2025-08-27, 00:43
Medlem
Moebiuzs avatar
Nu inrikes. 1 Gubbe på väg. Torsdag eller fredag, med lite tur.
Citera
2025-08-27, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moebiuz
Nu inrikes. 1 Gubbe på väg. Torsdag eller fredag, med lite tur.
Hoppas den är nått att ha
Citera
2025-08-27, 09:23
Medlem
Lagt order, recension kommer
Citera
2025-08-27, 10:01
Medlem
Lifestealers avatar
Fattar inte hur folk kan fortsätta handla därifrån efter all kritik dom fått. Olika batchar skickas ut. Vissa får grått pulver andra får vitt andra får blött och så vidare. Verkningslösa substanser ect.. Uteblivna leveranser... Kommer inga ihåg "pv'n" som blev till klister när man rökte eller drog det i näsan, utan effekt. Eller deras 3-mma som var helt verkningsklöst? Är samma med benson dom kränger efter att ha läst i det forat.

Kan dom inte testa sina varor innan försäljning istället för att hitta försökskaniner här på flashback där folk får olika batchar. Man vet ju inte vilken batch man får när man handlar... Känns ju som ett lotteri vad man får, mer eller mindre. Sjukt oseriöst.

Enda som funkat bra av det jag handlat därifrån är deras HXE (ockerpris), men jag hade kanske bara tur den gången. Att skiten funkade alltså. Vem vet.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-08-27 kl. 10:27.
Citera
2025-08-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Fattar inte hur folk kan fortsätta handla därifrån efter all kritik dom fått. Olika batchar skickas ut. Vissa får grått pulver andra får vitt andra får blött och så vidare. Verkningslösa substanser ect.. Uteblivna leveranser... Kommer inga ihåg "pv'n" som blev till klister när man rökte eller drog det i näsan, utan effekt. Eller deras 3-mma som var helt verkningsklöst? Är samma med benson dom kränger efter att ha läst i det forat.

Kan dom inte testa sina varor innan försäljning istället för att hitta försökskaniner här på flashback där folk får olika batchar. Man vet ju inte vilken batch man får när man handlar... Känns ju som ett lotteri vad man får, mer eller mindre. Sjukt oseriöst.

Enda som funkat bra av det jag handlat därifrån är deras HXE (ockerpris), men jag hade kanske bara tur den gången. Att skiten funkade alltså. Vem vet.

Tror denna blir som 2-me-pvp men något starkare då det är fluoro och just denna har jag kollat in länge och tror den blir fet om den nu är den som dom säger..
Citera
2025-08-27, 12:32
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Tror denna blir som 2-me-pvp men något starkare då det är fluoro och just denna har jag kollat in länge och tror den blir fet om den nu är den som dom säger..

Förstår inte om dom tillverkar själva eller om det är import. Oavesett vad så suger kemisten som syntetiserar åt dom, uppenbarligen.
Citera
2025-08-27, 18:26
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Låt dom andra testa bara innan du beställer mannen, väldigt mycket tyder på att dom medvetet scammar för dom skrev ju angående nordiflu att dess effekt skulle vara snarlik diflu så då måste ju dom ha suttit på riktigt om dom nu så självsäkert kan påstå det? Kinalabbet dom köpte in av kanske blivit haffade men JC måste ju ha mat för dagen så då tar han väl vetemjöl och dragerar det med sin pillerpress som han köpt på alibaba
Citera
2025-08-27, 18:51
Medlem
Jo, vi är väl ett par stycken i tråden som tar en för laget o har beställt. Chansning, absolut, det visar sig. Fick bekräftelse idag, går d iväg imorn så blir d review på fredag.
Citera
2025-08-28, 13:51
Medlem
Någon som fått det skickat?
Citera
2025-08-28, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Någon som fått det skickat?
Inte ett ljud sen igår.... Dom har ju för vana att vänta med utskicken till fredagar, av nån kundmisshandlande anledning. Blir väl till att vänta över helgen som vanligt.
Citera
2025-08-28, 16:17
Medlem
Moebiuzs avatar
Blir en kort recension imorgon. 😁
Citera
2025-08-28, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znakey777
Inte ett ljud sen igår.... Dom har ju för vana att vänta med utskicken till fredagar, av nån kundmisshandlande anledning. Blir väl till att vänta över helgen som vanligt.
Usch då.. Väldigt segt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in