Citat:
Ursprungligen postat av
Joponen
Funkar även med rektal administration! Biotillgänglighet vågar jag ej uttala mig om men efter erfarenhet är det nog likvärdigt eller mer än oralt.
100-200mg rektalt är en jävla nice warm fuzzy feeling efter 10 min..sitter man här å "torrknarkar" haha!
Men abstinens av denna är rätt otrevlig då den tydligen går på både dopaminet o seretoninet. Avråds om man inte har tyngre missbruk, då kan denna användas ihop med IC-26 för att trappa ner
Mvh
Aldrig provat rekalt men good for you i guess

, inte helt hundra på biotillgängligheten heller och vilken ROA som är bäst, men det stämmer att toleransen ökar väldigt fort på denna substans & har också hört att abstinensen inte är särskilt rolig. Jag hade dock kollat in SR17018 istället för att trappa ut tunga Opiatberoenden. Läst mycket gott om den, särskilt från användare som själva kommit ur supertunga missbruk då den typ ska ta bort din tolerans samtidigt som du slipper all abstinens. Låter nästan för bra för att vara sant right, och reserverar mig för att jag kan ha fel då jag inte testat den själv men kolla in Reddits subforum för RC Opiater och se hur många tunga Nitazen-torskar som beskriver det som "Miracle drug" etc som äntligen hjälpte dem bli kvitt sina megapotenta nitazen-beroenden och avgör själv