2025-08-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Men många kvinnor har ju tydligt i sina profiler att dom ej är intresserad av män som är si och så korta/långa. Inget korta män kan styra över precis som singelmammor på tider verkar vara oförmögna att träffa män dom faktiskt tror att dom kan ha en familj med.

Men tycker du det är det attraktivt med kvinnor som har en lång lista över saker de inte vill ha..?
Citera
2025-08-25, 13:16
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Grattis till ditt 8000e inlägg!

Ser TS bra ut skiter kvinnorna i vad han skriver i sin text. Vill minnas en tråd på forumet, ca 7-10 år sedan om en snubbe vars killkompis var skitsnygg och fick typ dussinet matchningar per dag. Konversationerna lades ut på flashback och denna snubbe kunde skriva vilket skit som helst till tjejerna som saknade självrespekt och tog emot det eftersom killen såg extremt bra ut. Alltså: de brydde sig bara om utseendet på killen, att han var en douchebag hade mindre betydelse.

Jomen så är det, är man ful i ansiktet och även en datornörd så är man en ful tönt.
Men är man snygg i ansiktet och datornörd så är man intressant och spännande.

Är man ful och rippad med muskler är man en tryhard.
Är man snygg och rippad med muskler är man så duktig och snygg.

Detta går åt bägge hållen förvisso, en snygg tjej kommer undan med fler brister medans en ful gör det inte.
Citera
2025-08-25, 13:20
Medlem
Det är klart att det är okej, varför inte!
Du verkar ju vara inne på det där med alfa-spåret så jag förstår inte riktigt varför du frågar om råd på Flashback då.

Är det så att du inom dig tvekar lite då det inte känns helt korrekt rätt?
Eller är det svårt med sociala koder?
Citera
2025-08-25, 13:22
Bannlyst
Det är faktiskt inte så att män bombas avkvinnor på sådana där dejtingsidor, utan tvärtom kvinnor som blir. Det är därför kvinnor kommer med spydiga kravlistor osv. De får kanske 100 meddelanden om dagen, och majoriteten är av fel målgrupp. Män får väl inte ens ett meddelande i veckan. Det är också därför de går in för snabbt i en relation som inte känns rätt sedan.
Citera
2025-08-25, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag tänkte skriva "Obs! Inga singelmammor! Jag tänker inte ta ansvar för dina misstag!"

Tror ni att detta kan skrämma bort icke-singelmorsor från ens datingprofil? Jag vill inte ha någonting med singelmammor att göra men vill inte framstå som allt för dryg. Samtidigt visar det att jag har integritet och stake som inte tar skit och inte nöjer mig med skadat gods.

Jag skrev inga singelmammor på min Tinder profil och fick en permanent ban inkl ban på telefonnumret. Jag kan mao inte skapa ett till Tinder konto utan och skaffa ett nytt nummer.
Citera
2025-08-25, 13:30
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkekorv
Fast det stämmer ju inte. En mycket märklig tankevurpa.
Du menar att det är positivt att överge sina barn och skita i att ta hand om dem? Inte på dejtingmarknaden. Män som inte tar hand om sina barn är definitivt sämst av alla. Ensamstående pappor står högst upp i den hierarkin eftersom de åtminstone kämpar på och kan ha haft förnuftet att skydda ett barn från svårare problem i egenskap av en destruktiv och olämplig förälder.
Citera
2025-08-25, 13:33
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Är det inte ganska patetiskt att per automatik lägga allt ansvar för ett dåligt förhållande på kvinnan?

Du känns som en klassisk FB-pajas som vill skriva lite edgy efter att ha runkat till tjugonde Tate-klippet för dagen

Andra eller tredje personen i tråden som nämner Tate. Jag har aldrig hört ett enda klipp med snubben. Brukar inte lyssna på muslimer.
Citera
2025-08-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag tycker du skriver det du känner så det blir rätt från början. Inga singelkvinnor, inget skadat gods.

Sedan tycker jag du lägger till allt annat som hon inte får ha.

