2026-09-27, 20:11
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Först den äckliga videon när Chrippa och Linnea gifte sig, och nu den här när dom fått barn? Har Anjo ingen moralkompass överhuvudtaget, hur mycket hat kan man bära på innan man går sönder?

Anjo är fan pissäcklig. Självklart passar fetröven på att slå fast vilken "dålig pappa" Chrippa är nu när Chrippa inte kan försvara sig. Modigare än så blir inte den självutnämnda pitbullen.

Chipstuttarnas Konung älskar att sparka på folk som redan ligger, nästan lika passionerat som han älskar frukost på McDonalds och att inbilla sig att han och Jockiboi är riktiga vänner. Anjo ditt äckel, vad hände med faderskapstestet?
Citera
2026-09-27, 21:25
Medlem
0.1s avatar
Rasist-Lisen var ju väldans imponerad av den triviala prestationen att crippa bytte blöja på sitt eget barn så anjo kanske ska sitta ner i båten på ämnet kassa farsor hahahaha
Citera
2026-09-27, 22:13
Medlem
Framkom det nåt nytt i videon...?
Citera
2026-09-28, 01:18
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Rasist-Lisen var ju väldans imponerad av den triviala prestationen att crippa bytte blöja på sitt eget barn så anjo kanske ska sitta ner i båten på ämnet kassa farsor hahahaha

Ozempic-Anjo och rasist-Lisen verkar ha en märklig familjekonstellation. Rasist-Lisen nattar barnen medan Anjo sitter i studion och håller kärleksförklaringar till elaka dvärgar med blonderat hår och påsar under ögonen.

När familjen samlas för middag lyser Ozempic-Anjo återigen med sin frånvaro. Då sitter fetröven hellre på McDonalds och trycker i sig byggmaterial till chipstuttarna.

Men självklart är det Chrippa som är den dåliga pappan.
Citera
2026-09-28, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ozempic-Anjo och rasist-Lisen verkar ha en märklig familjekonstellation. Rasist-Lisen nattar barnen medan Anjo sitter i studion och håller kärleksförklaringar till elaka dvärgar med blonderat hår och påsar under ögonen.

När familjen samlas för middag lyser Ozempic-Anjo återigen med sin frånvaro. Då sitter fetröven hellre på McDonalds och trycker i sig byggmaterial till chipstuttarna.

1) HAHAHAHA uschhhh vad äckligt sagt

2) Har fläbbot alltså på riktigt gjort en video om att C och L fått barn? Eller tar han "bara" upp det i förbifarten när han ligger och är pratar om nåt annat? Orkar inte se hans skräp just pga tidigare nämnda självbelåtenhet. Han saknar ju helt och hållet mandat för att låta sådär.

Att låta dryg bör aldrig kombineras med efterblivenhet.
Citera
2026-09-28, 16:40
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-09-19
Någon gick på defensiven vill jag minsann tro! När kommer del 2? Blir det i år?
Jag vet inte, kanske samtidigt som Sekten Podcast del 2, Mördarna och priserna till folk som deltagit i danstävlingen på TikTok?
Citera
2026-09-28, 16:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Jag vet inte, kanske samtidigt som Sekten Podcast del 2, Mördarna och priserna till folk som deltagit i danstävlingen på TikTok?
Varför tar du upp den skiten? Jag väntar inte på något av det där
Senast redigerad av 2026-09-19 2026-09-28 kl. 16:56.
Citera
2026-09-28, 19:33
Medlem
Psysations avatar
Citat:
Varför tar du upp den skiten? Jag väntar inte på något av det där

Jag väntar på Legios analys
Citera
2026-09-28, 20:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Jag väntar på Legios analys

Ok, lyssnar på denna nu, Axel blir ilsk

Axel blir extremt KRÄNKT! - Legio VS Skilleras Del 2

Edit, denna är bättre än gårdagens, som sög balle.
Senast redigerad av 2026-09-19 2026-09-28 kl. 20:30.
Citera
2026-09-28, 20:44
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ok, lyssnar på denna nu, Axel blir ilsk

Axel blir extremt KRÄNKT! - Legio VS Skilleras Del 2

Edit, denna är bättre än gårdagens, som sög balle.

Den ända som kan mäta sig i LÖGNAREN Legio, är Jockiboooooi( så som Olof K säger det)
Citera
2026-09-28, 20:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Den ända som kan mäta sig i LÖGNAREN Legio, är Jockiboooooi( så som Olof K säger det)

Jaså jaha, nja Axel är bra på att vrida och vända på saker till sin fördel på ett som inte är ärligt.
Citera
2026-09-28, 20:57
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-

Han är bitch made , en köpt lydhund till Lundell. Tror ni dom hade umgåtts om Anjo aldrig la upp något om Jocke? Nää. En status Anjo nog håller kärt om hjärtat, förbered er på mycket om C&L och deras dotter zzzz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in