Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-11, 19:28
  #1
Medlem
Verkar intressant.

O-DSMT .HCL
Synonyms: O-Desmethyltramadol
Formal Name : 3-(2-((dimethylamino)methyl)-1-hydroxycyclohexyl)phenol
]Chemical Formula: C15H23NO2
CAS number: 80456-81-1
Exact Mass: 249.34
Molecular Weight: 249.34


O-Desmethyltramadol (O-DSMT) is an opioid analgesic and an active metabolite ,It has little to no history of human usage but is easily accessible through the use of certain online research chemical vendors. In comparison to tramadol, O-DSMT lacks any stimulation and feels considerably closer to that of a traditional opiate. It is also stronger in terms of its potency and has a significantly shorter duration.
Legal status in US: Not explicitly controlled at Federal level, though this chemical may be deemed a controlled substance analogue of cat under the Federal Analog Act under certain circumstances. Legality under state law will vary depending on the specific legislation enacted in each US state.
This product is intended for research and forensic applications.
Citera
2018-03-11, 19:37
  #2
Medlem
Denna är väl klassad i Sverige redan?
Citera
2018-03-11, 20:24
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Denna är väl klassad i Sverige redan?


Vet ej fick fått bilden att den är ny. Hoppas jag för då går den att köpa från Kina.
Citera
2018-03-11, 23:02
  #4
Medlem
Den här blev klassad för länge sen.
Krypton innehöll odt

Sjukt nice var den dock
Citera
2018-03-11, 23:29
  #5
Medlem
Vad tråkigt! Finns iaf på LSRC. Dom säljer även andra opiater men jag håller inte stenkoll på klassningarna tyvärr men det vore bra om fler kunde ta sig en titt på deras utbud och posta trådar på fb om dom har lagliga produkter.
Citera
2018-03-13, 18:15
  #6
Avstängd
Brukar köpa detta och lösa upp i aceton, och blanda ut med Läkemalva.
Blir riktigt fint moffe-te på detta sätt. Nästan exakt som poppy-te.

Tack för mig
Citera
2018-03-16, 18:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Brukar köpa detta och lösa upp i aceton, och blanda ut med Läkemalva.
Blir riktigt fint moffe-te på detta sätt. Nästan exakt som poppy-te.

Tack för mig

Känns ruset exakt som gamla hederliga Krypton som fanns förr? Fan vad jag skulle vilja få tag i det igen nångång. Det var min första opioid. Och den jag fått bäst rus av. Men kan bero på att det var min första också, jag vet inte. Men testade även andra under samma tid, och kryptonet var ändå den jag gillade mest.

Tramadol ger mig ingenting alls. Och är helt annorlunda mot o-dt. Får bara biverkningar av tram.

mvh
EUO
Citera
2018-03-22, 13:20
  #8
Medlem
GlennGBGs avatar
Åh, vad jag saknar O-DT och Krypton! Fantastiskt härlig värme som strömmade genom kroppen efter intag, väldigt olikt något man har tillgång till idag..
Citera
2018-03-25, 03:07
  #9
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Den här minns jag med både glädje och värme. Den här såldes under namnet Krypton och det var den första opisarna som jag testade på. Och även den första nätdrogen som jag testade. O-Desmethyltramadol är bättre än vad vanlig tramadol är.
Citera
2018-03-30, 07:27
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Åh, vad jag saknar O-DT och Krypton! Fantastiskt härlig värme som strömmade genom kroppen efter intag, väldigt olikt något man har tillgång till idag..

Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Den här minns jag med både glädje och värme. Den här såldes under namnet Krypton och det var den första opisarna som jag testade på. Och även den första nätdrogen som jag testade. O-Desmethyltramadol är bättre än vad vanlig tramadol är.

Precis! Den där jävla värmen alltså. Shit vilka minnen. Ja, jag gick över på sub efter att kryptonet försvann. Inte för att den gav något rus direkt, utan för att hålla mig frisk. Blev några år på subben. Sen var jag ren i typ fyra år, och nu är jag tillbaka på subben igen. Och jävlar vad subben gav skön effekt utan tolerans, och på låga doser (0,25mg räckte när man varit utan den några år). Men inte ens då var det i närheten av den där värmen och välmåendet man fick på krypton.

Japp, den var första opioiden för min del. Hade mest rökt innan dess. Drack en del också. Men drog ner på allt sånt när jag hittade kryptonet. Vad jag minns så gick det även att blanda sub och o-dt utan problem. Jag kunde iaf gå från sub till krypton, och tvärtom utan någon krock.

Har testat många opioider efter det, men ingen har gett mig samma sköna känsla. Visst mår man väldigt fint på oxy, metadon, morfin och heroin. Men det var något speciellt med kryptonet.

Förstår inte varför ingen sätter igång och tillverkar detta igen för? Efterfrågan måste ju finnas. Och inte alls lika farlig som alla dessa fentanylanaloger.

mvh
EUO
Citera
2018-04-04, 10:35
  #11
Medlem
UndeadNinjas avatar
Ja krypton var fint. Kommer dock ihåg att efter det blivit känt att krypton innehöll odsmt (det troddes först bara innehålla kratom och koffein) så var det faktiskt några som beställde odsmt för att få den sköna effekten som från krypton. Har för mig dock att det blev en besvikelse så kanske var det mixen med kratom och koffein som gjorde ruset.

Ämnet upptäckes i krypton efter flera dödsfall och ja det är narkotikaklassat.
Citera
2018-04-04, 14:12
  #12
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EUO
Precis! Den där jävla värmen alltså. Shit vilka minnen. Ja, jag gick över på sub efter att kryptonet försvann. Inte för att den gav något rus direkt, utan för att hålla mig frisk. Blev några år på subben. Sen var jag ren i typ fyra år, och nu är jag tillbaka på subben igen. Och jävlar vad subben gav skön effekt utan tolerans, och på låga doser (0,25mg räckte när man varit utan den några år). Men inte ens då var det i närheten av den där värmen och välmåendet man fick på krypton.


Ja, jag håller med. Bara morfin och riktigt fint heroin har gett mig motsvarande skjuts. Sub ger mig ingenting, tram är löjligt i jämförelse. Just värmen som sköljde över en var något speciellt.
Med facit i hand och med dagens erfarenheter och tolerans så; hade jag testat krypton idag hade jag säkert inte varit så imponerad, men nu har jag ju hunnit använda alla opi´s på marknaden sedan dess och blivit en smula blasé..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback