Citat:
Ursprungligen postat av
janer2k
Lamouse är värsta skräpet och jag avråder alla här att röka den skiten. Tänkte vi pratade mest om buds eftersom det säljs mest som thca, fanns några såna sorter men är alldeles för skeptiskt. Det finns bra grejer bra gatan, verkar många i den tråden som bara tror att det lamouse och skräp ute just nu men man har ju tillgång till äkta farm drysifts och frozen, sen static ibland för en verklig fin kväll, men skiten kostar ändå 600kr inrikes. Sen finns inga statics eller frozen på gatan men det går att fixa ihop frf en fin potent drysift som alla kallar för "static"
Jag som i regel befinner mig 100 mil från den här gatan där man kan köpa static och frozen, som historiskt handlade på arch tills dom stora postbeslagen började.
Gick över mer eller mindre till THCA och främst färdiga buds för drygt 1 år sedan nu.
Vill nog hävda att i 9/10 av fallen så är THCA budsen potentare än det gröna jag beställde från arch, i regel betalar jag också mindre för THCA budsen än jag betalade för motsvarande på Arch.
Iomed att det är potentare är också åtgången mycket mindre totalt sett på THCA budsen, Alltså är jag mer bäng för en mindre peng numera.
Jag har även i skrivandes stund inhemskt odlat weed av person jag känner, och även det är klart sämre än THCA budsen från kushy som jag också har hemma för stunden, men visst finns det något "mer" i den riktiga cannabisen, en snudda mer feelgood i ruset överlag gentemot CBD budsen med tillsatt isolat.
Skulle jag där jag befinner mig i landet just nu istället gå till gatan och köpa static och frozen skulle jag tvingas betala hutlösa summor, och det jag får är i 9/10 fallen garanterat någon jätte ohälsosam cannabinoid.
Nej, alla som röker cannabis i detta landet beblandar sig inte så djupt med dem som för dagen styr och ställer cannabismarknaden i sverige tyvärr, så även om du i din bubbla tror att alla är kompis med folk från förorterna så måste jag tyvärr meddela att verkligheten är annorlunda.