2026-05-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ranagard
Lycka till!

Du med tihi
Citera
2026-05-20, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Du med tihi
Tack!😅
Citera
2026-05-24, 20:41
Medlem
bekanta fick nya batchen nu i veckan. förstoppning och värmepåslag utöver det vanliga som bieffekter. potent denna nya bacthen med andra ord.
Citera
2026-05-26, 09:16
Medlem
God förmiddag. Fick min beställning igår med ett gram 2-f-pvp. Testade nu på morgonen. Pulvret är poröst, färgen är ljusgul och någon doft känner jag ej.

0.1 räckte för min del, skönt rus!
Citera
2026-05-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwert6666
bekanta fick nya batchen nu i veckan. förstoppning och värmepåslag utöver det vanliga som bieffekter. potent denna nya bacthen med andra ord.

Jag tyckte den var sämre än andra gånger jag fått
Citera
2026-05-26, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Jag tyckte den var sämre än andra gånger jag fått

hur intar du det? kan rekommendera att krossa till det sedan finhacka det vid nasalt intag upplever att det blir mer aktivt och potent på det sättet. röka får man strunta i mossa till det för det smälter jävligt fort till en tunn gul olja som smakar plast och effekten håller inte särskilt länge när man röker den. iv intaget vet jag inget om hur de funkar. då jag hatar nålar
Citera
2026-05-27, 17:34
Medlem
Funderar på om det går att Acetontvätta på likna vis som vanligt dos ? såg att nån fråga om erfarenheter kring intravenöst intag, jag vet att folk slagit i sig det mesta som är lösligt- men detta stinker fränt av klor så föreställ dig smaken i hela systemet...
Citera
2026-05-29, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redrumredrum
God förmiddag. Fick min beställning igår med ett gram 2-f-pvp. Testade nu på morgonen. Pulvret är poröst, färgen är ljusgul och någon doft känner jag ej.

0.1 räckte för min del, skönt rus!

Hur pass gult var det? Var det tydligt ljus gult eller mer åt det vita hållet? Mitt ser också mer ut som hårt salt med lite klumpar i, inte så poröst pulver
Citera
2026-05-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbish018
Hur pass gult var det? Var det tydligt ljus gult eller mer åt det vita hållet? Mitt ser också mer ut som hårt salt med lite klumpar i, inte så poröst pulver

Jag kollade inte noga, det är vitt men samtidigt liiite ljus gult aktigt och poröst. Tog precis ett par linor, känns just nu som det fräter mer än förra batchen när "drippen" från näsan kommer ner i svalget. Det börjar kicka igång I just nu och känns kanske lite annorlunda. Hoppas den här batchen inte blir som cement i näsan när man tagit slut på det som dom andra gångerna, man vill bara däcka men går inte andas genom näsan så man nästan får panik.

Någon som lämnar UP och tagit detta ett par dagar innan och vet om det blir falskt utslag på något?

Undrar också hur ni andra tar det, pallar ni ta pv's utan alkohol, benso eller något? För mig var benso ett måste när jag tog A - PHP, MD - pihp osv men till det här räcker alkohol
Senast redigerad av Abbish018 2026-05-29 kl. 12:26.
Citera
2026-05-29, 15:02
Medlem
nya batchen osäker på snabbtest urin om det visar utslag. de förra har inte visat utslag på mig iaf för något. tips skölj ur näsan med en naseline innan du ska lägga dig för att sova om du blir så pass täppt. själv är min näsa såpass inkörd så de känns inte ett dugg frätande vid intag. har man snortat förrut är det inga problem. men om man är färsking så gnäller folk för det minsta lilla som bränns i snoken haha!
Citat:
Ursprungligen postat av Abbish018
Jag kollade inte noga, det är vitt men samtidigt liiite ljus gult aktigt och poröst. Tog precis ett par linor, känns just nu som det fräter mer än förra batchen när "drippen" från näsan kommer ner i svalget. Det börjar kicka igång I just nu och känns kanske lite annorlunda. Hoppas den här batchen inte blir som cement i näsan när man tagit slut på det som dom andra gångerna, man vill bara däcka men går inte andas genom näsan så man nästan får panik.

Någon som lämnar UP och tagit detta ett par dagar innan och vet om det blir falskt utslag på något?

Undrar också hur ni andra tar det, pallar ni ta pv's utan alkohol, benso eller något? För mig var benso ett måste när jag tog A - PHP, MD - pihp osv men till det här räcker alkohol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in