Själv är du bara 18 och har aldrig sett porr, för om du gjort det är du skadat gods på riktigt. Kolla när ANDRA knullar... Och du får inte vara äldre än 25.
Inga singel kvinnor
Citera
2025-08-25, 13:36
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Andra eller tredje personen i tråden som nämner Tate. Jag har aldrig hört ett enda klipp med snubben.

Jo, det har du. Han och andra red pill-losers. Och du du gillar det som de har att säga och ville nu vara lite edgy på FB. Bara stå för det. Patetiskt
Citera
2025-08-25, 13:38
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jo, det har du. Han och andra red pill-losers. Och du du gillar det som de har att säga och ville nu vara lite edgy på FB. Bara stå för det. Patetiskt

Tro vad du vill, jag kunde inte bry mig mindre.
Citera
2025-08-25, 13:42
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Tro vad du vill, jag kunde inte bry mig mindre.

Ja, det är säkert bara en slump att du säger exakt samma saker som dem

Åååååh, vilken edgy fritänkare du är!
Citera
2025-08-25, 13:44
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigKund
Det är knappast männens fel.

Den gruppen med mest skilsmässor är lesbiska, näst är hetro par och minst är bögpar.

Det är kvinnors fel att det är så mycket skilsmässor, alltid och i alla fall. Sluta skyll på män för att kvinnor beter sig, om det var så som du trodde skulle lesbiska par inte vara den gruppen som skiljer sig mest av alla som gifter sig.

Så fort man tar bort kvinnor ur ekvationen så stannar par längre. Skönt med en liten öppning till verkligheten ditt fån?
Vad lesbiska par gör är lika ointressant för mig som vad homosexuella män gör eftersom jag är heterosexuell kvinna och helt enkelt totalt ointresserad av den lesbiska relationen.

Om homosexuella kvinnor inte har fungerande relationer med varandra så missar du den viktigaste frågan i det hela nämligen att jag inte är lagd för kvinnor.

Om jag varit det hade jag förstått om jag blev lämnad om jag uppträdde som en sopa i en relation.

Förövrigt så har jag utsatts för extrema saker av kvinnor och hela mitt liv har i första hand handlat om att kvinnor hatar mig av avund och svartsjuka och njuter av att jag far illa medan män gör attacker som lämnar en i spillror då och då. Jag har aldrig påstått att kvinnor är goda eller perfekta. De är fortfarande ändå inte problemet med vad män gör i relationer. När jag drar ifrån en relation pga våld, våldtäkt, hot mm eller bara genomgående respektlöshet, självuptagenhet och ovilja till att lyssna till mina behov och gränssättningar- gör jag det för att det är män som är problemet.

Jag vill förfan inte ens ha med min egen mamma eller mina systrar att göra. Vidriga människor när det kommer till hur de behandlat mig. Fortfarande är de inte aktuella i sammanhanget av vad män gjort (mer än att de anser att man kan göra vad som helst mot mig, även begå sexualbrott och ändå vara deras typ av person att umgås med och hålla kontakten med mot min vilja).

Du vill inte fatta att man inte måste påstå att män är onda, kvinnor goda, för att tala om att det är ett problem vad män gör.

Ta som exempel att jag alltid favoriserat pojkar ( har passat några barn i mitt liv) finns inga flickor som kan säga att Matadhamster behandlade min bror mycket bättre än vad hon behandlade mig. Jag tvivlar på att en enda flicka kan säga att de känt sig sämre behandlade. Vet du varför? För att jag har foluserat på den som personer och inte som flicka/pojke.

Men ni män som hatar oss kvinnor ser bara vårt kön. Ni projicerar er egen skit utan att blinka och sedan skuldbelägger ni oss för vad som sker inom er själva. Du borde istället med det klassificera dig som en riktig kärring, för du har absolut det beteende jag inte gillar hos mitt eget kön. Så sticka vidare på den där offerkoftan. Närsta gång du ska bråka om lesbiska par kan du gå till dem istället för att ta det med någon som ser problem i den heterosexuella relationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in