2025-08-24, 19:30
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Jag tänkte skriva "Obs! Inga singelmammor! Jag tänker inte ta ansvar för dina misstag!"

Tror ni att detta kan skrämma bort icke-singelmorsor från ens datingprofil? Jag vill inte ha någonting med singelmammor att göra men vill inte framstå som allt för dryg. Samtidigt visar det att jag har integritet och stake som inte tar skit och inte nöjer mig med skadat gods.
Senast redigerad av Dr.skalmanski 2025-08-24 kl. 19:36.
Citera
2025-08-24, 19:33
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Låter som något Andrew Tate skulle säga. Om det är bra eller inte får du lista ut.
Citera
2025-08-24, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag tänkte skriva "Obs! Inga singelmammor! Jag tänker inte ta ansvar för dina misstag!"

Tror ni att detta kan skrämma bort icke-singelmorsor från ens datingprofil? Jag vill inte ha någonting med singelmammor att göra men vill inte framstå som allt för dryg.
Bra att sålla bort det du inte vill ha. Och koncentrera dig på alla bra svar..
Citera
2025-08-24, 19:36
Medlem
Landsbygdens avatar
Lär troligen inte bli godkänd. Specfikt "Jag tänker inte ta ansvar för dina misstag!"

Det är bättre du skriver något i stil med. "Jag är inte intresserad av kvinnor som har barn sedan tidigare" och sedan skippar det andra. Andra kvinnor kan tycka att du låter typ lite aggressiv också, tror jag.

Jag la ner dejtingsajter för mååånga år sedan.
Citera
2025-08-24, 19:36
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski

Tror ni att detta kan skrämma bort icke-singelmorsor från ens datingprofil? Jag vill inte ha någonting med singelmammor att göra men vill inte framstå som allt för dryg.

Det är du nog inget du behöver skriva något om utan du kan sortera bort dessa kvinnor själv, de brukar var stolta över att vara singelmamma så det är inget de flesta döljer.
Citera
2025-08-24, 19:37
Medlem
Dom är mer benägna att ta den ANALT så du kanske missar något.
Citera
2025-08-24, 19:41
Moderator
Nospheratus avatar
Det är troligtvis inte på det viset att du fullkomligen vadar upp till knäna i kontaktförsök från kvinnor som har barn. Så pass mycket att det vållar ett hyfsat allvarligt problem att sitta i timmar av utmattning att sortera ut vilka som har barn eller inte. Så troligtvis vill du mest ha texten där för att du tycker det låter fränt. Och ja, den attityden skulle självklart skrämma bort en hel del kvinnor även utan barn.
Citera
2025-08-24, 19:47
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Det är troligtvis inte på det viset att du fullkomligen vadar upp till knäna i kontaktförsök från kvinnor som har barn. Så pass mycket att det vållar ett hyfsat allvarligt problem att sitta i timmar av utmattning att sortera ut vilka som har barn eller inte. Så troligtvis vill du mest ha texten där för att du tycker det låter fränt. Och ja, den attityden skulle självklart skrämma bort en hel del kvinnor även utan barn.

Grattis till ditt 8000e inlägg!

Ser TS bra ut skiter kvinnorna i vad han skriver i sin text. Vill minnas en tråd på forumet, ca 7-10 år sedan om en snubbe vars killkompis var skitsnygg och fick typ dussinet matchningar per dag. Konversationerna lades ut på flashback och denna snubbe kunde skriva vilket skit som helst till tjejerna som saknade självrespekt och tog emot det eftersom killen såg extremt bra ut. Alltså: de brydde sig bara om utseendet på killen, att han var en douchebag hade mindre betydelse.
Citera
2025-08-24, 19:49
Medlem
Rädda tror jag ju inte dom blir. Men man framstår alltid som rätt oskön när man.lägger fram vad man.inte gillar istället för vad man gillar.
Citera
2025-08-24, 19:52
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från:
Kommer den här meninghen skrämma bort folk på en datingsida?

Relationer och samlevnad --> Nätdejting
/Moderator
Citera
2025-08-24, 19:53
Medlem
Merwinnas avatar
Ja, det verkar som att du inte behärskar sociala koder. Det skulle skrämma bort mig i alla fall, även om jag har full förståelse för att människor av båda könen inte vill ta ansvar för andras misstag. Det hade inte jag heller velat.

...samtidigt får detta inte uttryckas för mjukt heller, som att det bara är ett önskemål och inget krav, för då kommer alla singelmorsorna att tänka att du nog kan göra ett undantag för just deras lilla illbattning, bara ni träffas och lär känna varandra...

Du kanske kan skriva "barnfri är krav" helt enkelt. Eller: "jag har inga barn (än) och om du har det så ska du inte svara, för jag vill att min blivande fru och jag ska ge oss ut på den upptäcksresan till en ny värld tillsammans..." Tror det kommer att generera många svar från barnsugna kvinnor!
Citera
2025-08-24, 19:57
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Grattis till ditt 8000e inlägg!

Ser TS bra ut skiter kvinnorna i vad han skriver i sin text. Vill minnas en tråd på forumet, ca 7-10 år sedan om en snubbe vars killkompis var skitsnygg och fick typ dussinet matchningar per dag. Konversationerna lades ut på flashback och denna snubbe kunde skriva vilket skit som helst till tjejerna som saknade självrespekt och tog emot det eftersom killen såg extremt bra ut. Alltså: de brydde sig bara om utseendet på killen, att han var en douchebag hade mindre betydelse.
Det är väl i sig inget jättekonstigt med att skriva att man söker kvinnor utan barn på sin profil. Men han vill ju helst klämma in "Jag tänker inte ta ansvar för dina misstag!". Vilket han helt enkelt tycker låter fränt och häftigt. Är han nu så sjukt jäva het att det inte spelar någon roll om han så skriver att han är seriemördare, så skulle det ju i vilket fall inte spela någon roll om han på profilen understryker att han söker kvinnor utan barn. Så troligen känner han sålunda mest att det skulle vara sjukt fränt att skriva häftiga saker på profilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in