne och barnen till Sverige? Redan 2018, innan de var gifta? Och till och med flera år innan det var klart att de skulle flytta till Sverige? Innan det stod klart att CJ skulle gå med på det för att rädda relationen?

Wow, kanske MZ kan berätta lotto-numren för mig, han verkar kunna se in i framtiden för att kunna planera så långsiktigt.
Citera
2025-09-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Förklara gärna vart du vill komma med trash talket mot ciara. Som jag behövt påpeka flera gånger: inget av vad ni har frambringat här som brister hos Ciara är över huvud taget i närheten av vad Måns bevisligen har för fel och brister. Det är oförklarligt varför ni inte kan se det. Eller rättare sagt, Jag (vi) förstår att ni ser dem men har en egen agenda och den handlar absolut inte om rättvisa.
Det har redan nämnts flera gånger. Det krävs två för att en skilsmässa ska bli av, och att det överhuvudtaget kommer så långt. Och bara för att den ena inte kan erkänna sina misstag betyder det inte att allt är den andras fel. Men det kan ni inte förstå, och det skulle nog komma i vägen för era agenda.
Citera
2025-09-01, 22:24
Medlem
Någon som har hört Revolution spelas på radio?
Citera
2025-09-01, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Någon som har hört Revolution spelas på radio?
Ja.
Citera
2025-09-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Åh, så du menar att han bara stödde henne för att locka henne och barnen till Sverige? Redan 2018, innan de var gifta? Och till och med flera år innan det var klart att de skulle flytta till Sverige? Innan det stod klart att CJ skulle gå med på det för att rädda relationen?

Wow, kanske MZ kan berätta lotto-numren för mig, han verkar kunna se in i framtiden för att kunna planera så långsiktigt.
Ta inte min kommentar ur sin kontext. MZ ser uppenbarligen relationer som en transaktion. Han ägnar sig inte åt ”välgörenhet” om han inte har något att vinna på det.

MZ:s kalkylerade framkommer även tydligt i att det skulle stå i äktenskapsförordet att man i framtiden planerade att flytta till Sverige (finns ingen anledning att skriva in det annat än strategi) liksom hans insisterande att barnen skulle födas i Sverige.
Citera
2025-09-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Ta inte min kommentar ur sin kontext. MZ ser uppenbarligen relationer som en transaktion. Han ägnar sig inte åt ”välgörenhet” om han inte har något att vinna på det.

MZ:s kalkylerade framkommer även tydligt i att det skulle stå i äktenskapsförordet att man i framtiden planerade att flytta till Sverige (finns ingen anledning att skriva in det annat än strategi) liksom hans insisterande att barnen skulle födas i Sverige.
Om jag får fråga;
Första delen förstår jag inte; vad vinner han "upoenbarligen" på "välgörenhet" enligt dig?
Del två - på vilket sätt är det kalkylerande att skriva ned ens intentioner om en flytt till Sverige? Som båda bevisligen är överens om (iom att även Ciara skrivit under)?
Citera
2025-09-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Vad har det med något att göra över huvudet taget att hon blev känd här pga av honom? Skulle det förringa vad han har gjort mot henne? du fattar tydligen inte ironin med en egen tråd om henne....
Vilken jävla pandoras ask? Han har ju förstört allt bevisligen. Ni har försökt hitta fel på henne som skulle vara jämförbara med vad han gjort och det har ju misslyckats totalt! Ge oss ett konkret exempel på vad hon gjort som går att jämföra med ENDAST EN sak han har gjort.

Endast MZ kan avgöra om de ska offentliggöra vad som verkligen hände i äktenskapet och vilken sorts person CJ är bakom stängda dörrar hemma. Jag vet ingenting om det, jag kan bara få tillgång till information som redan finns på internet och är tillgänglig för dig och mig och alla här....
Citera
2025-09-01, 23:20
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Endast MZ kan avgöra om de ska offentliggöra vad som verkligen hände i äktenskapet och vilken sorts person CJ är bakom stängda dörrar hemma. Jag vet ingenting om det, jag kan bara få tillgång till information som redan finns på internet och är tillgänglig för dig och mig och alla här....

Sluta svamla! Om du ska svara på mitt inlägg så får du faktiskt SVARA på det. Fast å andra sidan så bekräftar bara ditt ”svar” allt jag skrivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in