Citat:
Ursprungligen postat av
BigCahuna
Hej,
Ny i tråden. Har läst några sidor bakåt men skulle behöva lite hjälp. De flesta av er här verkar vara invanda rökare och ha grym koll på allting.
Jag har rökat gräs i perioder av livet, även provat hasch. Men det var längesedan. Jag är inte ute efter att bli totalt bäng, utan jag skulle vilja uppleva vad man kan kalla ”salongsberusning” eller lite till. Uppleva en chill dag eller kväll ni vet.
Jag antar att jag skulle vilja att någon vänlig själ här förklarar för mig vad jag ska köpa och vart, samt hur jag ska hantera grejerna. På vilken sida ska jag handla, vad är bäst att inhandla (inte frågan om någon större mängd för flertalet tusen kronor) och hur jag behandlar det innan det ska rökas. Jag är totalt novis vad gäller THC-A.
En komplett nybörjarkurs skulle man kanske kunna kalla det! Om jag får önska skulle jag gärna se att man kan typ rulla en joint med tobak. Skulle det vara möjligt?
Med risk för att dumförklara mig själv så postar jag detta inlägg med förhoppning om att någon känner sig hjälpsam.
Kärlek till er alla❤️
Köp lite THC-A gräs till att börja med då och testa, så kan du se om det är nåt för dig. Det gjorde jag när jag prövade THC-A första gången. Köpte typ 2 gram från ST och blev riktigt skön och då hade jag haft ett långt uppehåll så det var extra trevligt. Nu är man inrökt dock. Men köp inte från ST för det är kraftiga överpriser där. Du får samma produkter från andra sidor till mycket bättre pris.
Kan personligen rekommendera Himood, har handlat där flera gånger både isolat och hasch och är 10/10 nöjd med allt. Inte testat deras gräs men funkar nog kanon det med. Om du registrerar dig på sidan och deras nyhetsbrev så får du 50 kr eller 10% (kommer ej ihåg vilket) på första beställningen.
Kan även rekommendera dig om du beställer därifrån att alltid logga in på sidan när du ska beställa för annars kommer du behöva skicka in bekräftelse på din ålder i form av bild på leg/pass med ditt namn samt födelsedatum. Råkade göra det en gång med en annan mail. Men ingen stor grej, bara bra och visar att det är ett seriöst företag. Och ta alltid Postnord varubrev så kommer det direkt i lådan.
Här har du också Nätshopstråden för THC-A
(FB) Nätshoppar för lagliga cannabinoider
Lycka till!
Edit: Glömde svara på några saker för jag är så satans stenad just nu. Angående förvaringen så om köper brunt eller grönt kan du ha det i påsen du får varorna i bara. Sen är det väl bara att rulla ditt THC-A gräs eller hasch som du behagar.
Kört hårt nu!