2025-08-12, 08:49
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Inga idrottsmän är höga som höghus under sina matcher eller vid annan tävling, där har du en mkt stor skillnad mot Mums som tävlade påverkad!

Garanterat hans snabbkaffe senaste 20 åren, han kan inte jobba utan.
Citera
2025-08-12, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Hade du varit det minsta insatt i mäns våld mot kvinnor hade du vetat att de flesta anmälningar inte går till åtal.
Att skriva att det var ”skådespeleri” att anmäla honom är både förtal och övergrepp i rättssak, Google it.
Jag pratar om det hon berättade för socialtjänsten, hon måste ha skådespelat riktigt bra. Jag kan inte säga det med säkerhet, men jag kan absolut inte föreställa mig att de skulle ta barnen från fadern och placera dem i ett skyddat boende bara på grund av en påstådd knuff på ett hotell. Hon måste ha berättat mycket mer för dem. Och efter det som Läckberg har skrivit, ansåg socialtjänsten att det fanns en hög risk utifrån SIN riskbedömning och ville ta bort barnen direkt? Även i hennes ursprungliga anklagelser lät det som om det var ett permanent tillstånd att han regelbundet utövade våld, och så som hon skrev, mot henne och barnen.

Men åklagaren och polisen vände på allt och kunde inte hitta något. Då var hon förstås tvungen att backa. Plötsligt hävdar hon att det bara var en tillfällighet? Ja, för annars skulle nog ingen tro på henne längre.

Men vad händer om det var som många av er önskade, och det faktiskt fanns kameror i hotellkorridoren? Och polisen såg att det inte var som Ciara påstod? Att Måns inte knuffade henne? Då skulle det väl också saknas bevis, eller hur?
Citera
2025-08-12, 11:17
Medlem
Vem är förvånad över dramawueenen Ciara.
Alla fattade att det aldrig fanns ngt utan att hon ivrigt påhejad av morsan och läckbergäcklet fantiserat ihop allt.
Alöt går ut på att hämnas på måns men de enda som tar skadq är barnen.
Typiskt kvinnligt att inte fatta vilken skada de gör i sinniver att vinna smutskasta o svartmåla. Patetiskt Ciara patetiskt
Citera
2025-08-12, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robbywee
Alla fattade att det aldrig fanns ngt utan att hon ivrigt påhejad av morsan och läckbergäcklet fantiserat ihop allt.
Typiskt kvinnligt att inte fatta vilken skada de gör i sinniver att vinna smutskasta o svartmåla. Patetiskt Ciara patetiskt

Skulle gärna höra vad Läckberg säger nu, p i n s a m t. Men fruktansvärt att de höll en förhandling om barnens hemvist så snart inpå Ciaras förtal. Det påverkade hela utgången. Vem är det som försökt lura vem påeldat av Läckberg och mamman. Allt Ciara och Läckberg säger måste ifrågasättas, allt om psykisk och fysisk misshandel och otrohet. Allt är lögner och han är oskyldig. Socialtjänstens drama måste allvarligt ifrågasättas. Han blev oskyldigt anklagad även av dem.
Citera
2025-08-12, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Du är ju dum i huvudet på riktigt! Ingen kvinna har kunnat kuva Måns. Han bestämmer.

Hon kuvar Måns som inget får säga med hot via Läckberg och tystar honom.

Nu tror jag att du är en tonåring så jag väljer mina ord om dig.
Citera
2025-08-12, 14:27
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Jag pratar om det hon berättade för socialtjänsten, hon måste ha skådespelat riktigt bra. Jag kan inte säga det med säkerhet, men jag kan absolut inte föreställa mig att de skulle ta barnen från fadern och placera dem i ett skyddat boende bara på grund av en påstådd knuff på ett hotell. Hon måste ha berättat mycket mer för dem. Och efter det som Läckberg har skrivit, ansåg socialtjänsten att det fanns en hög risk utifrån SIN riskbedömning och ville ta bort barnen direkt? Även i hennes ursprungliga anklagelser lät det som om det var ett permanent tillstånd att han regelbundet utövade våld, och så som hon skrev, mot henne och barnen.

Men åklagaren och polisen vände på allt och kunde inte hitta något. Då var hon förstås tvungen att backa. Plötsligt hävdar hon att det bara var en tillfällighet? Ja, för annars skulle nog ingen tro på henne längre.

Men vad händer om det var som många av er önskade, och det faktiskt fanns kameror i hotellkorridoren? Och polisen såg att det inte var som Ciara påstod? Att Måns inte knuffade henne? Då skulle det väl också saknas bevis, eller hur?

