2025-08-25, 15:18
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnattsorg
"Chocken" som uppstår inombords när man får bekräftat att falska människor smider planer för att sätta dit någon. Detta kan väl ändå inte chockera någon? De är så genomskinligt falska - och naturligtvis skulle något sånt här framkomma förr eller senare, det var bara en tidsfråga. Det flödar av såna nollor som Medvikt i samhället, och såna kommer aldrig lära sig och bli bättre människor. De brinner för och lever för att vara exakt så här sjuka i huvudet, och de kommer vara det tills de dör (och de kommer bli ihågkomna som så snälla, bra, duktiga, varma bla bla bla av alla deras vänner och kollegor såklart)

Pinsamt var ordet, men bra av Anjo att avslöja det som alla redan visste - magkänslan har sällan fel vad gäller den sorten.

Det är förvisso sant att det inte kan ha kommit som en överraskning för någon, men även det självklara kan vara bra att lyfta fram ibland. Har man tur kan t.o.m. någon halvt trångsynt flashbackare få en snilleblixt och faktiskt inse hur det faktiskt kan se ut och vad det kan leda till när falska människor som Medviktarna härjar runt och trollar på internet.

En detalj som är märkligt är B&B's kommentar om Medvikts första video som handlade om att Anjos 3-åriga dotter skulle tycka det vore skönt om Anjo dog, när han uttryckte att "det här var ju inte så bra", var det en genuin åsikt om saken, eller var det bara ett spel det också, för att spela med i "planen" som gick ut på att Medviktarna redan i förväg hade planerat gå ut med sin fejkade och falska s.k. "ursäkt"? Det vet vi inte (ännu). Det skulle dock inte förvåna mig om B&B var med på detta sjuka skådespel redan från början.
Citera
2025-08-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Det är förvisso sant att det inte kan ha kommit som en överraskning för någon, men även det självklara kan vara bra att lyfta fram ibland. Har man tur kan t.o.m. någon halvt trångsynt flashbackare få en snilleblixt och faktiskt inse hur det faktiskt kan se ut och vad det kan leda till när falska människor som Medviktarna härjar runt och trollar på internet.

En detalj som är märkligt är B&B's kommentar om Medvikts första video som handlade om att Anjos 3-åriga dotter skulle tycka det vore skönt om Anjo dog, när han uttryckte att "det här var ju inte så bra", var det en genuin åsikt om saken, eller var det bara ett spel det också, för att spela med i "planen" som gick ut på att Medviktarna redan i förväg hade planerat gå ut med sin fejkade och falska s.k. "ursäkt"? Det vet vi inte (ännu). Det skulle dock inte förvåna mig om B&B var med på detta sjuka skådespel redan från början.

Om Tony (Brott och Blandat) inte var med på tåget och var lyckligt ovetandes om Medviktarnas "plan" så är han nog snabb på att gå ut offentligt och tar avstånd från det och understyker att han inte på något sätt var inblandad och inte heller kände till något om vad som pågick. Han vill nog inte bli associerad med så vidrigt troll-beteende som blandade in Anjos 3-åring på det sjuka sättet Medviktarna gjorde.

Men om tojje var inblandad, och kände till allt, så kommer han inte ens nämna något om det och låtsas som att det regnar istället. Han kommer låta Medviktarna får bära all skuld, och kasta dem under bussen, oavsett vad han än gör - för han kommer naturligtvis inte gå ut offentligt och erkänna att han var delaktig.

Det kommer bli nån slags överslätning från tojje, en "nu-vänder-vi-blad"-taktik, och alla kommer fortsätta tycka att han är en idiot - och Medviktarna kommer få bära hundhuvudet - vilket dem naturligtvis förtjänar att få göra.
Senast redigerad av ErrororrE 2025-08-25 kl. 15:57.
Citera
2025-08-25, 16:23
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Varför tycker du att jag ska diskutera med dig, som inte ens kan läsa?
Här är vad jag skrev:

Det spelar liksom ingen roll vad jag svarar dig, för du kommer ändå inte kunna läsa vad jag skriver.
Varför behöver du poängtera att ingen är rädd för Skilleras, när ingen ens har påstått att någon är rädd för Skilleras?

