2025-08-26, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Du skriver att han golat och du har fått frågan om vem han golat från fler än mig!
Svara istället på frågan du för allt annat du skriver saknas intresse från fler än bara mig kan jag lova dig
Men shit, är du utvecklingsstörd på riktigt? Ok, svara DU istället då! Varför är inte Joakim med i Comanches längre? Är det för att han inte golat?
Citera
2025-08-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enadio
Men shit, är du utvecklingsstörd på riktigt? Ok, svara DU istället då! Varför är inte Joakim med i Comanches längre? Är det för att han inte golat?

Nej jag har inte en intellektuell funktionsnedsättning
Varför Jocke inte är med där längre vet inte jag, men jag skulle gissa på att all publicitet och allt som hänt runt honom inte sett bra ut för en ny etablerad klubb när han själv sitter som målsägare i en rättegång och samtidigt häktad som gärningsman i ett annat mål.
Personligen hade jag inte velat ha den uppmärksamheten riktad mot min klubb
Sen vet jag inte vart du drar gränsen för en golning i detta fallet
Jag ser det som en golning om ett brottsoffer eller vittne berättar om vad som hänt
För mig är golning när man själv medverkar till brottet men berättar vad andra gjort för att få lindrigare eller inget straff själv.
En informatör är någon som ger polisen information om andra kriminella i utbyte av pengar eller tjänster men det borde du väl redan veta
Men en annan fråga som när du inte vill svara på vem han golat?
Blev någon av er kallad till förhör angående utpressningen och hoten mot Erik?
Citera
2025-08-26, 00:47
Medlem
Citat:
Nej jag har inte en intellektuell funktionsnedsättning
Varför Jocke inte är med där längre vet inte jag, men jag skulle gissa på att all publicitet och allt som hänt runt honom inte sett bra ut för en ny etablerad klubb när han själv sitter som målsägare i en rättegång och samtidigt häktad som gärningsman i ett annat mål.
Personligen hade jag inte velat ha den uppmärksamheten riktad mot min klubb
Sen vet jag inte vart du drar gränsen för en golning i detta fallet
Jag ser det som en golning om ett brottsoffer eller vittne berättar om vad som hänt
För mig är golning när man själv medverkar till brottet men berättar vad andra gjort för att få lindrigare eller inget straff själv.
En informatör är någon som ger polisen information om andra kriminella i utbyte av pengar eller tjänster men det borde du väl redan veta
Men en annan fråga som när du inte vill svara på vem han golat?
Blev någon av er kallad till förhör angående utpressningen och hoten mot Erik?

Jag ser det INTE som en golning om ett brottsoffer eller vittne berättar vad som hänt skulle det stå
Citera
2025-08-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ja, alla konton förutom ”Penisen” som kämpar på. Från att hävda att det inte är Joakim på bilderna i början av CMC karriären till att försvara honom i CMC när han golar allt och alla till att slutligen göra ett förnedrande inlägg om en CMC medlem.
Penisen borde få diplom för århundradets kappvändare!
Och ändå har du sagt att jag är Jocke 🤣🤣🤣
Citera
2025-08-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Och ändå har du sagt att jag är Jocke 🤣🤣🤣
Kul! Verkligen skitroligt! Förutom att jag aldrig skrivit att du skulle vara Joakim då! Du får gärna citera inlägget där jag skriver att du skulle vara J! Eftersom du aldrig kommer hitta det kan du väl gå och lägga dig igen! Eller laga mat åt din kung!
Citera
2025-08-26, 23:31
Medlem
Citat:
Jag ser det INTE som en golning om ett brottsoffer eller vittne berättar vad som hänt skulle det stå
Resten av 1% världen ser det annorlunda än dig och det är ju trots allt det vi diskuterar och inte din personliga åsikt som hela världen ändå skiter i!
Citera
2025-08-26, 23:45
Medlem
Citat:
Resten av 1% världen ser det annorlunda än dig och det är ju trots allt det vi diskuterar och inte din personliga åsikt som hela världen ändå skiter i!

Du har fått två frågor men klarar inte av att svara på någon av dem
Dessutom en fråga har du fått mer än en gång
Allt du skriver är din åsikt och du kommer knappaste med fakta och är helt ointressant för oss övriga i världen
Men jag gissar det inte varit förhör?
Än!
Citera
2025-08-27, 10:10
Medlem
Citat:
Världen bryr sej inte mer om dina åsikter, bara så du vet
Citera
2025-08-27, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Världen bryr sej inte mer om dina åsikter, bara så du vet
Hehehe, var det svaret på frågan jag ställde eller? 🤭
Citera
2025-08-27, 12:33
Medlem
Citat:
Du har fått två frågor men klarar inte av att svara på någon av dem
Dessutom en fråga har du fått mer än en gång
Allt du skriver är din åsikt och du kommer knappaste med fakta och är helt ointressant för oss övriga i världen
Men jag gissar det inte varit förhör?
Än!
Vad för förhör babblar du om? Jag har sagt att han golat, ja! Vad är det jag ska svara på mer? Han har golat om medlemmar i HA, om HA som organisation, om NB mfl. Till och med poliserna skriver i PM i FUP om hur han svarar nekande men nickar jakande när dom ställer frågor. Vad mer är det jag ska svara på? VAD???
Citera
2025-08-27, 12:42
Medlem
Citat:
Hehehe, var det svaret på frågan jag ställde eller? 🤭

Blablabla det enda du gör är att svarar med frågor och slänger ur dig dynga.
Gå och lägg dig eller hjälp din idol med att tejpa kukar och sluta förstör tråden med dina personliga agg mot Jocke
Citera
2025-08-27, 13:47
Medlem
Citat:
Vad för förhör babblar du om? Jag har sagt att han golat, ja! Vad är det jag ska svara på mer? Han har golat om medlemmar i HA, om HA som organisation, om NB mfl. Till och med poliserna skriver i PM i FUP om hur han svarar nekande men nickar jakande när dom ställer frågor. Vad mer är det jag ska svara på? VAD???

Vad tycker du om Krister, Roddys och Andreas del i allt?
De var dessa missfoster som drog igång allt som ledde till att linus åkte ut från klubben och som senare ledde till mord på honom
De förekommer väldigt flitigt i fupen, pm och även nämns av alla under rättegången

Är alla som förhörts och vittnat golare?

Det var du som frågade vad mer du skulle svara på men blir det för personligt så förstår jag
Du har skrivit tidigare i tråden att du känt Jocke i 35år och allt du skrivit i tråden om honom säger mer om dig än honom efter 35års vänskap
L&R när den är som bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in