2025-08-30, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
Klart maken hennes e tokkär. Finns väll en anledning att dom e ihop. Tror inte maken heller bryr sig om att hon har barn ihop med en annan man

@nders har ju också barn från tidigare äktenskap. Alla fem barnen är skrivna hos A och C på djursholmsadressen
Citera
2025-08-30, 21:11
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det är en investering att köpa fastigheter.
Oavsett om de hyr ut eller inte så är det ett relativt bra sätt att förvalta sina pengar, man har visserligen låg likviditet och förvaltningsbörda men å andra sidan fastigheter som tenderar öka i värde och tappar inte värde pga inflation som pengar, man kan även använda fastigheter som säkerhet och belåna på dom. Plus att man har tillgång till flera olika hus att bo i.
Ni pladdrar som de oinsatta ni är.
Haha!
Det är precis så hon har pladdrat, när hon låtit sig intervjuas i pressen
Jag säger inte att dom (än så länge) förlorat pengar på hennes hipphoppande.
Men det finns nog mer kostnadseffektiva (och diskreta) sätt att tjäna pengar på fastigheter än att köpa hus, låta skräddarsy dom efter eget tycke och smak, för att sedan flytta vidare
Citera
2025-08-30, 22:51
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
@nders har ju också barn från tidigare äktenskap. Alla fem barnen är skrivna hos A och C på djursholmsadressen

Men dom bor, och går i skola, i Spanien.

Citat:
Jag älskar Sverige av hela mitt hjärta. Alla lov och sommaren tillbringar vi i Sverige, utom i början då vi får lite sol här med släkt och vänner.
Citat:
I dag talar de yngsta sönerna Adrian och Alvin flytande spanska. De går i brittiska skolan, medan de äldsta, Angelo och Alessio, går på business school i Marbella.
https://amelia.expressen.se/perrelli...tjanar-pengar/
Citera
2025-09-05, 09:47
Medlem
DeadwoodDicks avatar
Finns det nån som har nåt gott att säga om henne, eller som tycker att hon vinner nåt på att ställa upp i en massa enerverande nyhetsutvik när man slår upp tidningen för annat.

Fascinerande att hon - hur hon än poserar och pladdrar - aldrig kommer ur sitt white trash skinn. Är det hon som ringer media och tjatar på att få komma med, eller finns suget från läsarna?

Hennes tjänsteinkomst 2024 är en miljon in och tre miljoner back på kapitalsidan. För mannen fyra miljoner in på tjänst och 193 miljoner in på kapitalsidan.

Sen förstår jag inte alla husen. Har man ett hus för säg 25 miljoner och får in 900 000 om året hade det ju varit bättre ha samma pengar i vilken aktie som helst istället för att hålla på och mecka med det på distans.

Det är ju där det smaklösa kommer in. Snubbe som blivit tokrik på nån banal sak, nån som varit kändis limmar, och tillsammans eldar de pengar, för det sovande folket i stugorna att kräkas åt.
Citera
2025-09-05, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeadwoodDick
Finns det nån som har nåt gott att säga om henne, eller som tycker att hon vinner nåt på att ställa upp i en massa enerverande nyhetsutvik när man slår upp tidningen för annat.

Fascinerande att hon - hur hon än poserar och pladdrar - aldrig kommer ur sitt white trash skinn. Är det hon som ringer media och tjatar på att få komma med, eller finns suget från läsarna?

Hennes tjänsteinkomst 2024 är en miljon in och tre miljoner back på kapitalsidan. För mannen fyra miljoner in på tjänst och 193 miljoner in på kapitalsidan.

Sen förstår jag inte alla husen. Har man ett hus för säg 25 miljoner och får in 900 000 om året hade det ju varit bättre ha samma pengar i vilken aktie som helst istället för att hålla på och mecka med det på distans.

Det är ju där det smaklösa kommer in. Snubbe som blivit tokrik på nån banal sak, nån som varit kändis limmar, och tillsammans eldar de pengar, för det sovande folket i stugorna att kräkas åt.
Fastigheter är ett mycket bra sätt att investera i om man har förutsättningarna.
Förövrigt var det han som limmade på henne. Det har de själva berättat om i skvallerblaskor.
Citat:
Vad gäller parets första möte har Charlotte Perrelli tidigare öppnat upp i dokumentären Charlotte Perrelli: Flickan från Småland där hon gör klar att det var Anders Jensen som tog kontakt med henne på Facebook.

– Anders skrev till mig fast vi inte kände varandra och inte hade träffats. Så frågade han lite försynt om vi inte skulle ses. Han tyckte vi verkade ha mycket gemensamt, men min första tanke var ”skulle inte tro det”, säger hon i dokumentären.
Slut citat.
https://www.femina.se/i-rampljuset/c...ce=chatgpt.com
Citera
2025-09-29, 20:56
Medlem
Charlotte Perrellis ånger – säljer huset i Falsterbo efter ett år
Publicerad 29 sep 2025 kl 20.31
Hej då Falsterbo-Skanör!

Charlotte Perrelli och Anders Jensen har ångrat sig.

Nu säljer de sitt lyxhus – med en miljonsänkning.

”Vi tänkte om”, skriver Perrelli i ett meddelande.

https://www.expressen.se/noje/charlo...efter-ett-ar-/
Citera
2025-10-10, 12:17
Charlotte (Pirelli) Perrelli

Nu har hon skickat in en låt till spanska Melodifestivalen och vill slå Sverige.
https://www.expressen.se/noje/charlo...odifestivalen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in