2022-02-02, 18:37
Medlem
picapicans avatar
Att sitta i stolen på Secret song och flänga runt mellan tre hus, är knappast att arbeta hårt. Skulle inte förvåna mig om hon dyker upp som mellanakt på Mello igen. Det är hennes kall i livet.
Citera
2022-02-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hur vet du att de är osams och vad handlar det om?

Pernilla lade sig i bråket mellan Charlotte och Nicola. Hon skrev ett LÅNGT sms till Charlotte som gick ut på att Charlotte skulle lägga ned sin bitterhet mot Nicola och gå vidare. Pernilla ville att Charlotte skulle låta Nicola träffa killarna. Sedan dess tål inte Charlotte Pernilla mer. Så enkelt är det
Citera
2022-02-08, 21:52
Medlem
Det här med att pojkarna inte får/träffar sin pappa är ju jättekonstigt, hur kommer hon undan med det? I en rättsal skulle en sådan mamma inte tolereras, hon skulle kunna fråntas vårdnaden bara på grund av det, men har inte Nicola stridigt för sin sak undrar man. Mördare och allestädes kriminella får ju träffa sina barn, men inte N -för att han har varit otrogen?
Citera
2022-02-08, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgranslisa
Det här med att pojkarna inte får/träffar sin pappa är ju jättekonstigt, hur kommer hon undan med det? I en rättsal skulle en sådan mamma inte tolereras, hon skulle kunna fråntas vårdnaden bara på grund av det, men har inte Nicola stridigt för sin sak undrar man. Mördare och allestädes kriminella får ju träffa sina barn, men inte N -för att han har varit otrogen?
Återigen får vi upprepa det som tagits upp i tråden otaliga gånger - pojkarna är så stora så de får bestämma själva om de vill träffa sin urusla pappa eller inte. De har fattat sitt beslut.
Citera
2022-02-09, 00:05
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julgranslisa

Pojkarna fyller 16 o 17 år i år jag gissar att dom bestämmer själva över om dom vill träffa sin far eller inte. Det är alltid så självklart att skylla på en förälder. Vet vi ens om Nicola ansträngde sig något för att få en bra relation till sina barn?
Citera
2022-02-09, 00:58
Medlem
picapicans avatar
Vad är det för något hemligt hon ska medverka i som kommer sändas "i tv nära dig" om två veckor (enligt hennes blogg)? ICA-reklam eller något trams till Mello?

Hur kan denna bäst före-artist få så mycket utrymme överallt?
Citera
2022-02-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad är det för något hemligt hon ska medverka i som kommer sändas "i tv nära dig" om två veckor (enligt hennes blogg)? ICA-reklam eller något trams till Mello?

Hur kan denna bäst före-artist få så mycket utrymme överallt?
Ser ut som en gips katt otroligt sminkad för att känna sig ung . Men tur för henne att få en pengatorsk som vill ha henne . Jag skulle inte vara stolt iallafall.
Citera
2022-02-11, 17:33
Medlem
Larasofts avatar
Jag läste i DN att maken har en årslön på 18 msek. Därtill kommer väl bonus och optioner. Perrelli hittade verkligen guld när han bjöd ut henne.
Citera
2022-02-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Jag läste i DN att maken har en årslön på 18 msek. Därtill kommer väl bonus och optioner. Perrelli hittade verkligen guld när han bjöd ut henne.

Det är naivt att tro att han "bara" skrev ett mail till henne och att de först bara hade kontakt på det sättet. Charlotte kollade naturligtvis upp vem han var och vad han "gick för". Aldrig att hon hade fortsatt kontakten med en vanlig kille typ svetsare, eller säljare på lägre nivå. Anders var tidigare gift med Susanne Sjögren på TV4-sporten. Kan man säga att hon gick misste om hans "lyft"?
Citera
2022-02-11, 20:00
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Det är naivt att tro att han "bara" skrev ett mail till henne och att de först bara hade kontakt på det sättet. Charlotte kollade naturligtvis upp vem han var och vad han "gick för". Aldrig att hon hade fortsatt kontakten med en vanlig kille typ svetsare, eller säljare på lägre nivå. Anders var tidigare gift med Susanne Sjögren på TV4-sporten. Kan man säga att hon gick misste om hans "lyft"?

Självklart kollade hon upp honom, jag har för mig att hon skrivit att hon blev gravid efter bara några månader men det blev missfall. Så hon jobbade nog hårt på relationen.
Citera
2022-02-12, 01:04
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft

Hon har berättat att han raggade upp henne på Facebook eller Instagram. Kändisar brukar väl inte nappa så lätt på sånt och de lär ju få drösvis med meddelanden och förslag. Lite märkligt kan tyckas. Skulle vara kul att veta vad han skrev som fångade hennes uppmärksamhet.
Citera
2022-02-12, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon har berättat att han raggade upp henne på Facebook eller Instagram. Kändisar brukar väl inte nappa så lätt på sånt och de lär ju få drösvis med meddelanden och förslag. Lite märkligt kan tyckas. Skulle vara kul att veta vad han skrev som fångade hennes uppmärksamhet.

Charlotte berätta det i stjärnorna på slottet. Han hade ordnat en julfest på företaget där hon uppträdde. Dagen efter hade Anders skickat ett Mail och tackade för hennes medverkan. Då passade han även på att bjuda ut henne. Charlotte tackade nej men de hade fortsatt med att ha kontakt och efter lite övertalning så blev det en middag. Sedan har det bara rullat på 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in