Du har fel ja. Det är ju mycket mer än så och du vet det också. Drogmissbruk, psykisk misshandel, hotfullt beteende med våld mot ägodelar, alla saker som utgör en hotfull miljö man vill skydda kvinnor och barn från. Visste du inte det?
Det finns inte alltid kameror nej, finns inte alltid sparad film, det kan vara svårt att se från vinkeln osv eller inte ens synas.
Står det i media att det var en hotellkorridor eller hittar du på det själv?
Citera
2025-08-12, 14:30
Citat:
Ursprungligen postat av robbywee

Tror du att du gör Måns en tjänst med det här Andrew Tate-dravlet? Med sånt här stöd blir han bara mer cancelled.
Citera
2025-08-12, 16:31
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Det är nedlagt, brott kan ej utredas
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Källa?
Citat:
Dessutom nedlagt, så vänta ni

Testar, likt andra har efterfrågat tidigare, att få en källa igen från Asdfghjkl-12345.

Uppgiften blev offentlig igår, men du skrev om detta redan den 30 juli. Jag förstår att man kanske inte alltid vill uppge exakt källa. Men något kan du väl ge tråden?
Citera
2025-08-12, 16:56
Medlem
Citat:
Du har fel ja. Det är ju mycket mer än så och du vet det också. Drogmissbruk, psykisk misshandel, hotfullt beteende med våld mot ägodelar, alla saker som utgör en hotfull miljö man vill skydda kvinnor och barn från. Visste du inte det?
Det finns inte alltid kameror nej, finns inte alltid sparad film, det kan vara svårt att se från vinkeln osv eller inte ens synas.
Står det i media att det var en hotellkorridor eller hittar du på det själv?
Men kanske är det du som har fel. Och det hon (eller Läckberg också) sa tidigare lät betydligt mer dramatiskt än när det handlade om att väcka spekulationer. Som jag ser det måste även du backa? Hotfullt beteende med våld mot ägodelar? Menar du för att han kastade sin mobil på soffan hos Mello? Eller en låda på golvet? Letar du kanske efter halmstrån?

Vad hände med alla anklagelser från användare som hävdade att han antagligen hade slagit in hennes skalle eller slagit ut hennes tänder? Brutit hennes hand? Jag skulle vilja se dem nu, när hon själv medger att hon inte ens hade en blåmärke?

Och om du missade det, så hänvisade jag till den allmänna önskan från många att det förhoppningsvis fanns kameror där. Det fanns inga detaljer i pressen. Om det fanns en kamera, vilket är fullt möjligt på Strawberry Hotel i Stockholm, och det verkligen skulle ha filmats, så var det troligen i korridoren. Jag vet inte vilka hotell du brukar bo på som har kameror på rummen... Och om det verkligen fanns en video, kan man anta att hon överdrev, annars skulle undersökningen inte ha lagts ner.

När det gäller hela historien kring hennes anklagelser är Måns för närvarande den mer trovärdiga. Han har ju själv erkänt att han har tagit droger och att det har förekommit otrohet. Jag tycker det är närliggande att hans uttalande här också motsvarar sanningen: "Jag har aldrig krökt ett hår på deras huvuden eller hotat eller slagit vare sig barnen eller min hustru. Det är sanningen."
Citera
2025-08-12, 17:01
Citat:
Ja vad han kan njuta av sitt pissbeteende, han har så bra anseende nu efter den offentliga rättegången i våras.
Det finns väl både artister och skådisar som har betett sig värre än Måns utan att ha fått sina karriärer förstörda. Han är snart på fötter igen.
Citera
2025-08-12, 17:31
Medlem
Citat:
Du har inte ett enda bevis. Tomma kastruller skramlar mest. O s k y l d i g a b s o l u t. Ni är få Ciarafans. Sunt tänkande......?...............

Hoppas Måns anmäler henne för förtal.
Eftersom hans handlande hittills har varit mer känslostyrt än smart, så skulle det inte förvåna mig om han går vidare. Tyvärr förstår han inte att en anmälan bara skulle cementera den negativa bilden av honom själv som redan framkommit i domstolsförhandlingen. Han skulle framstå som än mer hämndlysten, inflexibel och självcentrerad, och det skulle inte se bra ut…
Citera
2025-08-12, 18:17
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Naturligtvis dags för hårtest av MZ för att få slut på all bullshit. Fyfan vad han skulle få äta upp allt han påstått. På med solbrillorna, ba.

Mums skulle aldrig ta ett hårtest...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in