Varför vill du inte svara på hela mitt meddelande?

Citat:
Kan du inte dela med dig av dessa sjuka meddelanden då?

Du pratar om att skilleras ska ha gjort grova sexuella övergrepp, olagliga saker. Du säger att det finns människor som kan berätta om detta, och jag säger att man ska inte tro på saker utan bevis. Man ska inte göra som Anjo, få ett meddelande ifrån någon okänd med en grov anklagelse, och sen sprida det som en sanning utan bevis.

Du är den enda här som sitter och svamlar om att folk ska vara rädda för Skilleras, jag har aldrig påstått det.
Anjos granskning av Skilleras kommer som Anjos tidigare granskningar vara påståenden, lögner och fejkade bevis. Anjo har aldrig tidigare kunnat visa upp riktiga bevis när han anklagat någon för någonting, och kommer inte kunna göra det nu heller.

Vilka tidigare vänner har kastat skilleras under bussen?
Citera
2025-08-25, 16:24
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Inte mycket till konspiration, det är ju Medvikts egna ord som är grunden?
https://imgur.com/a/YM80QaN (tidsangivelse från Anjos video ses i skärmdumpen).

För att det ska vara en konspiration så behöver fler vara inblandade, än så länge ser det bara ut som två nollor med en "masterplan" som gick i stöpet

Det kan dock vara fler i temusekten som varit inblandade i denna "plan", men icke troligt med tanke på hur sinnessjuk den var och katastrofalt dåligt den genomfördes.

Medviktarna kan ju göra som skilleras och temusektens gäng alltid brukar göra, dra igång ett drev mot kollegan och misskreditera honom/henne och dra in dem i sitt "krig" mot Anjo. Det är liksom MO från såna människor att göra på det sättet vid minsta lilla mothugg.

Det är redan på gång. Robin skriver i ett inlägg på sin Youtube-kanal: https://imgur.com/a/ow3H3x7
Givetvis har vi anmält de grova lögner ‪@ANJO1‬ nu sprider om oss, ihop med allt annat. Men nu har vi även lagt till min föredetta kollega som ljugit ihop en hel historia så att han kunde få en shout-out av Anjo. Samma kollega som tidigare uppmanat mig till att göra videor och berätta om hur just den arbetsplatsen hittar på svepskäl och lögner för att göra sig av med folk men ändå kringgå "sist in först ut".

Aldrig förr har det varit tydligare att Anjo har fri lejd att prata vitt och brett om andras fruar och barn, spekulera och gissa. Ge en ursäkt som enbart handlar om honom själv.

När han får en sked av samma medicin går idioterna däremot man ur huset till försvar för den sköra gossen Anjo. Oavsett om det är sant eller ej.
Intressant att Robin inte nämner något om det Robin själv avslöjade för forna kollegan - dvs. det där om att han hade planerat alltihopa med att gå ut och offentligt och snacka skit om Anjos 3-åring och Anjos fru m.m., och planerat att be om ursäkt för det. Det är märkligt tyst om den saken? Frågan är vad det kan bero på ..

Så han är beredd på att dra in både sina forna kollegor och sin forna arbetsgivare i sitt krig mot Anjo och Rask. Vi har med en rättshaverist att göra, med andra ord.

Dags att poppa popcornen!
Senast redigerad av dr-zeke 2025-08-25 kl. 16:28.
Citera
2025-08-25, 16:25
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
Räcker för mig
Om du har problem med ton och attityd så borde du ju hata Anjo
Citera
2025-08-25, 16:45
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Men det har jag inte, så det är lugnt. Anjo är dryg och dum ändå.

