Citat:
Ursprungligen postat av
VidrigKund
Det är knappast männens fel.
Den gruppen med mest skilsmässor är lesbiska, näst är hetro par och minst är bögpar.
Det är kvinnors fel att det är så mycket skilsmässor, alltid och i alla fall. Sluta skyll på män för att kvinnor beter sig, om det var så som du trodde skulle lesbiska par inte vara den gruppen som skiljer sig mest av alla som gifter sig.
Så fort man tar bort kvinnor ur ekvationen så stannar par längre. Skönt med en liten öppning till verkligheten ditt fån?
Vad lesbiska par gör är lika ointressant för mig som vad homosexuella män gör eftersom jag är heterosexuell kvinna och helt enkelt totalt ointresserad av den lesbiska relationen.
Om homosexuella kvinnor inte har fungerande relationer med varandra så missar du den viktigaste frågan i det hela nämligen att jag
inte är lagd för kvinnor.
Om jag varit det hade jag förstått om jag blev lämnad om jag uppträdde som en sopa i en relation.
Förövrigt så har jag utsatts för extrema saker av kvinnor och hela mitt liv har i första hand handlat om att kvinnor hatar mig av avund och svartsjuka och njuter av att jag far illa medan män gör attacker som lämnar en i spillror då och då. Jag har aldrig påstått att kvinnor är goda eller perfekta. De är fortfarande ändå inte problemet med vad
män gör i relationer. När jag drar ifrån en relation pga våld, våldtäkt, hot mm eller bara genomgående respektlöshet, självuptagenhet och ovilja till att lyssna till mina behov och gränssättningar- gör jag det för att det är män som är problemet.
Jag vill förfan inte ens ha med min egen mamma eller mina systrar att göra. Vidriga människor när det kommer till hur de behandlat mig. Fortfarande är de inte aktuella i sammanhanget av vad män gjort (mer än att de anser att man kan göra vad som helst mot mig, även begå sexualbrott och ändå vara deras typ av person att umgås med och hålla kontakten med mot min vilja).
Du vill inte fatta att man inte måste påstå att män är onda, kvinnor goda, för att tala om att det är ett problem vad män gör.
Ta som exempel att jag alltid favoriserat pojkar ( har passat några barn i mitt liv) finns inga flickor som kan säga att Matadhamster behandlade min bror mycket bättre än vad hon behandlade mig. Jag tvivlar på att en enda flicka kan säga att de känt sig sämre behandlade. Vet du varför? För att jag har foluserat på den som personer och inte som flicka/pojke.
Men ni män som hatar oss kvinnor ser bara vårt kön. Ni projicerar er egen skit utan att blinka och sedan skuldbelägger ni oss för vad som sker inom er själva. Du borde istället med det klassificera dig som en riktig kärring, för du har absolut det beteende jag inte gillar hos mitt eget kön. Så sticka vidare på den där offerkoftan. Närsta gång du ska bråka om lesbiska par kan du gå till dem istället för att ta det med någon som ser problem i den
heterosexuella relationen.