2025-08-25, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Hur är detta relevant?
Men antar att du hört Anjo nämnt dessa bilder och de tuppar dig och försöker påvisa att du sett dem.
Vilken jävla lallare du är

Är det kanske så att du tror att du kan få mig att outa vad kontot hette?
Citera
2025-08-25, 14:11
Medlem
Dennan "Medviktarna spelade in en ursäkt i förväg"-konspirationen... ligger det någon grund för detta? Varför tror folk på vad Anjo säger att en random kollega säger?
Citera
2025-08-25, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Dennan "Medviktarna spelade in en ursäkt i förväg"-konspirationen... ligger det någon grund för detta? Varför tror folk på vad Anjo säger att en random kollega säger?

Ska bli intressant att se/höra dem kommentera detta!
Citera
2025-08-25, 14:17
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Vad fan har det för betydelse, ifall de nu har gjort det?
Citera
2025-08-25, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
Är det kanske så att du tror att du kan få mig att outa vad kontot hette?

Erkände du just att du inte har noll koll?

Fortsätt gärna göra bort dig det är trots allt lite underhållande att se alla hjärndöda anjokrigare
Citera
2025-08-25, 14:30
Medlem
denieds avatar
Citat:
Dennan "Medviktarna spelade in en ursäkt i förväg"-konspirationen... ligger det någon grund för detta?

Inte mycket till konspiration, det är ju Medvikts egna ord som är grunden?
https://imgur.com/a/YM80QaN (tidsangivelse från Anjos video ses i skärmdumpen).

För att det ska vara en konspiration så behöver fler vara inblandade, än så länge ser det bara ut som två nollor med en "masterplan" som gick i stöpet

Det kan dock vara fler i temusekten som varit inblandade i denna "plan", men icke troligt med tanke på hur sinnessjuk den var och katastrofalt dåligt den genomfördes.

Citat:
Varför tror folk på vad Anjo säger att en random kollega säger?

Medviktarna kan ju göra som skilleras och temusektens gäng alltid brukar göra, dra igång ett drev mot kollegan och misskreditera honom/henne och dra in dem i sitt "krig" mot Anjo. Det är liksom MO från såna människor att göra på det sättet vid minsta lilla mothugg.
Citera
2025-08-25, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vad fan har det för betydelse, ifall de nu har gjort det?

Strålande gjort om det är så eftersom Anjo direkt begår nya brott och visar hur omdömeslös han är.

Fetknoppen duger inte ens som julgris.
Citera
2025-08-25, 14:38
Medlem
Anjo borde själv spela in lite olika ursäkter, dom kan komma till användning.
Citera
2025-08-25, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Inte mycket till konspiration, det är ju Medvikts egna ord som är grunden?
https://imgur.com/a/YM80QaN (tidsangivelse från Anjos video ses i skärmdumpen).

För att det ska vara en konspiration så behöver fler vara inblandade, än så länge ser det bara ut som två nollor med en "masterplan" som gick i stöpet

Det kan dock vara fler i temusekten som varit inblandade i denna "plan", men icke troligt med tanke på hur sinnessjuk den var och katastrofalt dåligt den genomfördes.

Medviktarna kan ju göra som skilleras och temusektens gäng alltid brukar göra, dra igång ett drev mot kollegan och misskreditera honom/henne och dra in dem i sitt "krig" mot Anjo. Det är liksom MO från såna människor att göra på det sättet vid minsta lilla mothugg.

"Chocken" som uppstår inombords när man får bekräftat att falska människor smider planer för att sätta dit någon. Detta kan väl ändå inte chockera någon? De är så genomskinligt falska - och naturligtvis skulle något sånt här framkomma förr eller senare, det var bara en tidsfråga. Det flödar av såna nollor som Medvikt i samhället, och såna kommer aldrig lära sig och bli bättre människor. De brinner för och lever för att vara exakt så här sjuka i huvudet, och de kommer vara det tills de dör (och de kommer bli ihågkomna som så snälla, bra, duktiga, varma bla bla bla av alla deras vänner och kollegor såklart)

Pinsamt var ordet, men bra av Anjo att avslöja det som alla redan visste - magkänslan har sällan fel vad gäller den sorten.
Citera
2025-08-25, 15:02
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Meddelandena står för sig själva. De allra flesta kan bilda sig en egen uppfattning, och ja jag är 100% säker på att skilleras skickar mängder av sjuka meddelanden till folk, och har gjort i många många år, för jag har sett flera print själv med mina egna ögon.

