2025-08-25, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det ska tillägas att jag är en anhängare av "The brutal way to date online"

Jag går fram som en skördetröska och sätter press på kvinnorna. Det är raka puckar, en hård jargong, och höga krav från min sida. Jag är en sigma-.male, en enfant-terrible som svingar hårt med min verbala svada, men det funkar.

Du verkar bara vara en riktigt vidrig och självgod narcissist, och de kvinnor som eventuellt skulle falla för dig är bara att beklaga.
Citera
2025-08-25, 13:53
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Jag tänkte skriva "Obs! Inga singelmammor! Jag tänker inte ta ansvar för dina misstag!"

Tror ni att detta kan skrämma bort icke-singelmorsor från ens datingprofil? Jag vill inte ha någonting med singelmammor att göra men vill inte framstå som allt för dryg. Samtidigt visar det att jag har integritet och stake som inte tar skit och inte nöjer mig med skadat gods.

Det skrämmer bort alla kvinnor, både med barn, utan barn och dom som senare vill ha barn.
Skriv istället ”har inga barn sen tidigare och heller inte tänkt skaffa några barn”
Det sållar bort dom flesta singel mammor, förutom dom som inte förstår vad ”inte” betyder.
Citera
2025-08-25, 13:56
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Jag skrev inga singelmammor på min Tinder profil och fick en permanent ban inkl ban på telefonnumret. Jag kan mao inte skapa ett till Tinder konto utan och skaffa ett nytt nummer.

Då var min fråga legitim alltså!

Intressant att kvinnor får skriva Inga män som söker xxxx, inga män under 180 cm o.s.v och blir inte avstängda.
Citera
2025-08-25, 14:20
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Jag kör "The brutal way to date online" De flesta män misslyckas på onlinedejting för de kör fel metod. Här är en ny metod.

Istället för att fjäska och ställa in kör jag med raka rör. Jag berättar för kvinnorna vilka fel de gör, på vilket sätt de har gått snett i livet (om de är singelmorsor), och har högra krav. Har tas inga fångar! På det sättet visar jag stake och integritet och får de kvinnor jag vill ha.

Hur går det för dig med din metod? Berätta gärna. Träffar du bra kvinnor?
Citera
2025-08-25, 14:34
Medlem
Tidvinds avatar
Citat:
Jag tänkte skriva "Obs! Inga singelmammor! Jag tänker inte ta ansvar för dina misstag!"

Tror ni att detta kan skrämma bort icke-singelmorsor från ens datingprofil? Jag vill inte ha någonting med singelmammor att göra men vill inte framstå som allt för dryg. Samtidigt visar det att jag har integritet och stake som inte tar skit och inte nöjer mig med skadat gods.
Tror du skrämmer bort fler kvinnor än singelmammor om du låter så bitter.

Det ju inte nödvändigtvis ett misstag bara för att en kvinna är skild. Men om du inte vill ha inviter från mammor så kan du ju skriva "barnfri" eller något liknande.
Citera
2025-08-25, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Låter som något Andrew Tate skulle säga. Om det är bra eller inte får du lista ut.

Jag tror inte det känns så lämpligt att jämföra vanligt folk som inte vill få barn på köpet med piss-hövvet Andrew Tate.

Edit: jag missade sista meningen i TS inlägg.. Man kan ju skippa det där med att "ta ansvar för dina misstag". My bad ska öva på läsförståelsen.

Att skriva det i profilen lär ju skrämma bort alla singelmammor men riskerar att även skrämma bort fler. Så risken är väl att man kastar möjligheter i onödan.
Citera
2025-08-25, 15:29
Medlem
Det bästa är ju att skriva precis som du känner så att dessa kvinnor vet vem de har att göra med. Din människosyn är ju en del av dig och din karaktär, du gör alla en tjänst av att visa upp den direkt. Har du tur så finns det någon singeltjej där som hatar singelfarsor så kan ni matcha med varandra och leva lyckliga resten utav era liv tillsammans.
Citera
2025-08-25, 15:45
Medlem
ersattningsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beteendevetare77
Dom är mer benägna att ta den ANALT så du kanske missar något.
Källa på det tack
Citera
2025-08-25, 15:55
Medlem
Finlandarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Det bästa är ju att skriva precis som du känner så att dessa kvinnor vet vem de har att göra med. Din människosyn är ju en del av dig och din karaktär, du gör alla en tjänst av att visa upp den direkt. Har du tur så finns det någon singeltjej där som hatar singelfarsor så kan ni matcha med varandra och leva lyckliga resten utav era liv tillsammans.

Exakt. Fattar inte varför alla försöker få honom att dölja sin sunkiga kvinnosyn. Skriv ut det, lägg till det där om toxiskt misslyckande för att göra saken tydlig. Besparar så mycket onödigt lidande.
Citera
2025-08-25, 15:58
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Inga singel kvinnor

Oops!
Citera
2025-08-25, 16:11
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finlandaren
Exakt. Fattar inte varför alla försöker få honom att dölja sin sunkiga kvinnosyn. Skriv ut det, lägg till det där om toxiskt misslyckande för att göra saken tydlig. Besparar så mycket onödigt lidande.

Det är intressant hur provocerande det är när män börjar ställa krav på kvinnor. Själv kan de ställa hur mycket kran som helst, men så fort en man börjar ställa motkrav har han "en taskig kvinnosyn"
Citera
2025-08-25, 16:29
Medlem
Adelsdams avatar
Det beror på om du vill ligga eller inte. En stor del av de kvinnor som söker ligg på dejtingappar är singelmammor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in