2025-08-31, 22:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Det är förmodligen delvis fel. Ja, han har arbetat. Men hon har tydligen inte sparat sina inkomster. Annars borde hon väl ha något tillgängligt för nödfall? Det har hon uppenbarligen inte, eftersom hon även var tvungen att be Måns om pengar när hon var ”hemlös”. Med tanke på situationen är det dubbelt obegripligt. Så hon hade inte ens pengar till ett hotell? Att Läckberg nu också medger att hon har stöttat Ciara ekonomiskt och fortfarande gör det väcker frågor om i vilken utsträckning hon verkligen kan försörja sig själv...
Eller så sparar hon fortfarande sina inkomster. Varför inte passa på & sätta det i system - så länge någon ändå gärna betalar för en?
Känt några sådana i livet. Kommer en "daddy" på en, så kan man alltid byta till en ny.
Citera
2025-08-31, 23:06
Avslutad
Citat:
Hur kan du veta att hon inte drömde om ett liv som hemmafru? I podcasten med Bathina avslöjade hon sin inställning till fördelningen av ekonomin. Jag minns inte exakt vad hon sa, men det handlade om vem som ska betala på dejter. Och hon antydde att hon vill att mannen ska betala. Hon var nog ganska förvånad över att han inte motsatte sig att hon ville betala hotellräkningen. Det verkar som om hon fortsatte med det i äktenskapet.

Huh?!
Vilken podcast? Består ditt liv av att stalka Ciara Janson sen decennier tillbaka? Är du medveten om hur sjuk du framstår i tråden?
Citera
2025-08-31, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Alla konstutställningar, "The Masked Singer", "Let's Dance", allt är organiserat av MZ management. Tja, det är ingen hemlighet... jag vet inte, men det verkar som att CJ fanklubb medvetet låtsas vara dummare än de är.

Vi är flera som misstänker att Måns management ligger bakom att Ciara fick specialregler i år riggade för att hon skulle åka ut direkt. Tittarna fick inte rösta i år som alla andra år första avsnittet.
Men nu erkänner alltså ”Måns läger” på Flashback att det verkligen är det det handlar om, trots Tony Irvings aggressiva förnekande.

Men det var då fan vad era nick hela tiden tjatar om Måns management och vet exakt vad de bokat och inte och när, flera år tillbaka i tiden.
Sånt som absolut INGEN har koll på, vet eller ens är intresserad av.
Citera
2025-08-31, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Huh?!
Vilken podcast? Består ditt liv av att stalka Ciara Janson sen decennier tillbaka? Är du medveten om hur sjuk du framstår i tråden?

https://poddtoppen.se/podcast/1325498520/bathinas-skilda-moten/ciara-janson-zelmerlow
Citera
2025-08-31, 23:23
Medlem
Citat:
Även om det inte var för mig. Jag minns till exempel att de två senaste större utställningarna förra året också organiserades av hans management. Affordable Art Fair i Stockholm, eller She på Hotel At Six.

Kanske borde man snarare fråga vilken utställning hon organiserat utan hans management? Finns det någon alls?

Det var en mycket intressant frågeställning du skrev på slutet ja vilka har hon organiserat utan MZ inblandning? Kanske någon av hennes anhängare i tråden kan svara på det.
Citera
2025-08-31, 23:28
Medlem
Citat:
Även om det inte var för mig. Jag minns till exempel att de två senaste större utställningarna förra året också organiserades av hans management. Affordable Art Fair i Stockholm, eller She på Hotel At Six.

Kanske borde man snarare fråga vilken utställning hon organiserat utan hans management? Finns det någon alls?
Vilken managment var det som organiserade dessa utställningar 2024?
Citera
2025-08-31, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
När ska du förstå den lagliga skillnaden mellan vad man kan berätta om sig själv och vad andra kan berätta om en? Aldrig??

Och var i dessa citat hittar du fakta som visar att han låtit sin familj leva i en miljö med psykiskt och fysiskt våld samt droger?

???
Vad menar du, får man inte berätta vad någon berättat om sig själv? Han kunde väl inte berätta att han skulle fortsätta vara en otrogen, knarkande rövhatt även med Ciara, innan de ens träffats?

Du verkar vara lite förvirrad.
Citera
2025-08-31, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vilken managment var det som organiserade dessa utställningar 2024?