Pröva att tänka lite, tack.
Citera
2025-08-25, 16:48
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErrororrE
Om Tony (Brott och Blandat) inte var med på tåget och var lyckligt ovetandes om Medviktarnas "plan" så är han nog snabb på att gå ut offentligt och tar avstånd från det och understyker att han inte på något sätt var inblandad och inte heller kände till något om vad som pågick. Han vill nog inte bli associerad med så vidrigt troll-beteende som blandade in Anjos 3-åring på det sjuka sättet Medviktarna gjorde.

Men om tojje var inblandad, och kände till allt, så kommer han inte ens nämna något om det och låtsas som att det regnar istället. Han kommer låta Medviktarna får bära all skuld, och kasta dem under bussen, oavsett vad han än gör - för han kommer naturligtvis inte gå ut offentligt och erkänna att han var delaktig.

Det kommer bli nån slags överslätning från tojje, en "nu-vänder-vi-blad"-taktik, och alla kommer fortsätta tycka att han är en idiot - och Medviktarna kommer få bära hundhuvudet - vilket dem naturligtvis förtjänar att få göra.

Det känns som att hela Temusekten har slagit dubbelknut på sig själva. Och det enda som krävdes var att Anjo tog reda på sanningen. Attans vilken otur

Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Det är redan på gång. Robin skriver i ett inlägg på sin Youtube-kanal: https://imgur.com/a/ow3H3x7
Givetvis har vi anmält de grova lögner ‪@ANJO1‬ nu sprider om oss, ihop med allt annat. Men nu har vi även lagt till min föredetta kollega som ljugit ihop en hel historia så att han kunde få en shout-out av Anjo. Samma kollega som tidigare uppmanat mig till att göra videor och berätta om hur just den arbetsplatsen hittar på svepskäl och lögner för att göra sig av med folk men ändå kringgå "sist in först ut".

Aldrig förr har det varit tydligare att Anjo har fri lejd att prata vitt och brett om andras fruar och barn, spekulera och gissa. Ge en ursäkt som enbart handlar om honom själv.

När han får en sked av samma medicin går idioterna däremot man ur huset till försvar för den sköra gossen Anjo. Oavsett om det är sant eller ej.
Intressant att Robin inte nämner något om det Robin själv avslöjade för forna kollegan - dvs. det där om att han hade planerat alltihopa med att gå ut och offentligt och snacka skit om Anjos 3-åring och Anjos fru m.m., och planerat att be om ursäkt för det. Det är märkligt tyst om den saken? Frågan är vad det kan bero på ..

Så han är beredd på att dra in både sina forna kollegor och sin forna arbetsgivare i sitt krig mot Anjo och Rask. Vi har med en rättshaverist att göra, med andra ord.

Oh. Herre. Gud.

Medvikt kommer sluta som hatad av alla. Inte ens tossige tojje kommer vilja ha med honom att göra. Då kan han sitta ensam och arbetslös (sparkad) i sin husbil. Frågan är hur länge Fru OF kommer hålla honom i handen i detta? Hon har väl suttit i husbilen på parkeringen utanför Medvikts forna arbetsplats och byggt upp ett hat mot den arbetsplatsen och Medvikts kollegor också, kan jag tänka mig.
Citera
2025-08-25, 17:06
Medlem
Ganska pinsamt just nu att vara styrelsemedlem i Domedagsorkestern Alastor's Ekonomiska förening
Citera
2025-08-25, 17:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke

Säger rättshaveristen som sitter och diskuterar med sig själv.
Citera
2025-08-25, 17:11
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
Du har varit nazist.
Har?
Citera
2025-08-25, 17:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil

Och definitivt inte välja flashback för diskussion.
Citera
2025-08-25, 17:16
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Säger rättshaveristen som sitter och diskuterar med sig själv.

Det är visserligen ett offentligt inlägg, utan en direkt motpart som Medvikt riktar sig till, men tvivlar på att han "diskuterar" med sig själv. Om du tittar noga https://imgur.com/a/medvikt-robin-pi...h-anjo-ow3H3x7 så ser du att Medvikt anmäler Anjo, sin forna kollega, hänger ut sin forna arbetsplats (som han fick sparken från) och är helt vild och galen!

Dags att poppa popcornen! Det blir en följetong året ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in