Såg du inte printsen i Anjos video på vad skilleras hade skickat? Eller vad Medvikt och Fru Medvikt hade skickat till Medvikts forna kollegor? Är dessa meddelandena "inte sanna" utan fabricerade, eller vad menar du?

De VÄLJER att dela med sig av detta till Anjo. Det säger en hel del mellan raderna, som du inte verkar begripa.

En av tjejerna som skilleras begick övergrepp på valde att dela med sig av skilleras sjuka meddelanden. Inser du? Det är inte så att de är så "rädda" för skilleras repressalier och diverse hot om att skapa 100-tals youtube-klipp om dem om de läcker vad han skriver till dem, så att de blir så rädda och väljer att vara tysta av rädsla för att bli uthängda. De väljer ändå att dela med sig av det. Skilleras är ett obetydligt troll som ingen är rädd för. Och det finns mängder av sjuka meddelanden som skilleras skickar, så blir det "en grej" nu att Anjo börjar granska skilleras, så ja, då kommer han (Anjo) få material i överflöd skickat till sig.

Det kanske t.o.m. är så att Medviktarna överväger att kasta tönten skilleras under bussen? Vem vet, alla som skilleras "samarbetar" med - historiskt sett - kastar honom förr eller senare under bussen. Skilleras ego täcker allt, och det inser alla till slut, somliga lite senfärdiga i knoppen inser det senare än andra, och då får han tillbaka från sina forna "vänner". Det slutar alltid likadant. Och skilleras kör då som på kommando sina drev mot sina forna "vänner", töntiga drev som ingen bryr sig om. Samma historia som upprepar sig gång på gång.
Kan du inte dela med dig av dessa sjuka meddelanden då?

Du pratar om att skilleras ska ha gjort grova sexuella övergrepp, olagliga saker. Du säger att det finns människor som kan berätta om detta, och jag säger att man ska inte tro på saker utan bevis. Man ska inte göra som Anjo, få ett meddelande ifrån någon okänd med en grov anklagelse, och sen sprida det som en sanning utan bevis.

Du är den enda här som sitter och svamlar om att folk ska vara rädda för Skilleras, jag har aldrig påstått det.
Anjos granskning av Skilleras kommer som Anjos tidigare granskningar vara påståenden, lögner och fejkade bevis. Anjo har aldrig tidigare kunnat visa upp riktiga bevis när han anklagat någon för någonting, och kommer inte kunna göra det nu heller.

Vilka tidigare vänner har kastat skilleras under bussen?
Citera
2025-08-25, 15:05
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
i alla fall, du gör förstås som du vill, men kommer det någon dum skit från dig, anjo eller någon av hans hundar om att vi ska ha pressat dig till att kräva en ursäkt från anjo sả kan du ju räkna med att jag kommer att mangla videor där jag avkräver dig bevis på detta på samma sätt som jag manglat videor om att anjo och rask ska styrka sina påståenden. det är ärligt talat vilket som för mig, men om du inte vill vara inblandad i något drama sá kanske du borde fundera över vad du håller på med.
Äckelpäckel
Han säger att går hon ut och påstår saker måste hon bevisa sina påståenden. Och gör hon anklagelser utan bevis kommer han mangla videos tills hon visar bevisen. Vad är problemet med det?
Otrevlig ton ja, men det han skriver är ju bara fakta, ärligt och rakt på
Citera
2025-08-25, 15:10
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Du är den enda här som sitter och svamlar om att folk ska vara rädda för Skilleras...

Varför tycker du att jag ska diskutera med dig, som inte ens kan läsa?
Här är vad jag skrev:

Citat:
Det är inte så att de är så "rädda" för skilleras repressalier och diverse hot om att skapa 100-tals youtube-klipp om dem om de läcker vad han skriver till dem, så att de blir så rädda och väljer att vara tysta av rädsla för att bli uthängda. De väljer ändå att dela med sig av det. Skilleras är ett obetydligt troll som ingen är rädd för.

Det spelar liksom ingen roll vad jag svarar dig, för du kommer ändå inte kunna läsa vad jag skriver.
Senast redigerad av denied 2025-08-25 kl. 15:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in