Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-19, 11:44
  #13
Medlem
raven101s avatar
Hur är doseringen på denna? Erfarenheter?
Citera
2018-09-19, 12:19
  #14
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Hur är doseringen på denna? Erfarenheter?
2-4 ggr starkare än modersubstansen tramadol enligt en snabb googling
Citera
2018-09-19, 12:21
  #15
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
2-4 ggr starkare än modersubstansen tramadol enligt en snabb googling

Tack! Tramadol fungerar ej på mig så tänkte ge detta en chans.
Citera
2024-02-14, 17:52
  #16
Medlem
Fick mitt O-DSMT idag och var hyffsad men minns tiderna med krypton som var helt sjukt bra men på enbart O-DSMT 100mg blev man väldigt avslappnade och social och fick energi.
Kanske om man blandar 70-80mg med 3-4mg kratom det blir mera som krypton sen hälsa en kopp kaffe för var ju även koffein i krypton.

Fast tagit mycket kratom ett tag så kan bero man fått tolerans kanske så tänker trappa ner kratom nu under 1 tag och sen se men nice blev man. Näsan kliar som fan plus denna är så mycket bättre än vanliga tramadol som jag inte får typ någon effekt av på ens 400mg.
Fast krypton var ju oxå ett extrakt av kratom så kan hända det var det som gjorde det så jävla bra.
1 kryddmått var allt som behövs minns jag i varmt vatten sen jävlar. Tog ibland 1g och det blev för mycket och kliade över hela kroppen.
Det var fan bättre än dom flesta andra opioiderna som fanns.
Citera
2024-02-15, 20:23
  #17
Medlem
Nej det blev inte närheten av hur krypton var.
Synd men ska köpa 30st tapentadol och testa dom verkar grymma.
Testa 1 tapenta och 100mg desmethyltramadol det borde få fart på det 😄

Fast visst det funkade och hade jag inte tagit kratom så mycket på sistone hade det nog blivit fetare.
Jaja vad är en bal på slottet 🤷🥂
Citera
2024-02-15, 20:47
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Nej det blev inte närheten av hur krypton var.
Synd men ska köpa 30st tapentadol och testa dom verkar grymma.
Testa 1 tapenta och 100mg desmethyltramadol det borde få fart på det 😄

Fast visst det funkade och hade jag inte tagit kratom så mycket på sistone hade det nog blivit fetare.
Jaja vad är en bal på slottet 🤷🥂

Dom gör en skön men kan ge rätt obehagliga vanföreställningar. För mig som aldrig får det var de rätt obehagligt och förstörde tjusningen. Att höra röster samtidigt som man är klar i skallen är jävligt märkligt. Skönt rus för pengarna tho
Citera
2024-02-16, 01:01
  #19
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Fick mitt O-DSMT idag och var hyffsad men minns tiderna med krypton som var helt sjukt bra men på enbart O-DSMT 100mg blev man väldigt avslappnade och social och fick energi.
Kanske om man blandar 70-80mg med 3-4mg kratom det blir mera som krypton sen hälsa en kopp kaffe för var ju även koffein i krypton.

Fast tagit mycket kratom ett tag så kan bero man fått tolerans kanske så tänker trappa ner kratom nu under 1 tag och sen se men nice blev man. Näsan kliar som fan plus denna är så mycket bättre än vanliga tramadol som jag inte får typ någon effekt av på ens 400mg.
Fast krypton var ju oxå ett extrakt av kratom så kan hända det var det som gjorde det så jävla bra.
1 kryddmått var allt som behövs minns jag i varmt vatten sen jävlar. Tog ibland 1g och det blev för mycket och kliade över hela kroppen.
Det var fan bättre än dom flesta andra opioiderna som fanns.

Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Nej det blev inte närheten av hur krypton var.
Synd men ska köpa 30st tapentadol och testa dom verkar grymma.
Testa 1 tapenta och 100mg desmethyltramadol det borde få fart på det 😄

Fast visst det funkade och hade jag inte tagit kratom så mycket på sistone hade det nog blivit fetare.
Jaja vad är en bal på slottet 🤷🥂

Tyvärr kommer du inte uppleva DEN känslan igen, är ledsen. 🤷🏼‍♂️ det är exakt det här fenomenet som beskrivits 1000 gånger, när man jagar känslan man fick av den där första fixen. Ska du ha tillbaks den känslan som du romantiserar om så är enda sättet tyvärr att växla upp. Gå på de starkare opioiderna, kanske IV osv. Vilket aldrig är en bra väg att gå och en resa jag vet att du gärna slipper.
Desto snabbare du kan komma till insikt om att det är hopplöst, desto bättre 🙏🏼🙂
Citera
2024-02-16, 09:57
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Tyvärr kommer du inte uppleva DEN känslan igen, är ledsen. 🤷🏼‍♂️ det är exakt det här fenomenet som beskrivits 1000 gånger, när man jagar känslan man fick av den där första fixen. Ska du ha tillbaks den känslan som du romantiserar om så är enda sättet tyvärr att växla upp. Gå på de starkare opioiderna, kanske IV osv. Vilket aldrig är en bra väg att gå och en resa jag vet att du gärna slipper.
Desto snabbare du kan komma till insikt om att det är hopplöst, desto bättre 🙏🏼🙂

Det är inte känslan jag jagar det är det ruset det gav. Fattar jag väll att man inte uppnår igen Det var så jävla underbart och använde det säkert minst 1år om inte ännu mera och den känslan fick man varje gång.
Uppnådde något liknande men så var det ju även blandat med en starkare kratom extrakt tror det var 25-30 X.
Det var så perfekt blandat.
Jag tog nu 80mg med 4g kratom och blir liknande men inte exakt som krypton var.

Får Metonitazepyne snart och det är fucking Insane underbart men där måste man ha respekt dock ✌️
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback