Citat:
Ursprungligen postat av
Bjorndenratte
Du har fel ja. Det är ju mycket mer än så och du vet det också. Drogmissbruk, psykisk misshandel, hotfullt beteende med våld mot ägodelar, alla saker som utgör en hotfull miljö man vill skydda kvinnor och barn från. Visste du inte det?
Det finns inte alltid kameror nej, finns inte alltid sparad film, det kan vara svårt att se från vinkeln osv eller inte ens synas.
Står det i media att det var en hotellkorridor eller hittar du på det själv?
Men kanske är det du som har fel. Och det hon (eller Läckberg också) sa tidigare lät betydligt mer dramatiskt än när det handlade om att väcka spekulationer. Som jag ser det måste även du backa? Hotfullt beteende med våld mot ägodelar? Menar du för att han kastade sin mobil på soffan hos Mello? Eller en låda på golvet? Letar du kanske efter halmstrån?
Vad hände med alla anklagelser från användare som hävdade att han antagligen hade slagit in hennes skalle eller slagit ut hennes tänder? Brutit hennes hand? Jag skulle vilja se dem nu, när hon själv medger att hon inte ens hade en blåmärke?
Och om du missade det, så hänvisade jag till den allmänna önskan från många att det förhoppningsvis fanns kameror där. Det fanns inga detaljer i pressen. Om det fanns en kamera, vilket är fullt möjligt på Strawberry Hotel i Stockholm, och det verkligen skulle ha filmats, så var det troligen i korridoren. Jag vet inte vilka hotell du brukar bo på som har kameror på rummen... Och om det verkligen fanns en video, kan man anta att hon överdrev, annars skulle undersökningen inte ha lagts ner.
När det gäller hela historien kring hennes anklagelser är Måns för närvarande den mer trovärdiga. Han har ju själv erkänt att han har tagit droger och att det har förekommit otrohet. Jag tycker det är närliggande att hans uttalande här också motsvarar sanningen: "Jag har aldrig krökt ett hår på deras huvuden eller hotat eller slagit vare sig barnen eller min hustru. Det är sanningen."