2024-01-05, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Han som lurade L dit är ju inte mördaren, smat att han var inte L bästa kompis.
Så du förstår inte att han var inblandad?
De var ju bästisar till den ene fick ett erbjudande om att avancera om de plockade bort horungen:
Har du hört någon säga att de saknar horungen Linus?
Citera
2024-01-05, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringnesconny
Igga mig? Hahahaha, är du 14 år i huvudet eller? Nu fattas det bara att Raggarbajs2022 kommer in här också och WhyNot så är hela släkten samlad! Faan, vad mysigt! 😜 Säg mig, är det fel på dricksvattnet uti Saleby eller är ni på riktigt så här körda i huvudet? 🤪

Vattenfilter kanske skulle köpas in.?
Citera
2024-01-05, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
De var ju bästisar till den ene fick ett erbjudande om att avancera om de plockade bort horungen:

Vad tuff du är o kallar L för horunge hade han levt hade du nog inte vågat säga det till honom öga mot öga din clown
Citera
2024-01-05, 17:23
Medlem
Citat:
Vad menar du med horunge knalla han din tjej för du ser väl fan ut, hon valde väl L framför en ful fet idiot
Citera
2024-01-05, 17:30
Medlem
Citat:
Vad menar du med horunge knalla han din tjej för du ser väl fan ut, hon valde väl L framför en ful fet idiot

L satte väl på Strippan Angela när han fortfarande va tillsammans med J@nna?

Stämmer det att L är papp till hennes dotter?
Citera
2024-01-05, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Vad tuff du är o kallar L för horunge hade han levt hade du nog inte vågat säga det till honom öga mot öga din clown
Sådant snack är ju för fan 99% av innehållet på Flashback. Du håller till en del på forumet, har jag märkt. Ändå blir du förvånad, chockad, rent panikslagen när någon snackar som alla andra här på forumet. Vad är det som gör det här så jävla unikt.

Citat:
Sakligt korrekt men ändå löjligt påhopp.

Citat:
Men du det som de hittade fann ju dem hos La an, så vad har det med J att göra. Ni vet ju ingenting utan bara gissar och nedvärderar andra ,jag undrar om ni är lika tuffa när ni möter dem
Ah, jag förstår. De misstänkta länkarna innan i tråden, går ju till tuffingarnas hemsida. Du ska kalla på dem om nån förolämpar dig här i tråden va?
Citera
2024-01-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litelagomidag

Tror inte att han är det utan det är bara rykten. Hon har väl aldrig avslöjat pappan
Citera
2024-01-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Sådant snack är ju för fan 99% av innehållet på Flashback. Du håller till en del på forumet, har jag märkt. Ändå blir du förvånad, chockad, rent panikslagen när någon snackar som alla andra här på forumet. Vad är det som gör det här så jävla unikt.

Sakligt korrekt men ändå löjligt påhopp.

Ah, jag förstår. De misstänkta länkarna innan i tråden, går ju till tuffingarnas hemsida. Du ska kalla på dem om nån förolämpar dig här i tråden va?
Vem ska jag kalla på ???
Citera
2024-01-05, 19:15
Medlem
Citat:
Vem ska jag kalla på ???
MC-killarna. Lugnt, det var ett skämt.
Citera
2024-01-05, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Litelagomidag

Det där har även jag hört och jag är inte ensam. Hennes dröm var väl o träffa en i HA och aldrig mer behöva förnedra sig och bara leva la dolche vita. Ungefär som hon strippan Gela, Labelle som hon kallar sig som var Bofus lilla västluder i typ 20 år innan hon insåg att han aldrig skulle visa sig med henne offentlig.
Citera
2024-01-05, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Trams. Han var en förlorare i livet och bortglömd , ( out in bad) när han dog. Inget o se upp till. Bara för han fick en väst och fick barn med en strippa betyder inte att han var någon i vi vanligas värld ;-)
Citera
2024-01-05, 20:39
Medlem
Citat:
Trams. Han var en förlorare i livet och bortglömd , ( out in bad) när han dog. Inget o se upp till. Bara för han fick en väst och fick barn med en strippa betyder inte att han var någon i vi vanligas värld ;-)

Spelar ingen roll, du hade ändå aldrig vågat yttra dom orden till honom om han var i livet idag. Vare sig han hade väst eller inte. Jävla pajas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in