Det ser verkligen ut som att CJ Fun Club inte vet hur man använder Google.

https://www.mynewsdesk.com/se/helenewigrenprbeyond/events/ciara-zelmerloew-to-exhibit-diverse-art-collection-at-hotel-at-six-in-stockholm-march-20th-106250
Citera
2025-08-31, 23:51
Medlem
Här, efter 3 sekunder på Google, vet nu äntligen CJ fun club vem som arrangerade alla utställningar 2024 och 2025.

https://www.mynewsdesk.com/se/helenewigrenprbeyond/tag/ciara-zelmerloew
Citera
2025-09-01, 05:43
Medlem
Citat:
Lyssna på Youtube, Ciara får en direkt fråga om detta:
- Skulle du anställa henne?
- I wouldn't employ Lauren.
Det är väl självklart när Lauren Wight sade i rätten att hon inte skulle kunna arbeta för Ciara i England eftersom hon motsatte sig att barnen flyttade hem? Hon hade ju som bekant fått nya arbetsuppgifter i MånsPetters bolag.
Citera
2025-09-01, 10:36
Medlem
Citat:
Du är verkligen löjlig. Du gillar inte att fakta är som de är, så nu vill du förvränga dem och spela dum för att motbevisa dem. Alla - som inte har några baktankar och inte försvarar henne på ett sjukligt sätt - borde inse att det handlar om organisationen av hennes medverkande i utställningen och inte om utställningen i sig. Och här i Sverige var hon uppenbarligen helt beroende av Måns stöd, hon hade inte kommit långt på egen hand. Det ser man nu igen, men nu hjälper Läckberg henne med förmedlingen.

Du gillar uppenbarligen att förvränga och spela dum när du vill driva igenom dina åsikter? Precis som påståendet att jag skulle ljuga, trots att det är helt klart bevisbart att Ciara har avböjt ytterligare anställning. Och Ciara blev uppenbarligen förhörd före Lauren. Det är alltså inte en reaktion på det. Och när man ser på allt så här, finns det kanske andra, karaktärsmässiga skäl till varför en fortsatt anställning hos Ciara inte är önskvärd ur hennes synvinkel...

Det finns inget som helst belägg för att fantasifostret MZ management skulle ha någonting att göra med Ciaras medverkan på utställningar. Det var inte heller jag som påstod att de hade arrangerat utställningarna, jag korrigerade faktiskt den vanföreställningen.

Att nannyn var MånsPetters vittne visste alla redan innan rättegången, det är så det går till. Parterna kallar sina respektive vittnen. Så Ciara blev knappast förvånad över att nannyn högg henne i ryggen för att få sitt nya jobb av MånsPetter.
Citera
2025-09-01, 10:45
Avslutad
Citat:
Måns har nämligen uppenbarligen goda kontakter med Petter Stordalen, som som bekant står bakom Strawberry. MZ ledde och modererade deras stora årliga interna event det året. Det fanns också några inlägg på Instagram. Och At Six är... ett Strawberry hotell.
Ständigt detta Strawberry hotell. Och din koll på det.

Om den nedlagda förundersökningen skrevs det:
12/8:
Citat:
Och om du missade det, så hänvisade jag till den allmänna önskan från många att det förhoppningsvis fanns kameror där. Det fanns inga detaljer i pressen. Om det fanns en kamera, vilket är fullt möjligt på Strawberry Hotel i Stockholm, och det verkligen skulle ha filmats, så var det troligen i korridoren. Jag vet inte vilka hotell du brukar bo på som har kameror på rummen... Och om det verkligen fanns en video, kan man anta att hon överdrev, annars skulle undersökningen inte ha lagts ner.
13/8:
Citat:
Hur kan du veta det? Har du insyn i fallet? Det kan lika gärna ha funnits kameraövervakning. Det är till och med mycket möjligt på Strawberry. Och kanske visar filmen bara att hennes påstående var mer dramatiskt än sanningen.
13/8:
Citat:
Ursprungligen postat av 12.Steg
Tror det är första gången hotellet pekas ut. Har inte läst det tidigare i tråden eller i media.
Du kanske är insatt? Berätta gärna mer.
13/8:
Citat:
Av en slump följde jag Mello. Och alla artister bodde på Strawberry, som ligger precis vid arenan. Måns har också postat stories därifrån. I pressen står det att det ska ha hänt den 6 mars i samband med Mello. Så det var Strawberry, han var där.

Menar inte särskilt med ovan - allt kanske bara är en slump. Som du skrev för två veckor sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in