2026-08-30, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Om alla skulle sluta jobba vid skilsmässa skulle det vara katastrof. Vad gör personen under tiden? Och vem försörjer alla dessa män då dom inte är arbetsföra?

Dock är det känt att många super ner sig då dom inte klarar att bli ratade av olika anledningar. Ditt resonemang förminskar bsra MånsPetter och han framstår som en ynkrygg. Sanningen är att han är rökt på eget bevåg och ingen vill ha med honom att göra.
Jag vet inte om du förstått men MZ har en mer publik skilsmässa än de allra flesta du jämför med. Och jag tror dessutom att han försörjer sig själv under tiden den pågår.
Om du tycker han framstår som en ynkrygg så är del helt i linje med vad jag förväntat mig från dig. Varken mer eller mindre.
Citera
2026-08-30, 23:29
Medlem
Ta bort
Senast redigerad av Vipan 2026-08-31 kl. 00:05.
Citera
2026-08-31, 00:10
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag vet inte om du förstått men MZ har en mer publik skilsmässa än de allra flesta du jämför med. Och jag tror dessutom att han försörjer sig själv under tiden den pågår.
Om du tycker han framstår som en ynkrygg så är del helt i linje med vad jag förväntat mig från dig. Varken mer eller mindre.
Citat:
I vilket fall så verkar f.d frun orka jobba samt ta hand om 3 barn. Hon har väl lika stor och samma publik som han. Ja, han är ynklig som skyller på allt och alla andra. Absolut inget eget ansvar.

Det är väl bara i linje med ngn som lever i en fullständig förnekelse inför sina egna tillkortakommanden och sin missbruksproblematik!
Citera
2026-08-31, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Det är väl bara i linje med ngn som lever i en fullständig förnekelse inför sina egna tillkortakommanden och sin missbruksproblematik!
Så är det. Det kan bara bli värre om han inte inser sina brister. Dom som försvarar honom ständigt kallas möjliggörare eller medberoende. Nåt av dom eller båda.
Senast redigerad av Vipan 2026-08-31 kl. 01:01.
Citera
2026-08-31, 02:42
Medlem
Citat:
Om man är en offentlig person så får man leva med att ens skilsmässa blir publik, det är tack vare den offentligheten han har en möjlighet att försörja sig under tiden skilsmässan pågår. Man får ta det onda med det goda.

I takt med tystnaden så kommer offentligheten att minska, snart nog är han bortglömd och anonym.
Citera
2026-08-31, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Om man är en offentlig person så får man leva med att ens skilsmässa blir publik, det är tack vare den offentligheten han har en möjlighet att försörja sig under tiden skilsmässan pågår. Man får ta det onda med det goda.

I takt med tystnaden så kommer offentligheten att minska, snart nog är han bortglömd och anonym.

Jag ser rubrikerna för mig i veckopressen om något decennium: "Vad gör du nuförtiden, Måns Zelmerlöw?". Kan ingå i en artikelserie med Glen Spove och grabbarna från The Pinks.
Citera
2026-08-31, 13:19
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Så är det. Det kan bara bli värre om han inte inser sina brister. Dom som försvarar honom ständigt kallas möjliggörare eller medberoende. Nåt av dom eller båda.

MånsPetterAlberts enabler är ju utan minsta tvekan mor B och far O, de har ju låtsas som det regnar hela Mums vuxna liv!
Citera
Igår, 09:57
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
MånsPetterAlberts *enabler är ju utan minsta tvekan mor B och far O, de har ju låtsas som det regnar hela Mums vuxna liv!

*enabler = möjliggörare.
Citera
Idag, 07:24
Medlem
'När allt faller' kommer ut idag.
Äntligen får vi höra från den tysta sidan!
Citera
Idag, 07:48
Medlem
Citat:
Intressant att se hur mycket självrannsakan den innehåller.
Citera
Idag, 08:39
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Enligt Sexpressen lilla artikel så skall exfru inte fått läsa 40åringens biografi som verkar baserad på dagbok främst.

https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlow-slapper-boken-nar-allt-faller/

" Enligt DN går artisten till hårda angrepp på exet i boken, något som Zelmerlöw bemöter med att han anser sig ha rätt att berätta sin version.

Exfrun Ciara Janson ska inte ha fått läsa boken innan den gått i tryck."
Citera
Idag, 08:45
Medlem
Citat:

Ja verkligen "äntligen".

Ska bli så intressant att läsa boken.

Och till alla er skribenter som varit så ivriga på att den ska komma ut ni kan andas ut, den är här nu.

Så MZ hinner nog med bokmässan också 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in