Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Hoppas han lever upp till sina egna tidigare uttalanden…
Tucker till truthern Scott Ledger:
“I deal in facts, and you don’t have any.”
It’s one of the things that annoys me about truthers. Get to the point, you know, make your case. Instead, they start indirectly by raising what they think are highly significant questions. Like, What’s the temperature at which steel melts? Has a building ever collapsed in that way?
I’m merely saying a single thing, which is there is no evidence that the U.S. government, its employees, Americans of any kind had anything to do with 9/11 other than responding to it.
Nineteen hijackers did this, al Qaida has taken credit for it, Osama bin Laden has said ‘I did this,’ and we have a pretty clear understanding of where the money came from.
Jag tror inte att det var planerat att att tornen skulle kollapsa. Det var bara en extra lyckträff för kaparna. Samma sak med byggnad 7, det var inte heller planerat att den skull rasa.
Sen tror jag inte Pentagon var ett mål, möjligen ett backup-mål men inte primär-mål. Jag tror det var Vita huset och Capitol Hill som var primär-målen, det hade skadat USA mycket mer än Pentagon.
De var inga fullt utbildade piloter så de kanske inte klarade att navigera och Vita huset och Capitol Hill är svårare att se från luften.
Om jag planerade en sån operation för att skada USA skulle jag välja Vita huset eller Capitol Hill före Pentagon.