2026-08-27, 22:41
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det är ingen som påstår att en bok inte ska marknadsföras, men det märks ganska tydligt att du inte har någon insyn i hur stora, kommersiella bokförlag faktiskt lanserar den här typen av tunga biografier.

Snälla, berätta för oss hur man lanserar en "tung biografi" utan att nämna den någonstans, du som har insyn.
Citera
2026-08-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Snälla, berätta för oss hur man lanserar en "tung biografi" utan att nämna den någonstans, du som har insyn.
Nu var det inte mig du frågade men..
Har du någonsin googlat något för egen maskin? Pratat med chat av någon sort? Tänkt själv? Frågat någon som vet?
Det har skrivits åtskilligt här om varför den kan tänkas dröja. Ta det lugnt och försök förstå att när det är dags kommer du höra om den - någonstans. Jag vet att du är otålig, men du får försöka hålla dig en stund till.
Citera
2026-08-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Han kanske vill ha med bidragsbrottet i sista kapitlet? En låång förklaring om hur han aldrig tittar på sina konton. Frågan är vilken grupp som kommer köpa den tunga biografin? Pensionärerna på facebook?
Vet inte vilken grupp du tillhör men jag vet att du definitivt är en köpare. Så jag antar att grupperna kan vara lite av varje - eller faktiskt precis vad som helst.
Citera
2026-08-28, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vet inte vilken grupp du tillhör men jag vet att du definitivt är en köpare. Så jag antar att grupperna kan vara lite av varje - eller faktiskt precis vad som helst.

Ja och vi får ju inte glömma alla vindunksdrickande kärringar enligt MZ hatarna de verkar ju vara köpstarka. Med tanke på MZ omsättning på Systembolaget med 76 miljoner.

Jag är bara mer förundrad över skribenterna här i tråden som ogillar MZ till en helt onormal nivå. Men de är just de som är mest intresserade av när boken kommer, verkar vara lite dubbelt enligt mig.

Jag är helt övertygad om att hans bok kommer att bli mycket eftertraktad. Han har ju fortfarande en stor följarskara på sociala medier. Som garanterat kommer att köpa hans bok.
Citera
2026-08-28, 04:38
Medlem
Citat:
Har du någonsin googlat något för egen maskin? Pratat med chat av någon sort? Tänkt själv? Frågat någon som vet?
Det har skrivits åtskilligt här om varför den kan tänkas dröja. Ta det lugnt och försök förstå att när det är dags kommer du höra om den - någonstans. Jag vet att du är otålig, men du får försöka hålla dig en stund till.
Kommer boken att vara full med smygtagna fotografier eller kanske QR-koder till filmer?
Citera
2026-08-28, 07:37
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Det var en retorisk fråga!
Citera
2026-08-28, 19:04
Medlem
Citat:
Vem bryr sig ens om vad som handlar om honom själv?. Så uttråkad av personen och orkar knappt med att gå in I denna tråd.
Citera
2026-08-28, 20:59
Medlem
Citat:
Jag tror att 10 personer kommer köpa boken. Skribenterna härifrån och hans morsa och farsa.
Citera
2026-08-28, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag tror att 10 personer kommer köpa boken. Skribenterna härifrån och hans morsa och farsa.

Jag föredrar nog att låna på bibliotek. Men det betyder ju att den behöver köpas in av minst ett bibliotek. Många bibliotek har förresten en funktion att man kan lämna inköpsförslag, det vore kanske något för er fanklubb att köra som en koordinerad nationell kampanj?
Citera
2026-08-30, 12:13
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Zelmerlöw & Björkman Foundation

Tydligen ställer Zelmerlöw & Björkman Foundation även in årets gala lika man gjorde med galan 2025, snacka om att MånsPetterAlberts strul kostat Stiftelsen enorma summor i uteblivna intäkter, är dagarna räknade för dem eller kommer de att överleva Mums misstag!?

”Vi för en dialog med Måns. Att bruka illegala droger är inte förenligt med vår verksamhet. Måns plats i styrelsen förutsätter att han inte* tar illegala droger”.

"Citatet" ovan är av Stiftelsens dåvarande generalsekreterare Magdalena Jennstål nu har hon tydligen hoppat av sitt uppdrag och ny generalsekreterare för ZB Foundation är Najat Abbas med start 10 aug 2026.

*Att MånsPetterAlbert inte är tillbaka i styrelsen innebär det att han fortfarande tar droger eller är det karenstid som gör hans frånvaro där? (Eller är ha tillbaka i styrelsen?)
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-08-30 kl. 12:17.
Citera
2026-08-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Zelmerlöw & Björkman Foundation

Tydligen ställer Zelmerlöw & Björkman Foundation även in årets gala lika man gjorde med galan 2025, snacka om att MånsPetterAlberts strul kostat Stiftelsen enorma summor i uteblivna intäkter, är dagarna räknade för dem eller kommer de att överleva Mums misstag!?

”Vi för en dialog med Måns. Att bruka illegala droger är inte förenligt med vår verksamhet. Måns plats i styrelsen förutsätter att han inte* tar illegala droger”.

"Citatet" ovan är av Stiftelsens dåvarande generalsekreterare Magdalena Jennstål nu har hon tydligen hoppat av sitt uppdrag och ny generalsekreterare för ZB Foundation är Najat Abbas med start 10 aug 2026.

*Att MånsPetterAlbert inte är tillbaka i styrelsen innebär det att han fortfarande tar droger eller är det karenstid som gör hans frånvaro där? (Eller är ha tillbaka i styrelsen?)
☆Att anta att årets gala ev ställs in pga MZ är nog enbart vad du själv önskar. Det lutar nog snarare åt att det är pga Ciara Jansons förtal som festligheterna inte kan pågå.
☆Magdalena Jennestål bytte jobb i aug 2025.
☆ Att MZ fortfarande inte är tillbaka i styrelsen pekar än en gång mot det som sagts hela tiden - nämligen att han väntar ut sin skilsmässa.
Citera
2026-08-30, 22:53
Medlem
Citat:
☆Att anta att årets gala ev ställs in pga MZ är nog enbart vad du själv önskar. Det lutar nog snarare åt att det är pga Ciara Jansons förtal som festligheterna inte kan pågå.
☆Magdalena Jennestål bytte jobb i aug 2025.
☆ Att MZ fortfarande inte är tillbaka i styrelsen pekar än en gång mot det som sagts hela tiden - nämligen att han väntar ut sin skilsmässa.
Om alla skulle sluta jobba vid skilsmässa skulle det vara katastrof. Vad gör personen under tiden? Och vem försörjer alla dessa män då dom inte är arbetsföra?

Dock är det känt att många super ner sig då dom inte klarar att bli ratade av olika anledningar. Ditt resonemang förminskar bara MånsPetter ännu mer och han framstår som en ynkrygg. Sanningen är att han är rökt på eget bevåg och ingen vill ha med honom att göra.
Senast redigerad av Vipan 2026-08-30 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in